7. rész: Kezdődjön a buli!

232 17 2
                                    


2016. július 20.

---Camila szemszöge---

Izgalmasnak ígérkezett ez a „Never have I ever" játék. Sosem játszottam még ilyet, de most itt volt az idő kipróbálni. Ally már kezünkbe nyomta a sörrel teli poharat, játékra készen. Hát akkor lássuk!

"Akkor kezdem én!" szólalt fel Dinah. Ő mindig is az a hamar barátkozó, szókimondó, hangos lányka volt. "Kezdjünk egy bemelegítő kérdéssel! Még soha nem volt rendőri ügyem." nézett végig rajtunk.

Laurenen kívül senki nem emelte meg a poharát. Ő keményen bele kortyolt a sörbe, majd csak ejtett egy mosolyt.

"Csak egyszer!" mentegetőzött.

"Khm!" nézett a lányra tágra nyílt szemekkel Normani.

"Najóó..talán kétszer...de nem nagy cucc. Csak házibulik miatt hívtak be, de nem volt belőle semmi!" vallotta be.

Hmm. Milyen rossz kislány..gondoltam magamban. A többiek pedig csak átsiklottak a témán, pedig én szerettem volna mélyebben belemenni a történtekbe. Na majd egyszer megkérdezem tőle.

"Oké, akkor most mondok én egyet! Én még soha nem hazudtam az életkoromról." mondta Normani.

Most csak Ally kortyolt bele a piába. Egyből meg is szólalt;

"Hát, ami azt illeti. Egyszer egy bárban a pultos srác megkérdezte hogy hány éves vagyok. Ő olyan 20 körülinek tűnt. Eléggé nyomult rám, viszont nekem egyáltalán nem jött be. Még csak szimpatikus sem volt. Így 22 helyett 30-at mondtam. Aztán meg egy olyan megjegyzést tett, hogy milyen kicsi vagyok a koromhoz képest. Na azóta nem megyek oda.. a kis rohadék." nevetett a kis termetű lány.

Mindenki felkuncogott a történeten majd folytattuk a játékot.

"Najó, akkor folytatom! Én még soha nem mondtam valakinek azt hogy szeretlek, úgy hogy valójában nem is éreztem úgy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Najó, akkor folytatom! Én még soha nem mondtam valakinek azt hogy szeretlek, úgy hogy valójában nem is éreztem úgy." nézett körbe Ally.

"Huh, ez kemény." emelte fel lassan poharát DMac.

Majd mindenki egyszerre szó nélkül beleivott a sörébe.

"Azt hiszem ezt nem kell magyarázni..szerintem ez elég gyakori eset." törölte meg a száját a barátnőm.

"Akkor én jövök." szólaltam meg. "Én még soha....nem zuhanyoztam/fürödtem mással" kezdtem beindítani a perverz énem. "A gyerekkori emlékek, és a család tagok nem számítanak!" fejeztem be.

"Uh, Mila. Már kezded!" nevetett rám Dinah.

Én csak bámultam a többieket, a poharamat a kezemben tartottam de nem emeltem fel hiszen nem volt rá okom. Laurenen ragadt a tekintetem, amikor megemelte a poharát és belekortyolt. Normani szintén ezt tette.

The love is painful [Camren]Where stories live. Discover now