Díj

93 8 19
                                    

Hatalmas megtiszteltetés ért, ugyanis Nadiannalise- tól kaptam egy díjat. Ez úton is mégegyszer nagyon köszönöm neki, számomra szinte hihetetlen, hogy valaki ennyire szeresse azt, amit írok. 

Szabályok:

1. Olvasd el annak a könyvét akitől kaptad! (pipa)

Megtörtént, eszméletlenül jól írsz, itt is mondom ;)

2. Tedd ki a szabályzatot! (pipa)

3. Írj 10 dolgot magadról!

      1. Szeretem a rockzenét

      2. Gitározom

      3. Rohadt kicsi az önbizalmam (komolyan!)

      4. Novellaírással kezdtem, most meg minden mást írok, csak azt nem

      5. Imádok sorozatokat nézni

      6. Dylan O'Brien a titkos pasim (annyira titkos, hogy még ő sem tudja)

      7. Eddig csak két szuperhősös film tudta megszerettetni magát velem, a Flash (sorozat) és az X-men (a Suicide Squad-ot még nem láttam)

      8. Nem szeretek másokat sírni látni, mert olyan együtt érző vagyok, hogy rám jön a sírhatnék

     (Skacok, ez baromi nehéz.....) 

      9. Nem szeretek magamról beszélni

   10. (Megkérdeztem a legjobb barátnőm, és ő ezt mondta) TÁNYÉR

4. Válaszolj 10 kérdésre!

     1. Ha lenne olyan iskola, ahol direkt írónak tanítják az embert, járnál oda?
              Már hogy a viharba ne. Viszont attól igazán félnék, hogy nem lennék hozzá elég jó.

     2. Üveg vagy műanyag pohár?
             Ez egy roppant összetett kérdés. Egyfelől a környezetet védeném az üvegpohárral, másfelől viszont a műanyagot nem kell mosogatni. Itt igazából nem is az a kérdés, hogy üveg vagy műanyag. Hanem hogy lelkiismeret vagy lustaság. (Esk mint egy jó beszéd, lehet ha valahova kéne írnom egyet ezt másolom ki :P ) 
            Btw inkább üveg. 

      3. Ha a tetkókat fájdalom nélkül varrathatnád magadra, hova kerülnének?
             A fülem mögé és a kulcscsontomra. De így valószínűleg csak a kezem oldalán lesz (az elsőt akkor is olyan helyre fogom csináltatni, ahol ÉN látom)

      4. Mit tennél legszívesebben, ha azt hallanád, hogy egy néni a generációdat kritizálja?
             Általában csak a szememet forgatom, de amúgy vitába szállnék vele. Mindenkinek a saját generációja a legtökéletesebb, hiszen abban nő fel. Igazán megérthetnék, nem olyan nehéz. 

      5.  Van olyan műfaj, amiben erősebb műveket produkálsz?
             Talán a novella. De nem tudom.

      6. Ha alkothatnál magadnak egy várost, miket építettnél oda, és mi lenne a neve?
             Csupa menő dolog. Vidámpark, bungee-jumping, hullámvasút, mászófal. Erre egy egész kis részt építenék ki. De lenne nyugisabb hely, az egyfajta kertváros lenne. Meg maga a városközpont, ami mindig nyüzsögne, éjjel-nappal. A neve talán Reyez lenne. (azt már ne kérdezze senki hogy miért, spontán jött)

        7. Szeretsz borítót készíteni, vagy inkább a "profikra bízod"?
              Eddig minden borítót én készítettem, és ez így van jól. Ismerem a történetemet, tudom mit akar majd kifejezni. És az sem mellékes, hogy egy ilyen profit sem ismerek ;)

        8.  Követed az olimpia történéseit?
               Csak amennyit a facebookon olvasok, vagy apáék mondanak. 

       10. Kedvenc wattpad kategória?
                Húha...nem hiszem hogy van. Vagy ha muszáj választani, akkor maximum a fantasy. Mert azokat nagyon szeretem. 

         9. Feltűnt hogy felcseréltem a 9. és a 10. kérdést?
                Nem..... *elpirul, aztán lassan az íróasztal alá csúszik*

5. Jelölj meg díjra 10 embert! (ez sajnos nem fog menni, sorry)

1. GothGirl54 - A boszorkány című művéért

2. SkylerD1 - A lencse mögött-ért

3. whovianrainbowgirl - Stilinkskis (imádtam a karakterhűségét)

4. AGO111 - Ryena- ért

5. EmiNagy - There are no strings on me (folyt. köv. *.*)

6. Tegyél fel nekik 10 kérdést!

1. Melyik a kedvenc sorozatod? (Tudom, nehéz választás)

2. Ki az, akinek a koncertjére az életed árán is elmennél? (banda is természetesen)

3. Ketchup vagy majonéz?

4. Mi az a hangszer, amin szeretnél megtanulni játszani?

5. Zene mellett szoktál írni, vagy inkább csöndben?

6. Melyik korba mennél vissza, ha visszamehetnél egy napra?

7. Ha megváltoztatnád a neved, mi lenne?

8. Ki a kedvenc színészed? Melyik filmből?

9. Fekete vagy fehér? (nincs szürke, diszkrimináljuk!)

10. Milyen autót szeretnél egyszer?

Még egyszer köszönöm a díjat, és mindenkinek aki  vote-okat és kommenteket hagy maga után. Ezek is ugyanúgy jól esnek. :D

VészkijáratWhere stories live. Discover now