Party in the pool

1.2K 74 2
                                    

Dupa o tura cinstita de adevar si provocare, care a durat aproximativ trei ore( stiu, o nimica toata, mai ales la jocul asta),  am plecat fiecare spre camerele lor. Dar somnul sa fie mai dulce, am adormit langa mancaciosul irlandez. Era asa cald si bine la el in brate...

****De dimineata****
Eram pe o pajiste verde si frumoasa, unde nu departe se auzea susurul unei ape curgatoare. Impreuna cu iubitul meu, blondul cu ochi albastri,    am fugit la acea mica apa. Cum stateam eu pe marginea apei, de odata simt apa rece ca si gheata.

-Ce Doamne iarta-ma faceti aici?! intreb suparata, dandu-mi seama ca adineauri doar visam.

-Am vrut, de fapt, a vrut( arata Lou spre Harry) sa va trezim in felul nostru propriu.

-Asa se pare ca ati si facut... murmur indignata de situatie.

-Ce tot stati aici?! Dati-i drumu-n camera voastra! se rasti Niall la ei.

-Ok! strigara simultan cei doi baieti, iesind de graba pe usa.

Pana acum nu observasem vocea sexy a bolndului, cea de dimineata.

-Ce vrei sa facem azi, iubito?

-Pai, ma gandeam la mersul afara, dar nu cred ca reusesc sa te scot din casa, asa ca nu am nici cea mai vaga idee.

-Am eu o idee, dar nu stiu daca o sa iti placa...

-Care e aia?

-Sa mergem la piscina, cu totii, adica si baietii, bine, daca vor, dar cred ca vor. Poate si fetele, adica iubitele lui Liam, Louis si Zayn.

-De ce nu as vrea?! Iubesc apa! Daca as putea sa stau numai in apa, de preferat sub apa, ar fi minunat!

-Super! Cred ca am aranjat ziua de azi!

Am coborat agale pe scari, mergand in camera preferata a lui Niall, adica bucataria. Uneori mananca exact ca un porc, dar nu se ingrasa. E uimitor. Natura ne-a dat o mare minune.

-Hello, everybody!

-Hei, raspunsera toti 5 deodata.

Veni si Niall in spatele meu. Stateam si ne hobam la ei ca la felu' paispe, fiind uimiti ca mancau in liniste. Alta minune s-a produs. Daca ar fi pe numarate, cred ca mai mult de jumatate din minunile lumii s-ar duce incercand sa ii faca pe cei din One Direction niste persoane normale, care sa gandeasca normal si sa fie indeajuns de maturi pentru varsta lor. Dar asta e chiar imposibil. Cat de mult ai crede in minuni, asta e chiar imposibil sa se intample. Nu vor fi normali niciodata.

-Cred ca stiu ce sa facem azi, sparse blondul gheta.

-Cum inteligentule?!

-Mergem la piscina, si le chemam si pe fete cu noi, raspunse simplu Ni

-Buna idee. Ma duc sa o sun pe Perrie.

-O sun pe Danielle acum, spune fugind Liam

-O sun pe Elle acum, sari ca ars Lou.

*

Plictisitoare masa. Nimeni nu a vorbit cu nimeni, ca de obicei. Ce indrug eu aici?! De obicei era o zarva de nedescris, iar acum nici pas. Cred ca au venit extreterestrii aseara si le-au sters creierele, unul cate unul.

Am fugit sus, la mine in camera de data asta, si am cautat in dulapul urias costumul negru cu buline albe.

Niall era intr-un short tot negru, parca asortandu-ne. Li il avea  rosu cu flori , Zayn albastru inchis, Harry albastru deschis, iar Louis il avea vrede. Gabi era in costumul de baie primit de la mine, gablen cu negru, culorile amestecandu-se in modelele complicate. Nasty era de un roz neon, costumul vazandu-se prin bluza larga pe care o purta.

