Objevili jsme se znovu před zdí. Naštěstí tady nikdo z "čerňáků" nebyl.
"Musíme sehnat zbytek týmu." prohlásil Matt.
"Týmu?" nechápala jsem. Uvědomila jsem si, že mě neskutečně štve, když ti dva mluví o něčem, o čem já nemám páru.
"Týmu. Jo. A kde je seženeš? O Simonovi nemáme ani tušení kde je, Christina je taky někde, a Kevin momentálně asi přistál v Číně. Vážně super plán, Matte." začala Caitlin. Já absolutně nevěděla o co jde.
"Takže... Kdo to všechno je?" zkusila jsem se znovu zeptat.
"Když jsme se 'čerňáky' snažili zastavit minule, asi před rokem, měli jsme tým. Nový tým RBFA. Snažili jsme se přijít na to, jak to funguje a tak... Pak jsme se dozvěděli o tobě, a tak začal boj, kdo tě dostane jako první -" vysvětloval Matt, ale mě se to nezdálo.
Přerušila jsem ho: "- Co to kecáš? Jakej boj, ježiš?"
"'Čerňáci' s tou ženskou v čele tě chtěli využít. To jsou ti špatní. A my tě chtěli najít, abychom našli i plány, a udělali s nimi to, co chtěla minulá - hodná - skupina RBFA." pokusil se znovu o vysvětlení Matt.
"A ta chtěla co?" ptala jsem se dál.
"Zachránit projekt. Nebo ho zneškodnit. Aspoň se domníváme, moc z toho... Ještě nevíme... A proto se budeme muset dostat do FA. Potřebujeme vědět víc pravdy a najít ty plány." skočila Mattovi do řeči Caitlin.
"Aha." hlesla jsem. "Super. Víte co? Neříkám že o tom něco vím, ale... Asi bychom měli sehnat ten váš zbytek týmu."
"Náš." usmál se Matt. "Díky za souhlas, takžeeee! Cait. Dělej co umíš."
Cait pozvedla obočí a sáhla po notebooku.
"Co je? Vždycky jsem to chtěl říct." rozhodil Matt rukama a sedl si vedle Cait.
Já udělala to samé.
"Jseš divnej." dodala na rovinu Caitlin a otevřela notebook. "Mám jenom 50% baterky."
"To stačí. Prozatím." řekl Matt.
"Hele, proč jim normálně nezavoláte?" zeptala jsem se. Možná to byla divná otázka, ale aspoň jsem to zkusila.
"Smysl utajení, Beth." otočil se na mě Matt. "Změn si telefoní číslo."
"Hej, vy dva," zvedla najednou Cait hlavu od notebooku. "dobrá zpráva je, podle DNA můžeme vyhledat Christinu a Kevina. Špatná je, Simonovu DNA nemám. Toho nenajdeme."
"Proč ji nemáš? Vždyť jsi je měla všechny!" nevěřil Matt.
"Simon je chytrej, smazal to." odpověděla Cait. "Popravdě, myslela jsem, že to udělají všichni..."
"Proč by to - Ježiši. Až ho uvidim, asi ho zabiju..."
"Takže... Kde jsou ti ostatní?" přivedla jsem je zpátky k věci.
"Christina je... Paříž, Francie. Wow, ona tam fakt jela...
A Kevin... Super - Šanghaj, Čína.""Úžasný. Snad budou vědět kde je Simon."
"Jo, vážně úžasný. Nechcete mi třeba říct, jak se do Francie a Číny dostaneme?" nevydržela jsem a dodala k tomu jejich "úžasnýmu" plánu sarkastickou poznámku.
Vždyť - to snad mají tolik peněz, nebo co?"Normálně." odpověděli oba.
Ahoj, doufám, že se líbila kapča ;)
Rossaatika
ČTEŠ
Alive Again - Born Again Identity
Random"Měla jsi úkol. Chránit plány. Tvé minulé já ale zemřelo. Teď jsi tu znovu, jsi jiná osoba, ale plány máš pořád u sebe. A oni po tobě půjdou." Cover by: @TheDreadPsychoDoctor