Celý den proběhl jako normálně - zase jsme psali na matice nějaký test, pak ještě na češtině a angličtině, nic nového se nestalo.
Když nás konečně vypustili, zamířila jsem ke skříňkám, a vytáhla klíčky.
Hodila jsem na sebe ten modrý baloňák, a vyběhla ze školy.
Najednou jsem uviděla toho kluka z autobusu - toho, který po mě ráno koukal.
Teď se na mě díval taky. Opíral se o velký dub na proti vchodu do školy, s rukama založenýma do sebe.
Uhnula jsem pohledem a otočila se směrem doleva na autobusovou zastávku.
"Beth, počkej!" Ozval se za mnou zničehonic.
Přešla jsem to a pokračovala dál.
"Heeej!" To už jsem slyšela jak se za mnou kluk rozeběhl. Zastavila jsem se, napřímila hlavu a pomalu se na něj otočila.
"Odkud víš moje jméno?" Zeptala jsem se.
"Já tě znám, Beth," odpověděl a pousmál se. "Potřebuju si s tebou popovídat."
"Neee, promiň, ale čeká mě doma moje máma," vyhnula jsem se konverzaci. Vážně se mi z něj dělala husí kůže... jak mě mohl znát?
Už jsem se chtěla otočit, když řekl: "Tvoje máma? Pokud vím, jsi adoptovaná."
To mě zarazilo. Dobře, jméno se od někoho mohl dozvědět, ale tohle? Nikomu jsem o tom ještě neříkala...
"Beth Ayness. Patnáct let. Rodiče jsi nikdy nepoznala. A teď, po pěti letech v dětském domově, žiješ v Londýně, co?"
Nebyla jsem schopná říct ani slovo. Otočila jsem se a rychlým krokem zamířila k zastávce. Cestou jsem ještě cítila, jak mi jeho pohled skoro propaloval záda.
ČTEŠ
Alive Again - Born Again Identity
Random"Měla jsi úkol. Chránit plány. Tvé minulé já ale zemřelo. Teď jsi tu znovu, jsi jiná osoba, ale plány máš pořád u sebe. A oni po tobě půjdou." Cover by: @TheDreadPsychoDoctor