"Skies are crying, I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it's ending
Like we never"-
Doamne, trezitul de dimineaţă mă omoară! Măcar iubesc soneria!
Mă dau jos din pat, cu părere de rău, îmi iau papucii mei pufoşi şi intru în baie să mă pregătesc pentru ultima zi de chin.
☆ Ah! Ce uitucă sunt uneori! Mă numesc Anca şi am 17 ani. Am parul lung, lung şi castaniu, ochii de un verde smarald cu câteva "raze" de auriu. Nu sunt foarte înaltă, dar nici nu sunt printre cele mai mici. Sunt subţirică, deşi mănânc destul de mult. Sunt buna la şcoală şi mă înţeleg şi cu profesorii, dar tot o închisoare rămâne. Îmi place matematica (ştiu, sunt o ciudată uneori).
Ca fire sunt foarte glumeaţă şi energică, uneori şi visătoare.☆
Revenind la oile noastre, minunaţii mei părinţi mi-au pregătit o surpriză, dar o să mi-o spună după festivitatea şcolară de premiere. Uh! Uneori mă enervează rău de tot!
După ce m-am spălat, ca haine am ales un extraordinar tricou cu un umăr lăsat, şi cu blugii asortaţi bluzei. Teneşii mei Converse şi un pic de machiaj şi parfum şi... Perfect!
În drumul meu spre şcoală, mi-am adus aminte de toate momentele minunate petrecute cu verişoara mea, Gabi, care acum e plecată în Marea Britanie, mai exact în Londra, pentru talentul ei de actriţă.Mi-am lasat un oftat să scape.
-Dragă, eşti bine? întrebă grijulie mama.
-Da mamă, mă găndeam la Gaba...
-Lasă că poate o vedem în curând!
**** După ceremonie ****
-Bravo Anca pentru aceste excepţionale rezultate! diriga
-Mulţumesc mult, doamnă!
-Ce faci stăine pe aici? Nasty
-Am dat şi eu pe la şcoală şi văd că tocmai acum s-a terminat! Eu( Nasty e my BFF)
-Şi, ai aflat ceva de surpriză? N
-Ciudat, dar nu...
-Sper să nu mă uiţi când vei afla!?
- Dar a zis cineva că o să îţi zic?!
-Ha ha ha! Hai pa că tre' să fug cu familia!
****Acasă****
Muream de nerăbdare să aflu acea surpriză ( dacă nu v-aţi dat seama, sunt nerăbdatoare cu surprizele dar am multa răbdare la lucrurile făcute manual )
Stăteam şi mă uitam pe pereţii camerei mele cănd mama intră voioasă în cameră.
-Eşti pregătită pentru surpriza care îti va schimba vara?
- Mă perpelesc aicea de nelinişte şi tu mai şi întrebi ?!
În momentul acela, mama îmi întinse un plic roşu. Cănd l-am văzut, să rămân mută ... ERA UN BILET DE AVION SPRE LONDRA !!!
***** Nota autoarei *****
Merci că aţi citit măcar pănă aici. E prima poveste pe care o scriu ... so com
vot
follow
I love you Crazy Mofos!
CITEȘTI
Heart Break ( a 1D& Niall Horan f.f.)
FanfictionPoate o fată oarecare să îi fure inima unui star? Citiţi şi veţi afla viaţa Ancăi, o puştoaică de 17 ani venită în vacanţă la verişoara ei, o actriţă în devenire. Prima poveste scrisă de mine . Am nevoie de susţinere. Postez în funcţie de timp.