-Ceaiul e foarte bun , deși eu nu prea obișnuiesc să beau ceai! îi spun eu
-De vreme ce tu mi l-ai cumpărat , bănuiesc că mulțumirile se împart în jumătate! îmi reproșează ea.
-Dacă zici tu...
-Ce îți place să faci în timpul liber? mă ia prin surprindere ea.
-Păi nuștiu. Acum mi-am luat concediu de la muncă , și îmi pot varia preferințele , dar în general sunt mereu la serviciu, iar atunci cînd ajung în weekend , îmi satisfac nevoile dormind.Deci în timpul liber , practic , dorm.
Nu pot să nu observ cum colțurile gurii i se ridică în sus , formînd un zîmbet drăgălaș.
-Ție ce îți place să faci în timpul liber? îi adresez aceeași întrebare.
-Mai mult citesc. Am și eu un serviciu care mă ține mereu ocupată , dar cînd îmi găsesc puțin timp , atunci mi-l petrec citind. Urmez și niște cursuri de decor interior.
-Deci asta explică aranjamentele din locuința ta. Ai optat pentru alb și negru. Pot să știu de ce?
-Sunt culori formale. De fapt , non-culori , dar oricum , dau o notă de liniște , comfort și delicatețe. Cred că din acest motiv le-am folosit.
-Îmi place punctul tău de vedere!
Ea zîmbește.
Pentru cîteva minute , niciunul dintre noi a zis nimic , doar stăteam și mîncam în liniște tortul , și mai luam cîte o gură din ceai. Cum ea tăcea , m-am gîndit să încep eu o conversație, cînd ea și-a mușcat buza de jos. Am deschis gura să spun ceva , însă m-am holbat la buzele el, și involuntar , mi-am trecut limba peste buze.
Nu te mai gîndi la prostii, și încetează să te holbezi la ea. O să creadă că ești obsedat.
-Angel, spune ea și mă trezește brusc la realitate. S-a întîmplat ceva?
-Nu. Doar mă gîndeam.
-La ce anume?
-La ... cît de bun este tortul! îi arunc un zîmbet , iar mă privește , oarecum , confuză.
Eliana a strîns masa și am hotărît să ne uităm la un film. Ea a propus comedie. Eu am aprobat.
Sincer, după vreo 40 de minute din film , simțeam canapeaua destul de atre. Nu prea comfortabil pentru mine , însă văzînd că Eliana nu zice nimic , am tăcut și eu și am continuat să privesc filmul. Mărturisesc , niciodată nu am auzit pe cineva să rîdă atît de mult. Mă miram cum de nu o doare burta. Avea un rîs plăcut , și era adorabilă cînd chicotea.
M-a condus spre ieșire , iar eu nu m-am putut abține , m-am aplecat și am depus un sărut pe obrazul ei. Ea roșit toată și s-a uitat stînjenită în altă parte.
Am îmbrățișat-o , ca să nu se simtă prost.
-Mîine la aceeași oră?
-Mîine la aceeași oră.
CITEȘTI
Mai dulce de atât...
Short StoryCe poate fi mai dulce decît o felie de tort cu căpșune? Niciodată mintea ei nu i-a dat această întrebare , pentru că răspunsul era evident. Însă de la un timp încoace , întrebarea cu pricina îi tot invada spațiul personal. EA nu s-a gândit nici măca...