The day I first met you, you told me you'd never fall in love
But now that I get you I know fear is what it really was
Now here we are, so close yet so far
Haven't I passed the test? When will you realise
Baby, I'm not like the rest
Don't wanna break your heart
Wanna give your heart a break
I know you're scared it's wrong
Like you might make a mistake
There's just one life to live
And there's no time to wait, to waste
So let me give your heart a break
Give your heart a break...
**** Perspectiva Ancăi****
Cum am mers la masă, cum Gabi şi-a dat seama că am ceva. Am preferat să îi spun totul. Cu lux de amănunte.
- Da, ai dreptate. Eşti îndrăgostită...
-Îţi dai seama ce spui tu acolo!? Eu îndrăgostită!? Dacă ar fi zis cineva că mă voi îndrăgosti în această vară, aş fi zis că e nebun. Dar acum că văd că e adevărat, cred că eu sunt cea dusă!
-Nu eşti dusă!Eşti doar îndrăgostită!
-Ha ha ha! Ce glume bune! spun eu cu ironie în glas .
~~~după o săptămână~~~
****Perspectiva lui Niall****
A trecut o săptămână de când nu mi-am mai văzut îngerul. În fiecare zi mă plimbam prin parc cu speranţa că o voi revedea. Dar degeaba. Cât de mult speram, totul era degeaba. Nu am mai văzut-o. Adormeam cu gândul la ochii ei, şi mă trezeam la fel. Visam că o sărut, dar totul era o amăgire.Nimic nu era la fel în realitate. Ea nu mă săruta, nu era lângă mine. Am mai ieşit cu băieţii la un club, la câteva sesiuni de autografe, dar îngerul nu mă părăsea. Ea era peste tot. Prezentă în toate lucrurile făcute de mine. Era lângă mine cu sufletul, şi o voi căuta până va fi şi cu trupul.
****Perspectiva Ancăi****
O săptămână de agonie fără acei ochi albaştri. Îi auzeam vocea, doar cu acele cuvinte "Eu sunt Niall". Cu aceste amârâte cuvinte, el a vrăjit o fată. M-a vrăjit pe mine. Mi-ar plăcea să ne mai întâlnim, dar dacă eu stau doar în pat, nu cred că vom reuşi prea curând. Tot ce am făcut a fost să stau în pat, pe Facebook sau pe Tumblr. Nu am mâncat prea mult, probabil oi fi la hibernare. Am o stare de somnolenţă, pe care nu o ţin în frâu. Dorm toată ziulica.
Gabi a fost mai mult plecată pe timpul zilei, venind seara.Cu alte cuvinte, era o plictiseală maximă pe aici, so azi am decis să ies şi eu din casă, aşa că am plecat la o plimbare prin parcul cel mare din apropiere.
Mergând, am ajuns la parc. Am dat câteva ture de parc, până mi-a sunat telefonul.
****Perspectiva lui Niall****
Am plecat într-o altă plimbare de "recunoaştere", dar de data asta în parcul cel mare. Am dat câteva ture de parc, dar ca de obicei, nu am găsit-o.
****Perspectiva Autoarei****
Cei doi îndrăgostiţi erau în acelaşi parc, la aceeaşi oră, dar doar la o alee depărtare unul de celălalt. La ambii la sunară telefoanele, Anca fiind chemată de urgenţă acasă la Gabi, iar Niall de către băieţi cu mesajul de a veni repede la vila lor.
Aşa cei doi au trecut aproape unul pe lângă altul, şansa de revedera scăpându-le printre degete.
****Nota Autoarei****
De ce credeţi că au fost chemaţi fiecare la casele lor? Dacă v-a plăcut
vot
comm
follow
I love you Crazy Mofos!
CITEȘTI
Heart Break ( a 1D& Niall Horan f.f.)
FanficPoate o fată oarecare să îi fure inima unui star? Citiţi şi veţi afla viaţa Ancăi, o puştoaică de 17 ani venită în vacanţă la verişoara ei, o actriţă în devenire. Prima poveste scrisă de mine . Am nevoie de susţinere. Postez în funcţie de timp.