Nici măcar nu se simte toamna. Zici că e încă vară:totul verde și frumos,ce-ar putea merge prost în aceste zile?
Karra s-a obișnuit să se trezească foarte devreme. Se trezește la ora în care se punea înainte la somn."Sunt niște zile prea leneșe să te ridici din pat.."
Gândea departe. Se gândea ce va face la vară. Era prea devreme să își piardă timpul așa de pomană.
La școală dimineața avea multă energie,ea niciodată nu avuse acea energie mai ales dimineața.
Se simțea de parcă băuse două cafele și un energizant. Era pusă pe glume. Râdea cum n-a mai râs de atâta timp. Karrei îi place mult caterinca,și colegelor le plăcea să râdă la lucrurile pe care le tot scotea pe gură."M-am uimit pe mine însămi! Ce e cu mine dimineața?"
-Auzi,Karra,da ce ai anul ăsta? O întrebă o colegă care se baga de multe ori pe gât tuturor.
-Nu am nimic.
-E nu..
-Nu mă cunoșteai tu.. i-a răspuns râzând.
Fata s-a uitat serioasă.
Lenna era lângă Karra,era prezentă la conversație.
-adevarat. Spune fata iar.
-..Nu că acum m-ai cunoaște.. adaugă Karra.
În acel moment a fost cam nesimțită dar nu prea îi păsa. A început să râdă in același timp cu Lenna.Toate colegele acum nu o mai considerau pe Karra o ciudată,ele acum râdeau cu ea ci nu de ea ca înainte.
"Sunt nebună și îmi place așa!"
Au început iar practica. De data asta la grădiniță. Karra a fost asaltată de puradei* .
"Imi super place acolo,abia aștept să merg iar! Problema e că am cel mai de kkt program...."
Karra și Lenna erau peste tot împreună mai puțin la practică,acolo erau în grupe diferite în locuri diferite. La școală,Marta(fata cu care vorbise mai devreme*fata care se baga tuturor pe gât*) era evident afectată că Lenna își petrece mai mult timp cu Karra.
Mereu dacă cele două plecau undeva obligatoriu invitată și neinvitată Marta venea după ele.
Karra nu o suportă,Karra nu suportă multe persoane.Când a venit Karra la școală,a zis doar neața Lennei. Pe restu' nu a băgat în seamă. Ziua asta era diferită de celelalte. Se simțea terminată.
Marta stătea în fața lor în bancă cu o fata Ana,foarte bagacioasa.
-Aaa,da? Doar neața Lenna? Zice Marta răutăcios." Da in pana mea. Nu ai auzit bine sau ce morții tăi faci așa?"
-Da! I-a răspuns Karra foarte sec.
Marta a tăcut.-Lenna,hai pe hol să ți zic ceva urgent! A adăugat Karra repede. A tras-o pe Lenna de mână. Au ieșit din clasă.
"A fost o simplă încercare de a mea pentru a scăpa de Marta si de comentariile ei.. nu aveam ce îi spune Lennei. Ea oricum știe tot despre mine."
In secunda doi,Marta ieșise după ele. Karra s-a enervat. Si a zis să nu mai fie așa rea cu ele. A zis să fie drăguță dar nu se putea abține.
-Vreau si eu să vorbesc ceva cu Lenna între patru ochi! Ce tot vii și tu?! A spus Karra nervoasă.
Marta s-a enervat si ea.
-Da duceți -vă,frate,mai încolo!..
Marta s-a văzut afectată foarte rău de data asta. Ea venise iar după ele,ea o enerva pe Karra,tot ea era aia mai nemulțumită.
Nu a mai spus nimic apoi. A plecat înapoi în clasă foarte supărată. Probabil își amintise că și anul trecut Karra era așa și că atunci ele nu erau prietene..După ce a plecat Marta. Lenna a spus:
-Mamăă(râzând)
-Mda,mă pricep ce sa zic... a răspuns Karra.
Au bătut palma. Au început amândouă să râdă." Dacă vezi că nu îți zic să vii cu mine,nu te invit,nici măcar nu te bag in seamă,de ce pnm trebuie să mi te bagi pe gât? Serios acum,daca eram în locul tău cautam alta persoana pe care s-o terorizez ,nu persoana care face ca toate alea când o enervezi... Nu e vina mea că persoanelor le place să și petreacă timpul în preajma mea și că nu prea le interesează de tine. Dur. Știu. Dar viața e dură,scumpa!.."
Adevărul era că anul trecut Lenna stătea mai mult cu Marta,pentru ca erau colege de bancă. Iar Karra era prietenă bună cu Lenna și mergea cu ea. Iar din acest motiv Marta tot spune că ea o aștepta pe Karra mereu,că o primea întotdeauna si pe ea. Dar Karra nu venea pentru ea. Karra venea să stea cu Lenna. Marta e un nimic pentru Karra. Anul ăsta,Marta se simte în plus..poate pentru că și este. Karra nu o așteptă. Nu o invită. Nu o nimic. Ea își vede de treaba ei. Nu are nimic cu nimeni,dar pur si simplu așa e ea.
"E problema ei dacă mă urăște. Sincer,nu mi prea pasă. Mă urăște multă lume..."
..."Eu nu sunt ea ,ok? Nu insist,nu mă mai bag in seamă atunci când simt ca nu sunt bine venită. Eu nu vreau să fiu populară. Nu mă gândesc să mă combin cu ăia de a 12-a ca ea. Eu nu vreau să par așa inteligentă,eu nu vreau atenție. Nu cred că exagerez.. dacă aș fi altcineva m-as alege pe mine nu pe ea,sincer..Mai bine defectele mele decât toanele alea.. pff ea DOAR SE CREDE CINEVA. nu mi pare rău pentru toate astea ..ea e una din persoanele care nu credeau în mine.. poate nici acum nu crede. Dar asta e viata..Nu toate sunt bune si frumoase."
CITEȘTI
Momente
RandomÎn viața Karrei s-au întâmplat multe lucruri care au schimbat-o. Familia ei a fost acolo mereu și nu a putut vedea schimbarea bruscă din privirea Karrei..De când era mică,mama ei îi spunea că a fost crescută ca o floare,că a primit întotdeauna tot c...