פרק-4

774 27 3
                                    

למחרת,בהפסקה הראשונה,הלכנו לשער וראינו את לירון,ילד נמוך עם שיער חום קצר ועיניים ירוקות מהכיתה שלנו,שלעיתים ראינו אותו מסתובב עם רוני,הוא ראה אותנו וסימן לנו לשלום.
"ואני כבר חשבתי שלא תגיעו" הוא אמר וצחק.
"למה קראת לנו בכלל?" שאלתי.
"כדי להסביר לכן משהו" הוא אמר והראה את ההזמנה למסיבה של רוני היום בערב בביתה.
"מה יש להסביר?אנחנו גם ככה לא מוזמנות" לוס אמרה.
"להסביר לכן שאני האחראי לפדיחה הכי גדולה שתקרה לה היום בערב" הוא אמר והראה סרטוט של ביתה של רוני עם ציור של דלי מלא בנוזל אדום מעל השער של ביתה.
"וזה אמור לעניין אותנו כי...?" שאלתי בסקרנות.
"כי אתן אלה שתגיעו למסיבה,ואתן תדעו שברגע שתצטרכו להיכנס,אפיל את הדלי ותלכו אחורה כדי שלא יפול עליכן" הוא אמר בקול מלא ביטחון וגיכח.
"ולמה דווקא אנחנו?" לוס ואני שאלנו ביחד.
"אתן רוצות לנקום ברוני או לא?" הוא שאל בשובבות.
לוס ואני החלפנו מבטים לשנייה והנהנו,לירון פרש חיוך על פניו והתחיל להסביר מתי בדיוק נגיע "ואל תדאגו,ישלי מישהו שגם יצלם את המראה המלהיב הזה".
הצלצול נשמע ברחבי בית הספר וחזרנו לכיתה,כל השיעור לוס ואני העברנו פתקים אם כדאי ללכת היום בערב,ובסוף קבענו בשעה 8 מתחת לביתי.
בשעה 7:50 כבר הייתי מאורגנת,לבושה בחולצה לבנה מקושקת,מכנס גינס ונעלי אולסטארס והתקשרתי ללוס.
"את באמת בטוחה בזה?" היא שאלה אותי ושמעתי את עקביה על המדרכה דרך הטלפון.
"אולי...אבל שווה לראות את רוני מכוסה בנוזל הזה" אמרתי והיא צחקה "נכון".
ירדתי למטה כשאני נועלת אחרי את הדלת,וראיתי אותה למטה עם שמלה כחולה ועקבים לבנים "יאללה את באה?" היא קטעה את מחשבותיי.
"מאוד יפה לך השמלה הזאת את יודעת?" אמרתי והיא הסמיקה "גם את יפה" חייכתי וניסיתי להתאפק שלא לנשק אותה.
הגענו למסיבה וראינו את רוני עומדת בשער ואת לירון בין השיחים,הוא ראה אותנו והצביע על הדלי הגדול שהיה מעל השער,שטיפטף ממנו טיפה של נוזל אדום.
"את באה?" אמרתי ללוס כשהיא הסתכלה על הדלי,היא הנהנה ובאנו להיכנס.
"מה אתן עושות פה?!?" רוני צעקה,"מי הזמין אתכן בדיוק?,מה שבטוח הוא שאני ל.." משפטה נקטע לאחר שספרנו בדיוק 10 שניות לפני שעברנו את השער וזזנו אחורה,ודלי הנוזל נשפך על שמלתה הלבנה של רוני.
כולם השתתקו,גם הדיגיי עצר את המוסיקה וכולם עמדו המומים,גם רוני,ואז בשנייה שהיא חזרה למציאות היא פלטה צרחה וראיתי את לירון מהצד בורח.
לוס לחשה לי באוזן "מה עכשיו?!??" ולא עניתי,הייתי שקועה במחזה של רוני מלאה בנוזל האדום ושומריה מביאים לה מגבות ומכניסים אותי לביתה.
"בואי!" לוס גררה אותי לצד השני,לא אל תוך המסיבה ואחרי כמה דקות היינו בבית שלה בחדרה מתנשפות.
"מה נעשה עכשיו?!??מה אם היא תאשים אותנו???" לוס נלחצה וסגרה את דלת חדרה.
"בואי נתקשר ללירון" אמרתי והוצאתי מתיקי את הטלפון הנייד שלי.