**

Acolo am dat peste fete, iubitele baietilor. Prima impresie era una foarte buna, sa speram ca si ele cred despre mine la fel.

Creata lui Liam, Danielle, mi se parea o fire foarte potrivita pentru unul ca Daddy. Eleanor cu Louis aratau ca doua bombonici, lor standu-le foarte bine impreuna( incep sa vorbesc ca Niall, salvati-ma!!). Ador vocea blondei lui Zayn, zici ca e inger. Si lor le statea foarte bine impreuna. Harry era la pachet cu Gabi si Nasty, iar eu cu Niall.

Pentru o zi de vara cu soare din plin, piscina era aproape goala. Era mai bine: puteam sa stam mai linistiti si sa ne bucuram de timpul petrecut impreuna.

Discutam cu fetele, in timp ce baietii se balaceau pe acolo.

-Se zvoneste ca tu si Niall formati un cuplu. E adevarat? intreba draguta de Dani.

-Da, e adevarat... spun sfioasa, lasand capul in pamant.

-Va sta foarte bine impreuna! spuse Elle.

-Merci. Si voi formati niste cupluri minunate.

-Doar Harry e singur. De necrezut uneori, interveni Perri.

Cum stateam linistita pe seslong, cu ochelarii de soare pusi, am simtit doua maini reci pe umerii mei. Speriata, as fi sarit cat colo, dar acele doua maini ma luasera pe sus, alergand cu mine spre apa.

-Niall, lasa-ma jos! Te rog! Niall, auzi?! m-am prins repede de gatul lui cand am simtit ca sare.

Impactul cu apa rece mi-a transmis fiori de gheata pe sira spinarii, dar incalzindu-ma repede langa corpul cald al irlandezului. Ajunsi la suprafata, am tipat:

-Ai innebunit?! Intram de buna-voie daca imi spuneai! Nu trebuia sa ma arunci in apa asa! raspunsul veni repede:

-Uite-te de unde ai venit.

Baietii, inclusiv Zayn, isi carau iubitele, alergand spre apa cu ele in brate. Se pare ca Nasty era deja aici, asa incat Harry o purta doar pe Gabi.

Aceiasi saritura, aceleasi tipete se auzira, exact ca la noi.

-Se pare ca am dat tonul, nu-i asa?

-Da, dar ce mai ton! Ia aer mult!

M-am supus luand aer mult. Blondul se lasa in apa, strangandu-ma in brate. Urca pana la fata mea si o saruta. Cel mai frumos sarut in apa, si primul de asemenea. Am deschis usor ochii in timpul sarutului, observand doua perle albastre, stralucind si emanand si iubire si caldure de-odata.

Cand am iesit la suprafata, minunata voce a ingerului meu blond se auzi.

-"I figured it out
I figured it out from black and white
Second and hours
Maybe they had to take some time...

You & I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You & I
Not even the Gods above
Can selarate the two of us
No nothing can come between
You & I"

Mi-au dat lacrimile, dar am reusit sa le tin in frau.
-Nu te voi parasi niciodata. Promit! spuse in soapta Niall, asa incat doar noi sa auzim acest lucru.

Ne-am sarutat din nou. Acest moment o sa mi-l amintesc toata viata, sau macar o vreme buna de acum incolo.

**** Nota Autoarei****

Va rog eu frumos sa nu ma omarati ca am postat asa tarziu. Am cam fost in pana de idei, dar a cam lipsit si chefu' de scris. Vesti bune, a revenit! Capul meu e plin de idei pana la sfarzitul Volumului 2. Da, ati auzit bine: Volumul 2. O sa incep sa il scriu dupa ce termin volumul 1 ( Heart Breake) si se va intitula Star Light. Va las sa visati, dar totusi macar un

vot

comm

follow

I love you Crazy Mofos!

P.S. Multumesc pentru cele 408 citiri si 44 de voturi! Va iubesc!

Heart Break ( a 1D& Niall Horan f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum