The Party

904 54 5
                                    

****Anca P.O.V.****

    ~ Dupa  intoarcerea in Londra~

Vacanta a trecut destul de bine, avand in vedere ca nu prea mi-am petrecut vacanta cu Plavin si al sau minunat iubit.

Acum sunt la plimbare prin parc cu Harry. Totul e frumos si linistit. Ne plimbam de mana si ne uitam cu drag la copiii care au venit cu parintii sau cu bunicii in parc. Sau macar eu ma uit.

-Harry?! Harry, esti pe planeta asta?!

-Uh?! Ce ai zis? Nu eram atent.

-Uff! Asta ziceam. Daca esti atent, sau mai bine zis la ce te gandeai.

-Poi, stii, tocmai am fost invitati la o petrecere la Selema Gomez acasa. Ma gandeam cum va fi.

-Pai, cum era de obicei?

-Muuulta lume! Foarta multa lume, bauturi de toate felurile, mult dans, persoane nemaiintalnite sau vedete, de obicei.

-Ah. Pare ok. De ce te tot framanti atunci?

-Nu stiu. Vor fi foarte multe persoane pe care noi, sau cel putin eu, nu le agream.

-O.k?! Asta a sunat mai mult a intrebare, dar sa spunem ca e de bine. Mai am o intrebare.

-Zi-o! Cine te opreste?!

-Cat mai trebuie sa stam? Am obosit si m-am cam plictisit!

-Pana cand se satura Niall de iesirea cu Palvin. Stii ca trebuie sa ii acoperim, sau macar sa ii mai scapam de fanii nebuni.

-Cand ieseam noi la intalniri nu ne ajuta nimeni, am bolborosit enervata.

Biiiip- biip

Harry scoase telefonul si se uita la mesajul nou primit.

-Putem merge! Au terminat.

-In sfarsit! Am obosit sa ii astept!

-Nu te mai vaita atat! Zici ca esti baba!

-Poate oi fi ceva...

Drumul a fost plictisitor. Cea mai frecventata actiune fiind cea de fredonat melodiile de la radio.

**

Acasa ne astepta toata gasca: Little Mix, 1D, Palvin, Eleanor, Danni si Gabi.

-Ai auzit? m-a intrebat Perrie.

-Ce sa aud? am spus.

-Nu ti-a spus Harry despre petrecere? a spus si Jade.

-Aah! Ba da, mi-a spus!

-Atunci?! De ce nu zici asa?!

-De unde sa stiu eu, femeie, la ce te gandesti tu?!

-Am inteles. Te iert de data asta, mormai Pezz.

-Hai la cumparaturi! striga Jesy.

-O.K. Hai!

Am mers cu masina fetelor din LM. A fost tare nostim. Am cantat, am ras, ne-am prostit si multe altele. Am mai depanat si amintiri.

Ajunse acolo, am colindat tot mall-ul. Rochiile au fost alese dupa plac: eu una  neagra, lunga pana la genunchi, fara bretele; Perrie cu fetele de la LM au avut fiecare modelul si culoarea preferata: Pezz albastra, Leight galbena, Jade mov iar Jesy rosie; Elle a avut o rochie mai scurta decat a mea, fara spate si verde; Gab a ales o fusta inflorata cu un top negru, iar Danni a preferat o rochita de vara, pe un umar. Daca va intrebati de ce am fost doar 7,nu 9, sa va obisnuiti sa nu va asteptati ca la activitati de fete, in grup, sa vina si Palvin sau Nasty.

-Fetelor!!

-Da Pezz! spuse Jade.

-Vreau sa ma vopsesc!

-Ce noua culoare Perrie? Probabil nu roz. Asta a fost ultima varianta, am spus.

-Acum vreau mov!!!

-Mov?! am sarit toate de o data.

-Da! Ce, e vreo problema?

-Eu zic ca nu, dar cred ca o sa inebuneasca Zayn cand o sa te vada, a spus si Jesy.

-Daca stau sa ma gandesc, si eu as vrea sa ma vopsesc, spuse si Jade.

-Ce culoare? Albastru?am intrebat la misto.

-Dap. Ai ghicit.

-Sunteti nebune! spun.

-Dap. Stim! spuse si Perrie.

-Uff! Hai la coafor!

**

Dupa 1 ora jumatate pe care le-am petrecut acolo, am plecat spre casa. Nu am ce sa spun. Fetelor chiar le sta bine.

-Ce aveti de gand sa faceti la petrecere? intreaba Danielle.

-Noi o sa cantam noua noastra melodie! striga Leight.

-Eu cu Gab si Danni dansam! sar eu.

-Sigur! De ce nu?!

-Dar de sigur, trebuie sa ne aratati melodia.

-Cand ajungem acasa. De fapt, nu mai mergem la baieti. Mergem la noi!

Fireste, melodia era superba. Nu am spus niciodata asta, dar sunt un Mixer. Nu vreau sa zic fan nebun, care sa le stie fiecare amanunt despre ele. O persoana normala care le stie tooaate melodiile pe derost. Nimic ciudat nu?! Trecem inapoi la melodie. Am conceput repede coregrafia. Nu a fost greu, avand in vedere ca avem 2 dansatoare profesioniste in mini trupa noastra.

O sa fugim repede inainte de moment sa ne schimbam. Costumul e alcatuit dintr-un tricou galben neon cu o fata fericita desenat pe el peste maieul negru mulat si pantaloni scurti iar Little Mix cu pantaloni scurti si tricouri colorate.

Am pus la punct si ultimele amanunte legate de petrecere: machiaje si coafuri. Fiecare a preferat altceva, fireste.

Cu aceste mici amanunte gata, am putut pleca la baietii acasa. Trebuia sa le vedeti reactia cand le-au vazut pe fete!

Baietii + Palvin + Nasty:

-.....

-Surpriza!!  strigam noi in cor.

-Ce ai patit la par Perrie?! striga Zayn.

-Iubitule, am schimbat putin culoarea, raspunse linistit Pezz.

-Un pic?! sari si Harry. Jade, de ce esti albastra?!

-A facut acelasi lucru ca Pezz. A schimbat un pic culoarea, am raspuns linistita.

-Problem Styles? intreba Jade.

-Nu. Dar am fost uimit de schimbare.

-Dar ce ati facut voi atata? Doar nu ati stat 7 ore la mall?! spuse Liam.

-Bine gandit dragule! ii spuse Danni. Am fost la  mall si dupa la fete. V-am pregatit o surpriza.

-Aah! Ok atunci.

-Haideti la masa! zise si Louis. Am gatit.

-Ok. Sunt de acord! Hai la masa, ce mai asteptati?! a urlat nebuna de mine.

Dupa masa am plecat toti sa ne culcam. Am avut o zi incarcata, asa ca eram obasiti. Iar maine ne astepta aceasta mareata petrecere. Va fi o zi luunga.....

****Nota Autoarei****

Hey preteni! Am revenit cu un nou capitol. Merci celor care comenteaza si voteaza. Va invit sa faceti asta si mai multi.

Intrebarea capitolului:(stiu ca nu prea are legatura cu povestea, dar va intreb) Ce melodie credeti ca este? Chiar vreau sa vad care e Mixer.             !!!!Chiar exista una! O sa o scriu(versurile) in capitolul urmator!!!!!

Nu va mai cer un numar fix de comentarii, dar tot vreau parerea voastra despre capitol + melodia daca o stiti. Sau cel putin incercati sa o ghiciti.

Please

vot

comm

follow

I love you Crazy Mofos!

Heart Break ( a 1D& Niall Horan f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum