2016. július 1.
--- Lauren szemszöge ---
"Lauren!!!" kiáltott nagy hangon Normani belépve az ajtón, majd becsapva azt.
Gyorsan felálltam az ágyból és lerohantam a lépcsőn. Mani óriási vigyorral az arcán állt az előszobában.
"Mit történt?" kérdeztem kíváncsian.
"Nem fogod elhinni! Hol van a laptopod?" hadarta.
"Ööm fent a szobámba. Miért?" alig hogy ezt kimondtam, megfogta a kezem és elkezdett felfutni a lépcsőn, engem maga után húzva.
Bementünk a szobámba, Mani pedig lehuppant az ágyamra amin a laptop volt. Gyorsan ki ikszelte az oldalt ami meg volt nyitva.
"Hé, éppen a Pretty Little Liars-t néztem! Kösz' hogy ki ikszelted." mondtam mérgelődve.
"Tsss!" tette a jobb kezét a szám elé. "Ezt nézd Lau!" nyitotta meg a laptopon Ariana Grande énekesnő hivatalos facebook profilját. "Figyu. Ezt nem rég posztolta. Azt írja: „Kedves Arianatorok! Óriási hír! Egy nyereményjáték indul a mai naptól kezdve, csak is a számotokra. A feladatotok mindössze az, hogy írjatok le egy kis történetet, azzal kapcsolatban hogy mikor ismertétek meg Arianát, miért szeretitek, melyik a kedvenc dalotok tőle, és ehhez hasonlókat. A hozzászólók között, 12 rajongót sorsolunk ki, aki részese lehet egy óriási utazásnak! A szerencsés nyertesek, egy-egy VIP Meet&Greet jegyet nyernek, Ariana Grande Honeymoon turnéjára, 2016. július 21.-ére. A helyszín San Diego, Valley View Casino Center. Az utazást, ellátást a nyereményjáték biztosítja. Ne maradj le erről az óriási lehetőségről! A játék egy hétig tart! Sok sikert Arianatorok!""
Amikor Normani elolvasta, alig kaptam levegőt úgy örültem. "Úristen, úristen, úristen! Ez lehet a nagy lehetőségünk Mani! Gyorsan, jelentkezzünk!" ugráltam össze –vissza az ágyon.
"Okés, okés nyugi csajszi." mondta egy nagy mosollyal a száján majd ő is felállt, megfogta a kezem és együtt ugráltunk az ágyon mint az őrültek.
Azok voltunk, őrültek. Őrült rajongók. Imádtuk Ariana Grandét. Úgy ahogy van. Mindkettőnknek egyértelműen a kedvenc énekese volt. De sajnos mivel egyikünk családja sem áll pénzügyileg a legjobban, ezért nem tehettük meg hogy el mennyünk egy koncertre. Pláne nem VIP jeggyel. Hát ezért voltunk úgy elragadtatva ettől a hírtől.
"Na akkor írjuk meg azokat a történeteket Lau." ült vissza az ágyba a fekete hajú, barna bőrű gyönyörűséges barátnőm.
Mindketten egymás segítségével megírtuk azokat a bizonyos történeteket. Jó hosszúra sikeredtek, de a lényeg az, hogy kész. Ezzel beneveztünk.
"De figyu'. Nyilván nagyon kevés esélyük van a nyerésre, hiszen több tízezren jelentkeznek majd, ebben biztos vagyok. De ha csak egyikőnk nyer, és ha az én leszek, az tuti hogy nélküled nem megyek, legfeljebb nem fogadom el a nyereményt." mosolyogtam rá Normanira.
Ezt tényleg komolyan gondoltam. Ő a legjobb barátnőm. Nem akarok nélküle menni semmiképp.
"Ohh Lau, gyere ide!" ölelt meg erőteljesen. "Ha pedig csak én nyerek, biztos lehetsz benne, hogy ugyan így teszek." nyomott egy puszit a homlokomra.
--- Camila szemszöge ---
Éppen a konyhapulton ettem a gabonapelyhemet, mikor elkezdett csörögni a telefonom a zsebemben. Fél kézzel kivettem a telefont és felvettem.
"Szia Mila, Dinah vagyok. Megírtad már az a történetet?" kérdezte elhadarva.
"Ohh, szia. Nem, még nem írtam meg. De dolgozom rajta most is." mondtam tele szájjal a telefonba.
"Aham, képzelem. Helyette inkább éppen gabonapelyhet zabálsz, ugye.?" nevetett fel.
"Ööm..jah..asszem. Na de nyugi ma este még megírom. Egyébként csak ezért hívtál?" tettem bele a kanalam a tejes finomságba és elkezdtem kavargatni.
"Nincs nyugi Camz. A határidő nemsokára lejár. Így nem fogunk menni sehova." hallottam a hangján a csalódottságot. "Igyekezz vele, és írj ha kész van." tette le a telefont.
Na szép. Még el se köszönt. Tiszta pipa rám. Jobb ha megyek és megírom minél hamarabb azt a jelentkezést. Gyorsan megettem a reggelimet, és siettem fel a szobámba a laptopomhoz. Hipp-hopp megírtam a rövidke történetet. Azt hogy hogyan ismertem meg a drága Arianát, melyik a kedvenc számom tőle, és azt hogy miért is szeretem annyira. Igen, az éppen folyamatban lévő nyereményjátékra jelentkeztem. Dinah és én már 3 éve a legjobb barátnők vagyunk. És őrülten rajongunk Ariana Grande énekesnő iránt. Ezért szerencsét próbálunk, itt a nagy lehetőség. Még akár nyerhetünk is.
Elküldtem Dinah-nak a szövegemet üzenetben, ahogy kérte. Meglepő módon tetszett neki, főleg az hogy végre megírtam. Már csak egy dolog van hátra. Kivárni a hetet, megvárni az eredményt.
Na hát ez lett volna az első rész. Remélem eddig tetszik, és várjátok a folytatást. Igyekszem a következővel. Bár nem vagyok ebben tehetséges, ezt tudom magamról, de azért próbálom a legjobbakat összehozni. Ennél természetesen már csak izgalmasabb lesz a történet. Nyugodtan mondjátok el a véleményeteket, nem harapok. Köszi hogy végigolvastad, nemsokára új rész. ;) (a fenti képen egyébként Ariana Grande látható. :3 )
YOU ARE READING
The love is painful [Camren]
RomanceEz a megható, és egyben felkavaró történet két lányról szól. Lauren és Camila az a két lány, akinek élete pár nap alatt megváltozik. Az a két lány, aki soha nem gondolta volna, hogy ez fog történni velük. Minden egy átlagos napon kezdődik. De att...