De ce?

55 6 0
                                    

Karra a ieșit într-o zi cu Emma, Misha,Andrei și alți apropiați afară la plimbarea de seară.
Se întunecase.
Karra îl respingea pe Andrei. Nu il lăsa nici măcar să o atingă.

"Nu am simțit că e momentul potrivit,nici locul,nici compania din jur, să îl pup măcar..."

Karra s-a purtat urât. Ea nu e o persoană așa drăguță, nu îi place să își arate afecțiunea în public.
Nu vrea să vadă pe nimeni rănit... a simțit că a greșit. A fost mai rece ca niciodată.

"Am fost o adevărată nesimțită!"

Au vorbit pe facebook.. treaba era serioasă. Andrei spunea ca e rănit dar e ok, îi va trece dacă doarme.
Andrei este prea copil uneori. Ar crede că numai el suferă..

"De ce? Da. Îmi pare rău. Am greșit! Așa sunt eu rece,și nesimțită nu am să mă schimb! Acceptă -mă cum sunt!.. Andrei a zis că e rănit,in timp ce eu sunt numai bine. Nu e așa,îmi face o mie de nervi ! Dacă el nu e bine,nici eu nu sunt! Și cel mai nașpa e că.. după ce vede el că este serioasă treaba, si că ma afectează și mă supăr, spune să trecem peste, că nu contează, că ca și cum nimic nu s-a întâmplat și totul e ok...Dar nu e! Nu mi place asta ! De ce face așa? Mă face să mă îndoiesc de relația asta... Îmi spunea că eu m-am folosit de el să îl uit pe Alex și că acum că sunt fericită,el e inutil. Cum poate să zică așa ceva? Nu se gândește cât rău stârnește in mine când mă gândesc la ce a zis... Nu! Nu a reușit să mă facă să îl uit pe Alex. Nu poate... Port o mască, vreau ca Andrei să se simtă bine ,să nu mai creadă că Alex i ar putea lua locul. Nu m-am folosit nicio secundă de Andrei. Am sentimente pentru el. El nu are cum să mă rănească așa ca Alex.
Mă enervez.... rău....
Nu mai suport atâta dramă..asta nu i de mine. Aș renunța,chiar aș renunța dar mi-e prea drag de el...
Nu vreau să mă simt vinovată. Nu aș vrea niciodată să îl văd trist.."

Karra oftă. Era sub presiune.

"Cum poate să îi treacă așa repede? Eu nu reușesc... Nu merge așa.....nu poți să îți spui nemulțumirea și să faci un om să se simtă prost iar mai apoi să ii zici să nu pună la suflet,că se trece peste... e ca și cum persoana respectivă chiar trebuie să uite ce tocmai s-a întâmplat și să nu mai fie supărată doar pentru că s-a spus SĂ TRECEM PESTE. Cu mine nu merge așa..."

Karra înțelesese că Lenna a avut dreptate maximă. Karra s-a complicat. Dragostea e un mare kkt și nu merită să te complici în halul ăsta din nimic mai ales la 16 ani.
Karra se simte rău. Ce s-a zis ,s-a zis și atât. Nu renunță la relația asta.. nu încă. Ea vrea să creadă că se merită..

Problema ar fi acum.. cum să nu faca o alegere greșită când se va enerva. Ea nu vrea ca Andrei să se mai grăbească.. nu simte că e pregătită să facă următorul pas.. simte că trebuie să aibă încredere în Andrei dar nu atunci când oare că se gândește mai mult la durerea lui.

...

Momente Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum