16. Kapitola

4 0 0
                                    

Od té hádky bylo v autě ticho. Matt řídil a v hlavě mu šrotovalo tisíc myšlenek, Caitlin se dívala z okna a sem tam jí po tváři stekla slza.

Já jsem jen pozorovala krajinu a přehrávala si vše co se odehrálo. Za půl dne! Ani jsem netušila kolik je hodin... Všechny věci mám doma, i se školní taškou. Mám u sebe jen kabelku s mobilem, peněženkou, klíčema a pár tužkama...
A teď se chystám odletět do Paříže s lidma které neznám pro dalšího člověka, kterého neznám... Proč to dělám?
Je pravda, že doma mě nikdo postrádat nebude... Mí 'rodiče' si ani nevšimnou, že jsem zmizela.

Povzdechla jsem si a jelikož ticho bylo fakt otravné, natáhla jsem se na druhou sedačku a za chvíli usnula...

...

Modrá. Bílá. Šedá. Stříbrná. Tmavá. Světlá. Světlo. Místnost. Future. Future Arch.

Otevřela jsem oči a rychle si sedla.

"Kde...?" rozhlížela jsem se zmateně kolem sebe. "Kde...?"

Modrá. Bílá. Šedá. Stříbrná. Tmavá. Světlá.

"Jsi v pohodě? Jak ses tu vzala?" slyším.

Zrzavá. Hodná. Zvědavost. Bílá.

"Beth!" křiknu najednou. Nemůžu nic ovládat.

"Jo, to jsem já. Ty mě znáš? Odkud?" zeptá se hlas.

"Ne, já jsem Beth. Moje nohy! Ruce! Nic nevidím! Co se děje?" odpovím a snažím se hýbat, ale nejde to. Proč to nejde?

A najednou - tma. Černo. Prázdnota. Temná.
Nicota. Strach.

"Haló?!" zakřičím. "Haló, slyší mě někdo?!" Do očí se mi derou slzy. A přichází - strach.
Zavřu oči a snažím se uklidnit, ale nejde to.

Kromě toho ale cítím ještě něco jiného. Něco, co teprve má přijít.

Vše najednou zesílí. Dech. Tlukot srdce.

Je tu. Je tu!

Smrt.

Začnu křičet. Všechno je hlasité. Nejasné. Rozmazané. Tmavé. A pořád dokola se to opakuje -

...

"Aaaaaaaaa!!!!" Probudím se. Auto stojí. Nade mnou se sklání Cait a Matt, oba s hrůzou v očích.

"Panebože! Jsi vzhůru!" Cait mě pevně obejme. Zabořím se do ní. V očích mám stále ještě slzy.

"Beth! Mysleli jsme, že už to nikdy nepřestane... Pořád jsi tu jen ležela a křičela aspoň deset minut! Co jsi viděla? Co se ti zdálo?"

Vzhlédnu k Mattovi. Roztřeseným hlasem mu odpovím: "Smrt. Viděla jsem a cítila jsem Bethyinu smrt. RBFA neuspělo."

Alive Again - Born Again IdentityKde žijí příběhy. Začni objevovat