****Niall P.O.V.****
Era pe stanci. O vedeam stand acolo si meditand. Parea trista, melancolica. Si cand ma gandesc ca eu am facut-o sa planga atata, imi vine sa innebunesc! Si partea cea mai proasta, mi-e tare dor de ea, de atingerile ei, de buzele ei dulci, de tot ce tine de ea. Se pare ca Harry mi-a luat-o inainte. Acum e cu ea, dar nu prea cred ca o iubeste cu adevarat. Sper sa ma insel doar. Macar el sa tina la ea, sa o iubeasca cum eu nu am mai apucat sa o fac.
Am incercat sa o uit, sa trec mai departe. Partea minunata e ca nu pot! Nu ma lasa sa privesc spre viitor fara ca ea sa fie inclusa. Desi ea nu stie, doar la ea ma gandesc. O visez plecand. Sper sa fie doar un vis. Sa nu plece cu adevarat. Macar asa sa o mai am aproape, ca o prietena.
-Hei frate, ce faci? intreba Zayn.
-Ce crezi ca fac?
-Pai, cam stai si te uiti in zare. Ce s-a intamplat? La ce te gandesti?
-Tu ce crezi? Nu vezi ceva in zare?
Zayn a fost si este singurul care m-a ascultat de ce m-am despartit de Anca, de ingerasul meu. Toata lumea e rece cu mine... se pare ca toata lumea tine la Anca. Mai mult ca la mine...
-Iar te gandesti la ea?
-Da. Pare asa fericita, asa nelovita de toate durerile. Dar e asa de fragila defapt, ca un mic boboc.
-E o buna actrita, ce sa mai!
-Ca si Gabi. Se vede de unde a mostenit asta. Zayn...
-Da? Ce e?
-Mi-e dor de ea! Tu stii ca eu nu prea pot sa urasc oamenii, dar incep sa o urasc pe Palvin, dar nu numai pe ea! Incep sa ma urasc si pe mine!
-Asta e cam nasol pentru micul spiridus....
-Nu e gluma! Zau! Nu mai suport! Am vrut sa le explic, dar nimeni nu m-a bagat in seama! Nu stii cat de greu e sa ii vad mai apropiati de Ea, chiar si decat mine! Tin mai mult la ea, Zayn! Nu ca m-ar deranja sa tina la ea, dar chiar asa, sa nu ma lase sa le explic?
Ma cunosc asa de mult timp! Trebuia sa ma stie cum sunt cu adevarat si ca nu am facut asta cu adevarat!
-Gata! O sa te asculte la un moment dat.
-Cred ca ma duc sa il sun pe Simon sa vad cat mai trebuie sa o suport pe Barbara.
-Du-te! Mult noroc!
-Am nevoie de el! Merci oricum!
***Convorbire telefonica***
-Alo! Simon?
-Da! Aici. Ce e Niall?
-Te iau direct. Cat mai trebuie sa o suport pe Palvin?
-Te rog vorbeste frumos cu iubita ta. Pai, luat logic, ar cam trebui sa iestiti in public, la intalniri, sa va sarutati in fata tuturor, iar dupa sa va despartiti.
-Un scandal monstruos, nu?
-Cam asa. O sa va pierdeti fanii daca stati asa in umbra.
-Nu ne pierdem nimic! Inteles? spun printre dinti.
-Sigur! Cum mai merge cu "zeita" ta? fata aia de care vorbesti mereu?
-Stii ce s-a intamplat cu ea?! Acum e cu Harry. Formeaza un cuplu. Deci, tot nu ai scapat de ea!
-Pacat... parea buna de niste scandaluri.
-Nu trebuie sa o amesteci si pe ea in prostiile tale! Nu e ca restul! Retine!
CITEȘTI
Heart Break ( a 1D& Niall Horan f.f.)
FanfictionPoate o fată oarecare să îi fure inima unui star? Citiţi şi veţi afla viaţa Ancăi, o puştoaică de 17 ani venită în vacanţă la verişoara ei, o actriţă în devenire. Prima poveste scrisă de mine . Am nevoie de susţinere. Postez în funcţie de timp.