Un punct sensibil?

61 6 2
                                    

După ce a ajuns acasă,Kara a povestit Emmei tot ce s-a întâmplat în tabără.

"A fost prima și ultima tabăra "

Zilele au trecut. Karra s-a văzut cu Andrei. S-a simțit foarte bine alături de el.
La un moment dat, într-o seara vorbim ei pe facebook,au ajuns la un subiect delicat pentru Karra.
Andrei i-a spus că a dat de Alex,iar Alex nu îi mai da salut. Asta era clar gelozia.

"Alex și -a pierdut șansă,n-are decât să moară de gelozie acum"

Karra nu se miră deloc. Se aștepta la toate astea... știa că Alex nu o va lăsa așa ușor în pace. Chiar dacă el avea iubită.

Alex nu mai are iubită cică.

"Asta e o mare porcărie. Azi e cu ea, mâine nu. Ce relație e asta? Frate, iubita lui e mai rău decât gândacii.. ups,de gândaci mai scapi.."

. -Te.ai întoarce la el...la început l.ai ignora total...apoi ușor usor. A spus Andrei.

Cuvintele astea ale lui au stârnit în Karra o grămadă de sentimente. Era ură, era tristețe, erau mai multe.

"Nu este adevărat! De ce m-aș întoarce la Alex după tot ce a făcut? De ce crede toată lumea că sunt la fel de naivă. Ei bine, nu sunt. L-am iertat pe Alex,nu pot să uit ce a făcut. "

-NU VREAU SA MAI AUD NIMIC DE Alex. NICI DE CURVA AIA CLAR?! Nu mi pasă ce crezi! Da? Am zis că nu mă mai întorc la el! Cat de greu e să înțelegi? A spus Karra nervoasă.

"Mă doare,mă doare rău...tipul ăla m-a făcut să mă înec nopți la rând în lacrimi..de ce până și Andrei crede că m-aș întoarce la unul ca Alex....?😞"

Karra era super nervoasă.. nu a vrut să fie așa. Nici ea nu știe ce a fost cu ea în acel moment.
Andrei nu o cunoștea pe iubita lui Alex. Cu acea tipa,Karra avuse niște conflicte tot provocate de Alex... Andrei nu știa cât de mult as vrea Karra sa uite de Alex. Și cum ar putea să uite când până și Andrei,iubitul ei, face faze d- astea...?

" Cât de bleg poate fii Andrei? De ce nu înțelege? Suntem împreună, ce pana mea și asta nu se va schimba prea curând... Aș vrea să creadă în mine...de ce nu crede? "

Karra se ținea tare..ea nu e o persoană rece, așa vrea să pară.. dar chiar nu e. Alex a fost un punct sensibil pentru Karra. Karra îl urăște. Ea îl iubește pe Andrei.

"Nu mai ies pe afară. Vreau să mă calmez. Vreau să îmi revin.. vreau să stau departe de orice mi-ar putea strica starea de spirit. Andrei nu mă obligă să ies. Asta îmi pare bine.. dar nu vreau să creadă că îl resping sau alte tâmpenii. Îl iubesc oricât de fraier ar putea să fie in unele momente!"

Numai Karra poate înțelege ce se întâmplă cu ea. Fiecare gest, fiecare sentiment.. este ciudat.

Momente Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum