-Az előző rész tartalmából, csak hogy érthető lehessen a folytatás:-
Eleintekerültem Camila társaságát, és ő is az enyémet. Ő az egyik sarok fotelben ült egyedül, kortyolgatta a bort, és nézte atöbbieket hogy mit művelnek. Este 23:00 körül lehetett, amikor már kezdtem szédülni, és éreztem hogy beütött. Camila még mindig egyedül üldögélt a fotelban. Felé vettem az irányt.
------------------------------------------------------------------
2016. június 20-21.
---Lauren szemszöge---
"Szióka! Miért ülsz itt egyedül?" mosolyogtam rá idióta képpel.
"Szia Lauren! Hát, én nem vagyok az a bulizós típus. Inkább csak csendben iszogatok magamban." válaszolta kedvesen.
"Oh, értelek. Csatlakozhatok? Iszogathatok veled?" mutattam fel a poharam amiben vörös bor volt.
"Szerintem neked mára elég volt a piából!" nevetett édesen.
"Neeem! Kérlek állj fel egy pillanatra, kislány!" nyújtottam felé az egyik kezem.
"Miért?" megfogta a kezem és felállt, de értetlenül bámult rám.
Belehuppantam a fotelba és széttártam a kezem.
"Gyere hercegnő! Ülj az ölembe!" hívtam kedvesen.
"Hercegnő?" kérdezte mosolyogva miközben nyavalygás nélkül helyet foglalt az ölemben oldalasan.
"Igen. Olyan vagy mint egy gyönyörű hercegnő!" karoltam át a derekát az egyik kezemmel.
Erre csak láthatóan elpirult és lehajtotta a fejét. Másik kezemet a lábaira tettem, ott tartottam a boromat. Ő pedig az egyik karjával átkarolta a nyakamat. Egy ideig csak nézelődtünk, és bele kortyolgattunk a borunkba. Nem szóltunk semmit. Én csöndben és sunyin lejjebb csúsztattam a kezem a derekán. Nem a fenekére, csak fölé. Igazából, be voltam rúgva, de mindenre pontosan emlékszem, és emlékeztem. Tudtam hogy mit csinálok, és hol vagyok. Szóval nem voltam magamon kívüli állapotban, csak jól éreztem magam. Viszont ha többet akartam, tudtam hogy le kell itatnom Camilát. Ő még nincs berúgva.
"Tudod mit, szerintem itt az idő egy kis bulizásra! Mennyünk igyunk egyet!" paskoltam meg a derekát.
"Ööm nem tudom Lauren, nem egy jó ötlet. Tényleg nem szeretek bulizni, és a piát sem bírom annyira." ferdítette el a szája szélét.
"Naaa kérlek Camila! Egy estéről van szó. Ez a te estéd! És valószínűleg ez az egy este az életedben amikor velünk bulizhatsz, és a többi Arianatorral! Meglátod, jól érzed majd magad! Jobban mint most! Kérlek, az én kedvemért!" kérleltem boci szemekkel.
"Najóó! Megfogtál Jauregui!" kuncogott és azzal a lendülettel felállt az ölemből.
Felálltam én is, ő pedig nyújtotta a kezét, én habozás nélkül megragadtam ujjait és maga után húzott. Beindult a kislány, már vette is elő a poharakat és első körben nyitott egy vodkát. Azonnal lehúztunk eggyel. Gyorsabb volt mint gondoltam.
"Wow, még is csak tudsz te inni!" bokszoltam bele finoman a vállába.
"Tudok hát!" vigyorgott, és már öntötte is a következő felest.
Hirtelen nagyon sokat megittunk, aztán még más is lefolyt a torkunkon. Én ezelőtt is sokat ittam már, és éreztem hogy többet nem kellene, de Camila még inni akart. Így hívtam a többieket, hogy igyanak vele. Dinah simán bevágott vele még egy két jégert. Én már inkább kimaradtam belőle, helyette vizet ittam és ettem pár falatot. A nagy ivászat közepette Camila egyszer csak odaszaladt hozzám, megragadta a kezem és vitt maga után.
ESTÁS LEYENDO
The love is painful [Camren]
RomanceEz a megható, és egyben felkavaró történet két lányról szól. Lauren és Camila az a két lány, akinek élete pár nap alatt megváltozik. Az a két lány, aki soha nem gondolta volna, hogy ez fog történni velük. Minden egy átlagos napon kezdődik. De att...