"...Takže ty jsi viděla Beth. A mluvila jsi s ní. Nejspíše někde ve Future Arch. Ale pak jsi se propadla někam do prázdna?" shrnula Caitlin.
Přikývla jsem. "Vůbec nic jsem nebyla schopná udělat. Jako by mě něco ovládlo. Cítila jsem tolik strachu. A všechno."
"A nebyl to jen sen? Třeba to nebyla vize...?" zeptal se Matt s nadějí v hlase.
"Ne, rozhodně ne." zavrtěla jsem hlavou. "Tohle všechno bylo opravdové."
"Tak to je zlý." řekl Matt a opřel se o auto. "Hodně zlý."
"...Proč?" zeptala jsem se opatrně.
"Řekla jsi 'RBFA selhalo.' Zřejmě celý projekt nevychytali. Co když tam něco je? Něco o čem neměli ani tušení? V té tmě. Viděla jsi a cítila Bethyinu smrt. Co když je to prostě celé špatně? Přešli lidské hranice."
Mlčela jsem. Měl pravdu. Bylo to překročení přes lidské hranice. Vždyť oni přelstili smrt! ... skoro.
"Musím se dostat k té flešce." rozhodl Matt. "Popojedem." mávl rukou směrem k Jeepu.
S Caitlin jsme poslušně nastoupili.
"Dobře. Za asi půl hodiny bychom měli být na letišti. Tam se rozdělíme. Já pojedu riskovat život do FA a vy poletíte za Christinou a Kevinem. Simona nějak najdeme. Až budem všichni pohromadě, dostaneme se odsud pryč a zničíme plány. Jednoduchý. A pak nějak vyřešíme to, že vidíš smrt." informoval nás. "Zvládneme to. Jenom se musíme uklidnit."
"Jeď už prosím, nebo se tu rozbrečím..." reagovala Caitlin a Matt nastartoval a rozjeli jsme se.
Rozhodla jsem se, že už radši spát nebudu, aspoň ne teď, a jen tak jsem se dívala z okna. Začalo pršet.
ČTEŠ
Alive Again - Born Again Identity
Random"Měla jsi úkol. Chránit plány. Tvé minulé já ale zemřelo. Teď jsi tu znovu, jsi jiná osoba, ale plány máš pořád u sebe. A oni po tobě půjdou." Cover by: @TheDreadPsychoDoctor