"Future Arch. Jsme spojeni s budoucností..." zněl hlas z reklamy, která běžela na plátně hned před vchodem do mé nové práce.
Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. Nový den, nový život.
Prohrábla jsem si své krátké zrzavé vlasy a vkročila jsem do budovy.
***
"Future Arch." zamumlala jsem a začala se rozkoukávat kolem sebe. Zjistila jsem, že ležím Mattovi v náruči a vyděšeně se vzpamatovala a vyskočila.
"Future Arch?" zopakoval opatrně a také se zvedl. "Mělas další vizi, že jo?"
"Asi..." přikývla jsem.
"Tak to vyklop. Cos viděla?" řekl Matt a opřel se o zábradlí kavárny.
"Zase tu zrzku... nastupovala do nové práce k Future Arch."
"Jenom tohle? Nic víc?"
Zavrtěla jsem hlavou. Pak jsem se porozhlédla kolem. Kavárna byla mezi dvěma domy, jinak nás obklopovaly vysoké stromy zapadlého parku. Potulovalo se tu jen pár lidí, a jeden...
"Matte," popošla jsem rychle k němu a ukázala na chlápka v černém, dost podobného tomu, kterého Matt už jednou sejmul.
"A do háje..." zamumlal Matt když spatřil dotyčného. "On si nedá říct, co?"
Nechápavě jsem se na něj podívala, a pak znovu přejela pohledem chlápka v černém, který nás očividně sledoval. Ten se teď svižným krokem vydal k nám.
"Poběž!" zakřičel Matt, chytil mě za ruku a utíkal se mnou směrem k budovám s oprýskanou šedou omítkou.
Běželi jsme asi pět minut, když jsme narazili na slepou uličku. Stála před námi obrovská cihlová zeď a pár kontejnerů.
Pokusili jsme se ještě odtamtud vypařit, ale v únikových cestách už stáli tři muži - uprostřed byl ten, který nás sledoval.
"Vlez na ty kontejnery, kryju tě." rozkázal hnědovlasý kluk a já zavrtěla hlavou.
"Neeeee," zašklebila jsem se, ale pomalu postupovala zpátky ke kontejnerům.
"Ale joooo, dělej!"
Teď už jsem běžela. Vyskočila jsem, jak nejvýš to šlo, a vysápala se na jeden - chvilku mi to sice zabralo, ale povedlo se.
"Jak si sakra myslíš, že tohle přelezem?!" křikla jsem směrem k Mattovi a ukázala na zbývající dva metry zdi.Matt se ani neotočil, jen na mě přes rameno křikl na odpověď: "Naházej tam ty desky!"
"Co?"
"Ty desky!!!"
"Jaký - aha." Vedle kontejnerů byly vyrovnané asi metr a půl kamenné desky. Rychle jsem pár čapla a začala skládat schody.
Muži mezitím přiběhli do naší uličky a začali vytahovat zbraně.
"Do háje -" zaklel Matt a rozeběhl se směrem ke mě. Popadl nějaký kus větší kamenné desky, asi 1x1 metrů, a ve chvíli kdy jeden z těch tří vystřelil, vykryl kulku kamennou deskou.
Já mezitím postavila schody a vylezla na zeď, když v tom ten chlápek uprostřed zamířil na mě. Popadla jsem kamennou desku ze schodů a vykryla jsem kulku stejně jako Matt.
"Přeskoč tu zeď už!!!" zaslechla jsem Matta, a podívala se na druhou stranu zdi. Byla tam jen tráva, ale bylo to aspoň tři metry vysoko.
Ohlédla jsem se zpátky na Matta, který mezitím vyskočil na kontejner, a hnal se za mnou.
Pak jsem skočila a ve vzduchu jsem ucítila, jak mi něco prolétlo těsně u hlavy. Kulka.
Dopadla jsem na nohy do trávy, a sykla jsem bolestí, jak mě začaly brnět.
Vedle mě doskočil Matt na všechny čtyři. Rychle se zvedl, znovu mě chytil za ruku, a utíkali jsme dál, podél cihlové zdi doleva.
"Podívej!" ukázal Matt na otevřené dveře. Protáhli jsme se jimi, a schovali se v domě.
V médiích Beth a Matt ;)
A díky sunshinemclean :D
Víš za co :P
ČTEŠ
Alive Again - Born Again Identity
Random"Měla jsi úkol. Chránit plány. Tvé minulé já ale zemřelo. Teď jsi tu znovu, jsi jiná osoba, ale plány máš pořád u sebe. A oni po tobě půjdou." Cover by: @TheDreadPsychoDoctor