התקשרתי ללירון והוא ענה "היי" הוא אמר בקול מנומנם,וכשהתחלתי לדבר והוא קלט שזו אני הוא מיד יצא מההצגה שעשה והתחיל לצחוק "נכון שזה היה קורע??" הוא אמר נשפך מצחוק מאחורי הקו.
"אתה נורמלי??מה אם היא תאשים אותנו???" צרחתי עליו והוא הפסיק לצחוק "תרגעי...לא יקרה כלום..כרגע לפי מה שהבנתי המסיבה בוטלה בגלל זה והסרטון בידיי".
"מה זה מעניין אותי???" צעקתי שוב והוא נרתע "זה כולה קצת פטל...לא קרה לה כלום..זה לא רעיל..." הוא אמר בשקט.
נאנחתי ואמרתי לו שאני צריכה ללכת וניתקתי לו בלי לתת לו צאנס לדבר.
"לוס?" שמתי לב שמרוב שהייתי עסוקה בשיחה לא שמתי לב שהיא יצאה מהחדר,חיפשתי אותה בבית ומצאתי אותה במטבח.
"מה את מכינה?" שאלתי והתיישבתי ליד השולחן במטבח.
"הפתעה" היא ענתה וצחקה.
קמתי לראות מה היא מכינה אבל היא לא נתנה לי לעבור,ניסיתי לדגדג אותה והיא נשפכה מצחוק אבל עדיין לא זזה.
"נו אני רק רוצה לראותתת" אמרתי תוך שאני מדגדגת אותה.
"זו הפתעה" היא צחקה.
"אז אני אהיה בחדר שלך" אמרתי והפסקתי לדגדג אותה.
"אני עוד מעט באה אל תדאגי" היא אמרה.
הלכתי לחדר שלה וסקרתי אותו,הוא לא היה גדול,היה בו מיטה,ארון בצבע לבן,שולחן עם לפטופ עליו ושידה קטנה ליד המיטה ומעליה חלון.
חשבתי על זה שאולי יש לה אחים או אחיות,למרות שלא ראיתי עוד חדרים חוץ מהחדר של ההורים וחדרה,אחרי 2 דקות בערך לוס נכנסה עם 2 צלחות בידיה ועליהן פנקייקים עם סירופ שוקולד.
"נו,איך ההפתעה שלי?" היא שאלה אחרי שראתה שטעמתי מהפנקייק.
"טעימה" אמרתי וחייכתי אליה,היא חייכה גם ואכלה מהפנקייק שלה,וכשסיימנו ישבנו קצת בחדר שלה ודיברנו,היינו כלכך שקועות בלדבר שפתאום קלטנו שאנחנו שוכבות אחת ליד השנייה,לוס קלטה גם אבל היא לא זזה,היא רק חייכה וחיבקה אותי,חיבקתי אותה גם ומסתבר שנרדמנו ככה.
בבוקר למחרת שמתי לב שאני בחדר לא שלי מכוסה בשמיכה,קמתי בבהלה שנזכרתי שנרדמתי אצל לוס,חיפשתי אותה בחדר אבל היא לא הייתה שם.
ירדתי למטה וראיתי אותה במטבח לבושה בפיגמה,מכינה 2 כוסות קפה.
"אני מבינה שהתעוררת" היא ראתה אותי וצחקה.
"כן...סליחה שנרדמתי אצלך במיטה הייתי צריכה לדעת שזה יקרה בגלל ש.." לא הספקתי לסיים את המשפט כשהיא נישקה אותי לשנייה,הסתכלתי עליה מחייכת וחוזרת למטבח מוציאה מהארון 2 קערות ושמה בהן קורנפלקס.
עלינו לחדר והיא הוציאה מהארון פיגמה דומה לשלה "קחי" היא אמרה והושיטה לי אותה,לקחתי אותה והלכתי לחדר מקלחת להוריד את בגדיי וללבוש את הפיגמה שלה.
היא צחקה כשראתה אותי "כלכך חמוד לך הפיגמה הזאת" צחקתי גם וישבנו על המיטה שלה לאכול,אחר כך דיברנו עוד קצת ועשינו מרתון סרטים ובלי ששמנו לב השעה הייתה כבר 5 אחרי צהריים.
"היה לי כיף איתך היום" היא חייכה כשיצאתי מהמקלחת עם בגדיי הרגילים "כן גם לי" חייכתי גם,"מצטערת רק שנרדמתי לך במיטה" "לא נורא...ראיתי כבר מהרגע שיצאת מהבית שלך אתמול בערב שאת עייפה" היא צחקה וחיבקה אותי,חיבקתי אותה גם ונפרדתי ממנה לשלום וחזרתי הביתה.

רק שתינוWhere stories live. Discover now