Sunteti gata?

70 7 1
                                    

Buna tuturor! Sunt aici din nou, sa va plictisesc cu sentimentele mele. Data trecuta v-am intrebat ce sunt sentimentele.

 M-am gandit si eu  la o definitie a cuvantului "sentimente" . Eu asa vad lucrurile: Sentimentele sunt niste ...senzatii...profunde. Care le simti inauntrul tau. De exemplu tristetea  nu este tot una cu  suparare. Tristetea este punctul culminant, este sentimentul cel mai profund si...dureros as putea spune. Exista o multime de sinonime a cuvantului tristete. Cu toate astea, niciunul nu mi se pare ca este la fel de profund.  Daca te uiti in dex  vei gasi ca tristea este de fapt o stare sufletească apăsătoare; amaraciune si regret sunt niste variante de sinonime, dar daca stai sa analizezi situatia, tristetea un sentiment atat de profund ca nu ai cum sa il explici, pentru ca e mai mult decat un cuvant. Tristetea poate fi comparata cu 21 de gloante care iti trec prin inima. Dar tu nici macar nu stii cat de tare te doare o impuscatura. Ciudat, expresia asta e destul de folosta.

Fericirea clar nu este tot una cu veselia. Spune in gand "Sunt vesel" , iar apoi spune "Sunt fericit" . Analizeaza situatia si vezi daca ai acelasi zambet. Fericirea este opusul tristetei. Cam din toate punctele de vedere. Este un sentiment profund, este punctul culminant, este zambet, comfort,implinire si toate celelalte. Fericirea poate fi comparata cu sute de imbratisari primite deodata, sau...fericirea nu poate fi comparata de fapt. E ceva de nedescris.

Of, dar am deviat de la subiect. Vorbeam despre sentimente in general si uite la ce am ajuns...dar nu am pierdut nimic. Am tot timpul din lume sa va povestesc o gramada de lucruri. Apropo, trebuie sa incep sa va povestesc despre viata mea si foile acelea,nu?

Ma gandeam sa va mai spun cate ceva, inainte de a incepe sa va povestesc adorabila mea viata.

M-am tot gandit la subiecte de discutie si ma gandeam sa imi propuneti si voi pe viitor. O sa fac timp pentru toate.

Deseori stau in pat si ma gandesc de unde provine cuvantul "imposibil'  . De fapt, provine dintr-un cuvant grecesc (care sincer nu il mai retin) , care de fapt inseamna "foarte foarte dificil"  . Iar cineva, a tradus "imposibil" .

Cum ar fi oare daca nu ar exista imposibilul? E ca si cum ar intreba cum ar fi daca toti am fi destepti , daca toti am fi la fel. Ar fi plictisitor,monoton si am putea deveni depresivi.

Deci, daca imposibilul nu ar exista , nu ne-am deosebi. Nu stiu daca ma intelegeti, sunt persoane care lupta sa faca imposibilul posibil si sunt care nu. Exista persoane puternice, exista persoane slabe. Unele persoane slabe se retrag si prefera sa se planga decat sa faca ceva. Altele tac si indura, lupta mai departe. Din pacate nu mai sunt asa multe persoane de genu in ziua de azi.

Avand in vedere auditia mea de la XFactor, existenta mea in One Direction, sa ma aflu unde ma aflu acum, teoretic, ar fi fost imposibila. E chestia si de optimism. Multi fani spun ca ei nu ne vor intalni niciodata. Nu stiu cum sa va spun, dar gresiti. Daca e sa fie, va fi. Noi am vrea sa stam de vorba cu fiecare in parte, dar nu putem. Nu ne permite nici timpul, nici managementul.

Cum ar fi daca nu ne-am plange atat? Adica , ganditi-va. Va provoc 3 zile sa acceptati problemele, si sa nu va plangeti. Sa spuneti "Ok, o rezolvam si pe asta cum putem" "Sunt destept/desteapta , pot sa o fac" . Ascundeti supararea! Nu lasa lumea sa vada partea negativa,trista, intunecoasa din tine. Asta poate vedea doar prietenul tau cel mai bun sau eventual parintii tai.

Cum v-am spus si prima data cand am vorbit, imbratisati lumea, nu zambiti fals, faceti tot posibilul sa uitati de probleme.

Si muzica este un medicament. Sau zambetul, acela e cel mai bun medicament. Sunt deseori sarcastic si ma prostesc, deoarece nu suport sa vad lumea trista si in durere. Vreau sa fac asta sa dispara. M-am hotarat sa traiesc viata cu zambetul pe buze...chiar daca si eu mai plang. Dar, cum v-am spus, de aceea ador sa fiu cu baietii , fiindca ma simt bine cu ei si uit de probleme. Deci daca zambesc ,dispare din durere. Ca sa dispara de tot, mai sunt ceva pasi.

Voua va place ploaia? Adica, cand sunteti tristi, practic, ea va intelege cel mai bine. Plange si ea. Lacrimile au multe semnificatii . Pe care nu as vrea sa le discut acum....

Deci cum spuneam, ploaia. Va rog de acum inainte cand ploua sa va faceti o ciocolata calda , cafea, ce beti voi, deschideti geamul, puneti muzica lenta si stati si va uitati. E adorabil sentimentul, cat de relaxant poate fi.

Daca nu va place, nu va oblig sa o faceti, dar v-as ruga sa incercati daca nu ati facut-o pana acum..

Hm, nu mai stiu ce sa spun despre sentimente si suflet. Cred ca o sa incep sa va povestesc... Sau nu? Voi decideti.

Sunteti gata sa aflati ce se afla dincolo de lumina reflectoarelor? Dincolo de zambete ? Dincolo de minciuni?

Sunteti pregatiti sa ascultati povestea baiatului care zambeste cel mai des? ...

Hiiii! Scuzati  daca am greseli gramaticale sau de exprimare :o3 Dar m-a lovit inspiratia si pe mine acum la 12 noaptea:))) so..myeah. Ily all . x 

-DSOB

The guy who smiles the most. [L.Tomlinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum