פרק-9

473 24 9
                                    

~נקודת מבט לוס~
יומיים אחר כך קייל השתחררה מבית החולים וקבענו מסיבת פיגמות אצלי ביום שישי.
יום שישי,20:00
~נקודת מבט קייל~
עמדתי בפתח ביתה של לוס ודפקתי על הדלת.
אמא שלה פתחה את הדלת וחיבקה אותי "אז את קייל נכון?" היא שאלה ונתנה לי להיכנס,הינהנתי והיא סגרה את הדלת אחרי "לוס סיפרה לי עלייך המון" התיישבתי על הספה בסלון ולוס התיישבה לידי "את באה לחדר?" שאלה ולקחה את תיקי,הנהנתי והלכתי אחריה.
היא הניחה את התיק ליד הכניסה והתיישבה לידי על המיטה.
"אז במה נתחיל?" שאלתי "את לא שואלת קודם מה תכננתי?" היא אמרה בגיכוח,צחקתי והיא הגישה לי דף.
" 8-סרט "הטיטאניק" "
" 10-אמת או חובה "
" 11 וחצי-הפתעה "
" 12-לישון "
צחקתי "וואו חשבת על הכל,אבל מה ההפתעה?" שאלתי סקרנית,היא חייכה חיוך ערמומי "לא מגלה" היא אמרה והוציאה מתיקי את הפיגמה שהבאתי.
החלפתי מולה והיא נשארה לשבת על קצה המיטה ובהתה בי.
"אני מכינה פופקורן" היא אמרה והלכה למטבח,התיישבתי על הספה בסלון והתכסתי בשמיכה האדומה שהונחה עליה.
היא חזרה אחרי כמה דקות והפעלתי את הסרט,הרמתי את השמיכה והיא התיישבה לידי וכיסיתי את שתינו.
ראינו את הסרט ובכל קטע שמישהו נפל לוס צחקה,צחקנו כמעט חצי מהסרט ולא שמתי לב איך הזמן עבר כל כך מהר.
כשהסרט נגמר הסתכלתי על השעון והשעה הייתה חמישה לעשר,כיביתי את הטלוויזיה ושמתי לב שלוס נרדמה לידי.
קמתי בזהירות מהספה וכיסיתי אותה בשמיכה,חיפשתי את השירותים וכשמצאתי אותם נכנסתי וסגרתי אחריי את הדלת.
יצאתי אחרי 5 דקות וראיתי שלוס עדיין ישנה,עליתי לחדר והדלקתי את הפלאפון שלי
~2 שיחות שלא נענו מאמא~
~18 הודעות ווטסאפ מ2 צאטים~
התקשרתי לאמא שלי והיא שאלה אם הכל בסדר,עניתי שכן והיא אמרה שאם ארצה משהו שאתקשר אליה והיא תבוא.
נכנסתי לווטסאפ והיו 16 הודעות מהקבוצה של הכיתה לגבי שיעורי הבית במתמטיקה ו2 הודעות ממספר לא מוכר.
נכנסתי להודעות והיה רשום:"היי קייל,אני יודע שאת בטח כועסת עלי,אחרי כל מה שעשיתי לך,במיוחד בגלל זה שבגללי את היית בבית חולים,אני מצטער שאני רושם לך את זה כאן אבל אני מבין שנסחפתי,לילה לפני זה הייתי במסיבה עם חברים ובגלל זה זה קרה...אני מצטער..."
קראתי את ההודעה פעמיים וליבי נשבר *הוא היה בסדר איתי בתיכון הקודם..* חשבתי,ואז נזכרתי שיש עוד הודעה ממנו,היה רשומות בה רק 3 מילים "אני אוהב אותך".
התיישבתי על קצה מיטתה של לוס וקראתי את ההודעות שוב ושוב כשדמעה קטנה נפלה מעיני.
שמעתי צעדים מתקרבים וכיביתי את הטלפון מהר וניגבתי את פני "נרדמתי..." היא מילמלה וצחקה,צחקתי איתה גם וסילקתי את כל המחשבות על נועם במהרה *הערב אני הולכת להנות*.
שיחקנו אמת או חובה,היה שלב שבו לוס חייבה אותי לעשות חובות מוזרים ועשיתי את כולם,נקרענו מצחוק כשהיא אמרה לי לקחת את התיק שלי,לשפוך את כל תכולתו ולהשתמש בו ככובע עד סוף המשחק.
"אז מה ההפתעה?" שאלתי סקרנית,היא עצרה את צחוקה ובהתה בשעון,השעה הייתה 11 וחצי בדיוק.
"חכי פה" היא חייכה ויצאה מהחדר,היא חזרה ונעלה אחריה את דלת החדר "תעצמי עיניים" היא אמרה ועצמתי,היא קשרה מסביב לעיניי צעיף שחור ושנייה לאחר מכן הרגשתי את שפתייה על שלי.
הנשיקה נעשתה סוערת ברגע,היא החזיקה את ידי שלא אוריד את הצעיף מעיניי בזמן שאני מנסה להפיל אותה מהמיטה.
התנתקתי ממנה מחוסרת אוויר "אל תחשבי שאני משחררת לך את הידיים" היא אמרה בין נשימה לנשימה והצמידה את שפתיה לשלי שוב.





רק שתינוWhere stories live. Discover now