#8

3 1 0
                                    

Ne-am întîlnit la restaurant, deși eu nu prea aveam chef să stau la veșnica masă, voiam să ies , dar nu am zis nimic, sperînd să-mi treacă. Am comandat obișnuitele felii de tort , pe care începusem să le ador , mai ales pe cea cu ciocolată. Eliana avea dispoziție.Am dedus asta după atitudinea ei față de mine. Se arăta foarte veselă și bine-dispusă. Îmi plăcea de ea așa zîmbăreață.

Chiar dacă nu eram în apele mele, vorbind cu ea , am și uitat de starea mea.

-Deci, ce zici , mergi să ne plimbăm? mă întreabă Eliana după o scurtă tăcere.

Terminasem feliile de tort și începusem să ne plictisim , deci plimbarea era mai mult decît bine-venită.

-Da. Hai să mergem.


Am prins-o de mînă și am pornit spre parc. Începuserăm să vorbim despre diverse prostii , Eliana rîzînd la fiecare replică pe care i-o dădeam. Nu eram prea glumeț de felul meu , dar cu ea mă simțeam în largul meu , mă simțeam eu. Ne-am așezat pe o bancă , pentru că deși nu ne plimbasem mult, picioarele îmi dădeau semne ca sunt istovite.

Admiram în tăcere priveliștea , cînd de ni se apropie cu pas grăbit , un bărbat ce ținea în mînă mai multe bilete.


-Bună ziua! ne salută el

-Bună ziua!

-Nu ați vrea să participați la un concurs de dans?

-Unde anume? întreabă Eliana

-În aer liber, pe scena din fața magazinului cu jucării.

I-am aruncat o scurtă privire Elianei și am înțeles că ea chiar își dorea să meargă. Eu nu prea aveam chef , devreme ce nu eram un artist într-ale dansului și plus la asta , mă dureau picoarele, dar nu voiam să o dezamăgesc , așa că am acceptat și l-am urmat pe domn în liniște.

Nu erau prea mulți oameni pe scenă , alții probabil fiind la fel de dezinteresați ca și mine.


-În fine , tot ce trebuie să faceți este să dansați , avînd un balon între voi. Trebuie să vă mișcați în așa mod, încît să nu scăpați balonul și să nu vă opriți din dansat.Care echipă îl scapă sau se oprește, atunci pierde.


-Pare interesant! mi-a șoptit Eliana

-După mine pare destul de greu..., nu prea reușisem să-i răspund , pentru că un balon violet a fost strecurat între noi.

Am început să ne mișcăm pe melodia zglobie , îmbietoare  avînd totodată grijă să nu scăpăm balonul. Eliana mă privea zîmbind , amuzată probabil de acest joc stupid.


-Echipa cu numărul trei a ieșit din concurs! ne anunță bărbatul pe care am înțeles că-l cheamă Damian.


Rînd pe rînd , aproape toți concurenții au părăsit concursul, astfel încît rămăsesem noi și încă două echipe.

-Îl scăp, îl scăăp! strigă șoptit Eliana

Pentru o clipă m-am speriat și eu, dar apoi ,nuștiu cum , dar am adus balonul înapoi la locul lui , în poziția în care a fost pus la început.

-Era cît pe ce!

-Știu. Îi răspund, concentrîndu-mă la afurisitul de balon.

Simțeam cîteva broboane de transpirație coborînd de pe frunte, pe tîmplă și făcîndu-și drum pe gît , în jos.


-Echipa numărul șase a părăsit concursul!


Eliana zîmbește satisfăcută de faptul că am ieșit învingători! Defapt cred că zîmbeam și eu.


-Sincere felicitări ultimilor concurenți , care au reușit să respecte regulile concursului, fără nici o încălcare. Să știți însă că concursul are și un premiu. Ne faceți plăcerea să vă oferim o călătorie prin „Lumea torturilor". Timp de o zi, vă veți delecta cu toate torturile care or să vi se pară gustoase, fără a fi deranjați de nimeni.Deci , ....


Nici nu am tras atenție la ce spunea organizatorul concursului , fiind prea ocupat să o ascult pe Eliana care țipa și sărea în sus de bucurie. Într-un moment de neatenție și-a lipit buzele de ale mele. S-a îndepărtat rușinată , însă eu am tras-o mai aproape , punînd o mînă pe spatele ei acoperit de o bluză subțire , m-am aplecat un pic pentru a-i gusta din nou buzele. După ce ne-am retras să luăm o gură de aer , ne-am privit intens. Atît de intens încît mi-am dat seama de ceva.


-Aș putea gusta din fiecare tort al lumii, dar știu că nu aș găsi nimic mai dulce decît buzele tale! i-am șoptit, iar ea s-a ridicat pe vîrfuri.

-Nici chiar tortul cu căpșuni?

-Nu , pui. Nici chiar acela.

Ne-am sărutat încă o dată , apoi ne-am prins mîinile și am pornit înapoi spre parc.

SFÎRȘIT


Mai dulce de atât...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum