"Normálně... A normálně jako znamená jak?" hodila jsem po nich vražedný výraz.
"Normálně - šlohnem nějaký auto, nějaký prachy a dostaneme se na Letiště London Southend." vysvětlil Matt. "Cait, kde přesně je Christina?"
"Emmm - 8. Avenue Victor - Hugo, 75116, Paříž."
"Dobře, podívej se kdy nám poletí letadlo a jak dlouho poletíme, musíme vyrazit hned." rozhodl Matt.
Jenže najednou jsem přestala vnímat. Věděla jsem, že Caitlin už něco odpovídá, a v tu dobu jsem se úplně propadla do tmy. Do mé minulosti. Do další vize.
"Heej, jak se vede?" zastaví se hnědovlasý mladík u zrzky, která se právě sklání k jedné z kovových skříněk v obrovské místnosti.
Oba na sobě mají bílé pláště s jmenovkami.
"Bez tebe by bylo líp, Isaacu." zasměje se zrzka. "Nee, pojď sem, chyběl jsi mi..." řekne a obejme ho.
"Já to věděl." zasměje se Isaac. "Tak co? Nějaký pokroky?"
"Heh... Hele, studovala jsem to celou noc, pořád nemůžu přijít na to co tam chybí! Jako by poslední část prostě... Nešla. Možná ten projekt nebude tak dobrý, jak jsme ho plánovali..." Zrzka si sedne na lavičku u skříněk, a hnědovlasý se posadí vedle ní.
"Ne, věř mi, bude to projekt století, možná tisíciletí! Bude to fungovat, dokážeme to, Beth." přesvědčuje ji Isaac. "Máš ty plány?"
"Jo, ale není to celé... Jak říkám, nemůžu přijít na tu poslední věc." odpoví zrzka a sehne se ke skříňce. Vytáhne tašku a z ní notebook.
"Možná o tom radši neříkej... Víš koho myslím. Přijde mi, že jestli to někdy vůbec zprovozníme, Ona to nenavrhne využít nějak dobře...""Beth, vždyť Jí to musíme říct, musíme Ji informovat o všem..." povzdychne si Isaac a půjčí si od Beth notebook. "Chápu, že máš obavy. Je to projekt naší skupiny. Linda také nemá ráda podávání informací zrovna Jí, ale..."
"Jo, chápu to, Isaacu. Dobrý." řekne zrzka a sehne se ještě jednou k tašce. Z jedné malé kapsy vytáhne malou zelenou flešku s nápisem:
"R.B., B. AYNESS". Podá ji Isaacovi, a ten ji vloží do notebooku."Linda mi to řekla. Řekla mi, že projekt se nesmí dostat do špatných rukou, a jsem si stoprocentně jistá, že myslela Ji." dodá ještě zrzka.
"Ale ne! Beth, teď ne! Nemáme čas, musíme sehnat tým! Letadlo nám letí v pět. Takže musíme pohnout, protože jsou čtyři, rozumíš? Prober se!" slyšela jsem, jak křičí Matt.
"Je to fleška. Malá zelená fleška. Na ní jsou ty plány." zamumlala jsem jen a postupně začala rozeznávat tváře Caitlin a Matta.
"Jsi si jistá?" zeptal se Matt. "Nemáme čas, ale ta fleška je důležitá. Znamenalo by to..."
"Na to nemysli, jedeš s náma!" pochopila Caitlin.
"Hej, jestli najdete Christinu a Kevina, budou věřit víc tobě než mě. A ty víš proč." řekl Matt a rychle se zvedl ze země.
Caitlin si sbalila zpátky notebook a vstala společně se mnou.
"Dobře. Co ta zeď?" ukázala jsem směrem ke zdi, kterou jsme ještě asi před hodinou s Mattem přeskakovali.
"Budeme muset najít jinou cestu, teď se to tam bude hemžit čerňákama..."
odpověděl mi Matt."Fajn, takže to asi obejdeme." pokynula Cait směrem do leva, a rozeběhli jsme se.
ČTEŠ
Alive Again - Born Again Identity
Altele"Měla jsi úkol. Chránit plány. Tvé minulé já ale zemřelo. Teď jsi tu znovu, jsi jiná osoba, ale plány máš pořád u sebe. A oni po tobě půjdou." Cover by: @TheDreadPsychoDoctor