Concertul se terminase repejor, mergând obosiţi spre camerele noastre. Acest program ne mai aştepta două săptămâni de acum încolo.
****După două săptămâni****
Eram la aeroport împreună cu Gabi, în aşteptarea bunei mele prietene, Nasty.
Avionul din Bucureşti urma să ajungă în câteva minute, fiind nerăbdătoare să îmi revăd amica. Gabi era în aceeaşi stare de nelinişte. Niciodată nu am înţeles de ce ea nu credea că Nasty era o persoană sinceră.
"Avionul dinspre România aterizează în cinci minute" se auzi vocea robotică din clădire.
Aşteptarea a durat mai mult de 5 minute, dar a meritat. Din mulţime am reuşit să zăresc o fată înăltuţă, cu părul uşor buclat prins într-o coadă de cal, purtând o bluză verde neon, caracteristic ei.
" Baby, when they look up at the sky
We'll be shoutin' stars just passin' by
You'll be comin' home with me
tonight
We'll be burnin' up like neon lights"
Melodia lui Demi Lovato îmi trecu prin minte la vederea prietenei mele.
Aş putea apune că i se potrivea.
Perechea de tocuri pe care le purta nu au lăsat-o decât să grăbească pasul spre mine.
-Nast' !
-Love!
- Cum ai mers?
- Bine. Cu puţină frică de avion, dar în rest bine. Unde o să stau?
-Hmm, cred că în aceeaşi cameră cu mine.
- O să ne mutăm la băieţi, interveni Gabi.
-Super atunci! A! Era să uit! Am un nou iubit!
-Cine e norocosul?
-Cred că îi ştii pe cei din One Direction...
-Tu mai întrebi?! Sunt fană!
-Ştii irlandezul acela drăguţ, cu ochii albaştri?
-Cum să nu îl ştiu pe Niall?!
-El e noul meu iubit.
-Cool, bravo girl! Bună alegere!
-Merci!
-Am mai auzit eu că tu ai cântat în concertul lor. E adevărat?
- Da. Gabi e dansatoarea şefă pe acolo, aşa că am intrat şi eu în ''echipă". Tot acolo o să ne şi mutăm vara asta.
-Perfect!
-Poate frângi inimi ca data trecută .
-Nu cred că va mai fi la fel ca atunci!
-Mai vedem noi până când plecăm.
Am plecat din aeroport destul de repede, mergând la Gabi pentru a ne face bagajele. Nasty a stat şi ne-a aşteptat.
-Anca! Deschide uşa! Sunt Gabi!
-Da? S-a întâmplat ceva?
-Vreau să vorbesc ceva cu tine.
-Gata. Am închis uşa.
-Îmi ştii părerea despre Nast'.
-Nu începe din nou!
-Zău aşa! S-a schimbat de când am plecat eu! Aşa-i că nu vă mai petreceţi atâta timp împreună?
-Da, ai dreptate.
****Nasty Pov****
Am urcat tiptil ca să aud ce vorbesc cele două "prietene" ale mele. Ajunsă la uşa Ancăi, am început să ascult.
"-Zău aşa! S-a schimbat de când am plecat eu! Aşa-i că nu vă mai petreceţi atâta timp împreună?
-Da, ai dreptate."
Fir-ar să fie ea de treabă! Gabi şi-a dat seama! Dar şi Anca o crede!
"-Ai dreptate. Nu ne mai petrecem atâta timp împreună, dar o ştiu de mult. Nu ar face asta!"
Da! Anca nu o crede pe verişoar'sa! Totul va fi mai uşor atunci!
Am fugit înapoi în sufragerie pentru a nu mă găsi acolo. O să fie destul de simplu cu Anca de partea mea. O să o fac să îşi dorească să nu mă fi întâlnit vreodată.
~Acasă la băieţi~
****Harry Pov****
Fetele intrară în casă, dar însoţite de încă o frumuseţe. Niall sări ca ars de pe canapea la Anca, sufocând-o într-un Horan hug. Toţi ne-am ridicat leneşi de pe canapeaua aşa de confortabilă, mergând la fetele rămase.
-Nasty! spuse fata cea nouă cu ochii de caramel
-Harry sau Hazza!
-Louis sau BooBear!
-Zayn!
-Niall sau mâncăciosul!
-Liam sau Daddy Direction!
-Eu mă numesc Gabriela!
-Iar eu Anca! Zău aşa! Vă ştie! De la ea am aflat eu de voi!
****Anca Pov****
Ne-am instalat în camere. Eu stăteam cu Niall, Gabi avea o cameră separată, iar Nast' la fel. Bine, să spun drept, şi eu aveam camera mea, doar dormeam cu fiinţa cu ochi albaştrii ca marea. Era mai bine aşa.
Era după-amiază, aşa că am hotărăt să mâncăm la Nando's. O fost o super masă! Am fost atacaţi de
fane, câteva furându-ne din mâncare! Era să plecăm cu hainele făcute franjuri. Am întâlnit şi fane mai normale, dar acelea sunt mai rare. Tind să cred că sunt inexistente.
Ajunşi acasă, ne-am pus pe jucat Adevăr şi Provocare. Nasty era periculoasă la acest joc. Sper că nu o să-i bage pe toţi în sperieţi. Şi, de asemenea, să rămânem întregi până la sfârşit.
****Nota Autoarei****
Know, scurt şi plictisitor, dar am idei măreţe pentru capitolele următoare. Sper că v-a plăcut. Încerc să postez mai des. Sau măcar mai mult dar mai rar.
vot
comm
follow
I love you Crazy Mofos!
CITEȘTI
Heart Break ( a 1D& Niall Horan f.f.)
FanfictionPoate o fată oarecare să îi fure inima unui star? Citiţi şi veţi afla viaţa Ancăi, o puştoaică de 17 ani venită în vacanţă la verişoara ei, o actriţă în devenire. Prima poveste scrisă de mine . Am nevoie de susţinere. Postez în funcţie de timp.