Nominacja

1.3K 44 16
                                    

Zdecydowałam, że moją nominację umieszczę tutaj, bo.. No cóż... Nie mam za bardzo gdzie 😅

Nie przedłużając, dziękuję za nominację antebellu_m!

Starałam się wybrać sensowne fakty, a nie typu ile mam lat, jaki mam kolor włosów etc.

    1. Chciałabym mieszkać za granicą -
         jak najdalej od domu.

     2. Zawsze chciałam pójść do szkoły
          aktorskiej i dubbingować
           postacie z bajek.

3. Jeżeli chodzi o dubbing, to posiadałam swój własny kanał na yt na którym robiłam to amatorsko.

4. W przyszłości chciałabym poślubić azjate.

5. Uwielbiam Harley Quinn z Suicide Squad.

6. Moim UB jest Jackson z GOT7.

7. Nadal nie zdałam Quo Vadis (😂).

8. Jestem ogromną fanką Gwiezdnych Wojen i na pewno pojade na nowy prequel.

9. Totalnie nie umiem tańczyć, ale chcę pojechać na najbliższy flashmob w Krakowie.

10. Obejrzałam całe Boku no Pico.

11. Kiedyś byłam emo i wiadomo co robiłam (okres buntu, prywatne sprawy).

12. Byłam w związku na odległość około 8 miesięcy (ostrzegam każdego przed tym, nie polecam - teraz sama się z tego śmieje).

13. Potrafię zrobić rulonik z języka (😏)

14. Oprócz k-popu i j-rocka lubię posłuchać sobie czasami hip hopu, trapu i coru.

15. Moją pierwszą k-popową akcesorią była bluza G-Dragona - One Of A Kind.

16. Gram w lola i staram się wbić do Golda, ale mi się nie chce, bo uważam, że w dzisiejszych czasach community w tej grze jest strasznie słabe.

17. "Mainuje" ADC.

18. Jak byłam mała to spadłam ze schodów z chodzikiem i krążą plotki, że to przez to jestem stuknięta.

19. Dużo osób wmawia mi, że z charakteru jestem połączeniem Jinx i Caitlyn z ligi.

20. Mam rodzeństwo - brata i siostrę.

Może być? 😪
A ja nominuje:
KeikoMika
Nanyaki
AgataBucior
(które i tak nie udzielają się na wattpadzie, ale chętnie poczytam 😁)
Wy też macie napisać o sobie 20 faktów.

      

Miracle || Yoonmin ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz