Dupa acea minunata cina, am mers acasa, unde ne-am culcat repede. Am aflat si cine este acel N.T.I.. Cine credeati? Era Niall. Acel N.T.I. insemna Niall Te Iubeste. Ce dragut poate sa fie acest irlandez.
**
M-am trezit mai bine-dispusa ca niciodata. Blondul inca dormea, asa ca am incercat sa ma strecor afara din stransoarea bratelor lui, dar fara sanse, ca de obicei. Cum m-am ridicat din pat, o mana m-a prins de incheietura si m-a tras inapoi de unde am incercat sa scap. I-am analizat fata. Avea trasaturi frumoase, buze carnoase, cu niste ochi superbi albastrii. Stai, ochi albastri?! Doamne, ingerul s-a trezit si nici nu stiu cand. Fir-ar sa fie de holbat! Avertizare: Holbatul dauneaza grav sanatatii. Nu va holbati prea mult la un lucru sau punct, poate duce la pierderea mintii!
-Ce face my angel? intreb.
-Hei, nu eu sunt ingerul! Tu esti!
-Ha ha ha! Ce amuzant! sper ca observati ironia.
-Nu mai rade! E adevarat! Stii ca nu imi place sa mint!
-Off, stiu ca nu iti place sa minti...
-Vezi! Si tu recunosti asta.
-Si, azi ca facem? Doar nu credeai ca vom sta in pat toata ziua...
-Pai.... poate mergem in parcul de distractii, sau facem un mic tur al Londrei... cum vrei.
-Cred ca turul Londrei, desi unele obiective turistice le-am mai vazut, am spus in soapta ultima parte.
-Nu-i nimic. O sa mergem la celelalte. Hai la masa ca mor de foame!
-Tu nu te mai saturi de mancare, uh?!
-Niciodata. O sa mananc intr-una! exclama el fericit.
Asa am coborat la masa. Acolo am aflat ca fiecare are ceva de facut. Fetele mergeau la cumparaturi, iar baietii mergeau la football. Doar eu cu Niall avem planuri impreuna.
Dupa ce am mancat, am mai lenevit in sufragerie la televizor. Nimic interesant. Am plecat repede fiecare in treaba lui. Am plecat si noi imediat dupa ce ne-am schimbat.
Am optat pentru o pereche de pantaloni scurti si un maieu de culoarea piersicii. In picioare am avut vesnicii tenesi albi, de care nu cred ca o sa despart vreodata. Mi-am infipt telefonul in buzunarul din fata si am plecat.
In masina am ascultat multa muzica, si, de asemenea, am si cantat. O melodie de la Justin Bieber ne-a atras atentia. Sau, ma rog, i-a atras atentia lui Niall.
-Asta e o melodie noua de la JB!
-E chiar draguta...
-Hai sa cantam! Please!
-Bini! Cum vrei tu!
First, I'll acknowledge
All trust has been broken
A successful recovery
I pray for us at nightGrants me with a second chance
Never thought I'd see your face
again
Learning life through trial and error
Just tryna make it rightMake it right
Make it right
Make it right
This time I'll do you rightMissing your good intentions
Missing you from a distance
Hope you did the same
I know that I caused a problem
Know that I left you livid
Pushed you far awayLearned it don't pray to lie
Cause I don't wanna see you cry
Sayin nothin gets you nowhere fast
I'm a hold it back inside
But now that I'm back around ya
Nothing else really matters
Hope you feel the same
CITEȘTI
Heart Break ( a 1D& Niall Horan f.f.)
Fiksi PenggemarPoate o fată oarecare să îi fure inima unui star? Citiţi şi veţi afla viaţa Ancăi, o puştoaică de 17 ani venită în vacanţă la verişoara ei, o actriţă în devenire. Prima poveste scrisă de mine . Am nevoie de susţinere. Postez în funcţie de timp.