"Oricât aș vrea să te urăsc nu pot..Alex, aș da orice să mă asculți acum! Am ținut la tine enorm. Te aș fi pus înaintea proprii mele persoane. Te aș fi iubit cum n-aș fi iubit pe nimeni. Te rog.. dacă am pus punct...nu mă face să îmi amintesc că nimeni nu va reuși să șteargă din inima mea cicatricile lăsate de tine.... te rog.... ieși din mintea mea odată pentru totdeauna...te rog.."
Karra se uita pe fereastră la stele. Era trecut de miezul nopții. Ea nu avea somn.
Ochii ei erau mai triști ca niciodată. Parcă dădea să plângă..
"Nu! Doar n-ai să plângi acum? Cât de proastă ești?"
Ochii Karrei s-au umplut de lacrimi. De ce plângea acum?
"L-am iertat pe Alex....chiar l-am iertat... și chiar am încercat să îl înțeleg.....Dar nu pot
...nu pot să îmi imaginez ce simte,ce gândește,ce vrea de fapt de la mine.. Vreau să vorbesc cu el...să lămurim lucrurile..Dar nu mai este Alex pe care îl știam . Este altcineva, este o persoană în care nu poți să mai ai încredere. Este plin de miștouri. Vreau să fie serios pentru un minut să realizeze cât a greșit și să i pară rău pentru tot. Nu vreau să îi mai dau o șansă. Asa m-ar distruge....iar. Nu mai vreau o relație cu o persoană ca el... Am o relație și sunt mulțumită de ea."
..."intre mine si Alex a fost de la început ceva special. El era nebun după mine, si mie îmi plăcea dar nu as fi recunoscut niciodată că și eu îl plac. Îmi lua mereu apărarea.. mereu ma simțeam în siguranță când eram cu el. Pe atunci eram o persoană foarte timidă...de care mulți profitau..Alex a fost un mod prin care eu m-am eliberat de orice problemă. Nu simt că îi sunt datoare,simt că trebuie să am grijă de mine in continuare ca până acum.Alex nu mi vrea răul! Nu vrea asta! De ce i-ar vrea răul persoanei care s-a întors întotdeauna la el?....."
..
Karra se gândea acum la Andrei."Andrei nu poate înțelege de ce mă doare atât de mult... el vrea să uit. Dar nu e așa ușor. Poate să creadă ce vrea el..orice. Oricum nu va înțelege. Alții s-au chinuit atâtea luni să mă înțeleagă și nici acum nu au făcut-o. Simt că mă depărtez ușor de Andrei. El face tot posibil să mă facă fericită,dar cu mine nu funcționează chiar așa cum își imaginează el. Țin mult la el,ce-i drept încă nu atât de mult cât am ținut la Alex. N-am să mai țin așa de mult nimeni."
Pe obrajii se întindeau sentimente.
Se simțea mai singură ca niciodată..."Oricât aș vrea să nu fie adevărat.....Andrei nu va reuși să mă schimbe așa cum a făcut-o Alex."
Karra era amețită. Nu se putea opri din plâns.
"Sunt o proastă.."
..Lenna a fost alături de ea cum putea. Îi dădea sfaturi.Karra îi este super datoare și mulțumește pentru că este mereu lângă ea și o ajută să nu facă vreo prostie. Până la urmă Lenna gândea mai limpede decât Karra în acele momente. Andrei începuse să își facă griji..
"Lenna mă va scoate din starea asta! Lenna mereu știe ce-i de făcut! "
Lenna i-a spus : "Alex vrea experiență. O câștigă cu aia. Nu cu tine și bravo ție! Nu ține la ea pentru că ține la tine. De aia se panichează aia."
"Sunt confuză.."
CITEȘTI
Momente
RandomÎn viața Karrei s-au întâmplat multe lucruri care au schimbat-o. Familia ei a fost acolo mereu și nu a putut vedea schimbarea bruscă din privirea Karrei..De când era mică,mama ei îi spunea că a fost crescută ca o floare,că a primit întotdeauna tot c...