9. Kapitola

17 1 0
                                    

Na schodech stála dívka v jejich věku. Měla modré vlasy v drdolu, na sobě tmavý svetr a džíny.

"Cait

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Cait..." oddychl si Matt, když spatřil modrovlasou dívku. "Co tady děláš?"

"Sleduju vás. Celou dobu. Takže... Je to opravdu ona?" ukázala Caitlin​ na Beth.

"Ano." odpověděl Matt. "Beth Ayness."

"Ahooj," pozdravila mě a potřásla si se mnou rukou. "Caitlin Jones, on je Matt Kane, ale očividně už ho znáš.
Šli po vás čerňáci, co?" ušklíbla se. "Máte štěstí, že jich nebylo tolik."

"Jestli sis nevšimla, měli zbraně!" dodal na obranu Matt. "Kdybychom to nevykryli těma deskama -"

"Jó, vedli jste si úžasně, hlavně tím skákáním na kontejnery." skočila mu Caitlin do řeči.

"To je jedno... Ty, Cait, bude tu nějaké místo kde bychom mohli Beth všechno vysvětlit?"

"Volné místo? To možná. Ale chtělo by to aspoň klíč, víš..."

"Nenenene, počkat. Vy se chcete... vloupat do něčího bytu?!" promluvila jsem konečně po Caitlinině sarkastické poznámce.

"Bystrá holka. Ano, chceme se vloupat do něčího bytu. Ale potřebujeme jen zásuvku pro laptop. Něco ti ukážeme." Nato Caitlin popadla tašku, kterou si položila na schody a zavelela: "Za mnou. Matte ty určitě nějakej paklíč máš, že jo."

"Jako vždycky..." usmál se Matt.

"Tak super. Zkusíme třeba tenhle." ukázala Caitlin na dveře s číslem 3.

"Co když tam někdo je?" protestovala jsem dál.

"Tak se ujistíme." pokrčila rameny Caitlin a zazvonila.

"Co to -" začal Matt.

"- Ticho." umlčela ho Caitlin.

Nikdo se za dveřmi neozýval. Nikdo nepřišel otevřít.

"Ok, tak asi jdeme." řekla Cait a naznačila Mattovi, aby otevřel.

Matt si z kapsy vytáhl paklíč a otevřel dveře.

Alive Again - Born Again IdentityKde žijí příběhy. Začni objevovat