50 faktów o mnie!

379 20 59
                                    

Cześć, wszystkim!
Dostałam powiadomienie o kolejnej już nominacji, nawet nie mam pojęcia która to z kolei. Cały czas ktoś mnie gdzieś tam nominuje, a ja praktycznie w ogóle nic z tym nie robię. Postanowiłam, że skoro jest was tutaj tyle. Dodałabym nawet aż. Chciałabym, abyście coś o mnie wiedzieli, żebyśmy już nie byli tacy obcy dla siebie i byście nie patrzyli spod perspektywy fitmaniaczka, dziewczyna od odchudzania, czy chociażby zwykła szara myszka z wattpada, publikująca fanfika o Hemmingsie.

Za te wszystkie LA i wymień o sobie 15 faktów pod spodem umieszczam wam 50 faktów! 
Chciałabym, abyście pisali w komentarzu co do danego faktu co o tym myślicie, czy też tak macie. Napiszcie też swoje fakty, ponieważ chciałabym dowiedzieć się nieco więcej o was. Nie bójcie się, bo nie ma czego :)

No to zaczynamy.

1. Nie cierpię rozmawiać przez telefon, gdzieś dzwonić... Ugh 

2. Zawsze, ale to zawsze jestem w skarpetkach! Wyjątek: kąpiel i spanie. Tak to czy lato, zima- skarpetki mam zawsze. Nawet ostatnio w nich się opalałam, także no...

3. Obecnie na tapecie mam Harry'ego Styles'a

4. Kocham tą emotikon 🙊🙊🙊🙊🙊🙊 (małpka zakrywająca buźkę)

5. Książkę jaką ostatnim razem czytałam to Pięćdziesiąt twarzy Grey'a

6. Film jaki ostatnim razem oglądałam to Wymarzony luzer

7. Ostatnim razem słuchałam piosenkę  We The Kings "Sad song"

8. Jestem MEGA zakochana w zespole Against The Current! Ludzie, jeśli ich nie znacie to żałujcie! Serio, każdym ich polecam, a uwierzcie są cudowni.

9. Zupę pomidorową zjem, spaghetti z sosem pomidorowym zjem, ketchup z pomidorów z czymś tam zjem, ALE nie tknę pomidora i NIE wypiję soku pomidorowego. Ble

10. Dostrzegam różnicę między przyjaciółką, a koleżanką! Z drogi głupie pindy.

11. Kocham kreski na oczach! OMG są cudne.

12. Jak się można domyśleć, tak maluję kreski.

13. Strasznie podobają mi się naszyjniki te takie tuż przy szyi i chciałabym taki mieć, ale idk gdzie go kupić. Ktoś wie? Pomoże?

14. Jestem taki śmieszek, trochę nieśmiała, mimo to, lubię poznawać nowych ludzi, a jak się wyluzuję to jestem szalona... Ale czasami najlepiej nie podchodź

15. Za "przyszłego zięcia" wiekowo moja mama akceptuje Hemmo, a Hazze nie, natomiast w wyglądzie jest na odwrót

16. Mam dwóch braci.

17. Stanisław jest młodszy o 10, a Antek o 14 lat.

18. Urodziłam się 7 grudnia 2001 roku o 6:15

19. Moja mama jest moją jedyną przyjaciółką.

20. W moim pokoju najczęściej panuje nieład, chociaż usilnie się staram to zmienić. Ale hej, pfff, tylko geniusz zapanuje nad chaosem!

21. Numer tego faktu jest moim numerem w dzienniku. To znaczy, był przez ostatnie kilka lat.

22. Nie wiem jaki mam kolor oczu, cri. W sensie, tyle osób mówiło mi różne wersje, że już sie gubię.

23. Chciałabym na stałe wylecieć do USA

24. W przyszłe wakacje rodzice obiecują, że polecę do Nowego Yorku! Aaaa to mój pierwszy raz będzie!

25. W podstawówce miałam złamanego malutkiego paluszka w lewej ręce, a w październiku ubiegłego roku (2 kl gimnazjum) naderwałem kciuka u prawej ręki. Od tamtej pory ani razu nie zagrałam w siatkówkę. Trauma do końca życia.

26. Właśnie mam remont kuchni i jest taka trochę lipa z gotowaniem

27. Mam trzy psy!

28. I jednego kota. Lofciam cb Majki

29. Prawie zawsze mam ręce zimne jak trup. Najgorzej jest w zimie....

30. Mam na imię Paulina, ale jakoś wole swoje drugie imię, dlatego koleżanki mówiły na mnie przez jakiś czas Caroline, albo... Ronnie. Idk czemu tak. Coś kombinowali i takie cuś. ( Żeby nie było! Nie chciałam urazić żadnej mojej imienniczki! Poprosi uważam, że to imię do mnie nie pasuje, a nie że jest nie ładne)

31. Przez dwa może trzy lata byłam Marianką. 

32. Mam wadę wzroku, wsunie to dość dużą. Nie widzę to co jest daleko....

33. Ale mimo to nie noszę okularów, ani soczewek.

34. Wszyscy zawsze mówią "śniadanie to najważniejszy posiłek dnia". U mnie to kłamstwo. Bez obiadu nie ma życia.... Tak wiem, że ja wam piszę to samo. Zostawmy to bez komentarza.

35. Bardzo lubię firmę kosmetyczną ziaja

36. Wolę bransoletkę od naszyjnika.

37. Nigdy nie miałam chłopaka.

38. Lubię gdy jest pochmurno, a w powietrzu nie jest tak duszno tylko wilgotno. A, i jak wieje wiatr. Tzw londyńska pogoda

39. Albo zostanę adwokatem, albo notariuszem. Nie umiem się zdecydować.

40. Moje nazwisko rozpoczyna się na literę Ż

41. Aktualnie po głowie chodzi mi piosenka Running With The Wild Things zespołu nie innego jak Against The Current

42. Mam strasznie gęste i długie włosy. Wszyscy zawsze są mną zachwyceni. W dzieciństwie to mi nie przeszkadzało, ale teraz... Ludzie nie gapcie się!

43. Wszystkie moje Love story były porażką! Czemu nie mogę się szczęśliwie zakochać?

44. Od 4 do 6 klasy podstawówki chodziłam na teatr.

45. Zawsze twierdziłam, że lepiej wystąpić przed nieznajomymi, niż przed osobami, które znam, kojarzę.

46. Nienawidzę, gdy ktoś mnie zaobserwuje, ja wchodzę na jego konto i patrzę: aktywność, osoba taka i taka zaobserwowała pierdyliard innych osób przez cały dzień. No sorry, takie coś to mnie odpycha. Żeby tylko zwrócić na siebie i twórczość uwagę. Albo gdy ktoś pisze na tablicy... "Zapraszam do siebie. Ps. Super książki. (Buziak)" Aha, fajnie tylko, że nie czytałaś....

47. Chcę zacząć swoje początki w makijażu. Nie, nie mam zamiaru odrazu wyjeżdżać z tapetą, tylko delikatnie zamaskować niedoskonałości i podkreślić to i owo. Naturalność.

48. Wierzę, że małymi krokami jesteśmy w stanie zrealizować nawet największe marzenia.

49. Idę do trzeciej klasy gimnazjum i strasznie boję się tego roku. Boję się, że zawalę i nie dostanę się do wymarzonej szkoły, a przez stres obleję egzaminy. Staram się o tym nie myśleć i nastawić pozytywnie, ale ciężko idzie.

50. Muszę się jeszcze wiele nauczyć, muszę zrobić ze sobą "porządek", wyrobić sobie kilka nawyków i przede wszystkim ćwiczyć wytrwałość i dążenie do celów. Trzymam za siebie kciuki i wierzę, że mi się uda.


Uff! Koniec! Napiszcie w kom, co myślicie ogólnie o całym tym rozdziale, co myślicie o moich faktach, piszcie śmiało, ja nie gryzę. Nie zapomnijcie też podać choć jeden fakt o sobie! ❤️🙊

Holidays Challenge ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz