Să mă prezint.. Mă numesc Ecaterine , am 18 ani şi trăiesc în BlackCity.
Sunt o fire calmă ,când nu mă supără nimeni. Stau într-o casă de la marginea pădurii,pare înfricoşător,dar m-am obişnuit. Învăţ la liceul Black Dream,unde am o groază de prieteni.
Ne înţelegem foarte bine,şi suntem ca nişte fraţi. Ei sunt : Jack, Anne, Lila, Troi.
* Era o zi frumoasă de vară când m-am hotărât să mă plimb cu Jack şi Lila prin pădure,deoarece Troi şi Anne erau plecaţi la mare.
● Îl sun pe Jack :
- Hei Jack,vii în pădure la cules de mure?
- Morrr,iar ai băut lapte stricat? Mă întreabă începând să râdă în hohote.
- Gura,morcov prăjit.
- Gata,gata. Da vin. Ai vorbit cu Lila?
- Nu,o sun acum.
- Bine,hai că vin spre tine. Pa,pupăză!
- Pa,morcov.● O sun pe Lila :
- Hei,ce face fata?
- Hei,stăteam şi ascultam Evanescene. Tu?
- Vroiam să dăm o tura de pădure cu Jack. Ce zici?
- Da,sigur. În 5 minute sunt acolo.* Jack,intră pe uşă brusc.
- Hellooo!! Ce faci? De când îți permiți?
- De azi,zâmbi el.
Îi dau o palmă uşor peste obrazul fin,fără nici un coş.
- Mă duc să mă îmbrac. Aşteapt-o pe Lila.
- Ok,draga.
- Prostule,am zis în şoaptă fără ca sunetul să îi inunde urechile.
Urc scările,şi ajung în camera mea. O cameră neagrā cu jaluzele negre,şi TOTUL NEGRU. Da', îmi place foarte mult negru,ÎL ADOR.
Îmi iau nişte pantaloni scurți,un tricou cu Three Days Grace ( *îi ador* ) , şi nişte tenişi Converse negri.
- Gataaaa!! Strig eu. A venit Lila?
- Daa,sunt aici!
- Ok.
Cobor repede şi îi văd foarte furioşi.
- Ce s-a întâmplat?.
- Păi,te aşteptăm de 30 de minute.
- Scuze,zic eu în şoaptă lăsând capul în jos.
- Hai,plecăm?
- Da,zic eu şi Jack.* Peste 1 oră.
Eram în mijlocul pădurii. Se aude un foşnet din spatele nostru,întorcandu-ne simultam vedem o siluetă neagră cu o mască gri,şi cu un cuţit plin de sânge ținându-l în mână. Masca lui gri era plină de sânge.
Simţeam că nu ma mai pot mişca,eram amorţită,Jack m-a luat pe sus şi a fugit cu mine,Lila pe lângă noi alergând. Criminalul,să îi spun aşa,aruncă cu (,) cuţitul după noi.Mă scuzaţi dacă am o greşeală,două...Poate mai multe. :]]
Sper să vă placă primul capitol.
CITEȘTI
Cabana din pădure
HorrorHei. ✋ Să mă prezint.. Mă numesc Ecaterine , am 17 ani şi trăiesc în BlackCity.