Sentimente [III]

7 1 0
                                    

Nu e ciudat cum o melodie iti poate schimba starea instantaneu? Adica, daca asculti o melodie mai lenta o multime de amintiri iti apar in minte uneori poate iti vine si sa plangi. Iar apoi, daca asculti ceva mai energic iti vine sa dansezi si esti tot un zambet.

Ei bine, uneori asa sunt si oamenii. Oamenii si muzica au impact foarte puternic asupra noastra. Da, si tu poti rani sau face fericit un om cum si el te poate la randul lui. Cred ca cu totii plangem la o despartire. Mai ales, voi, fetele.Dar, hei. Si baietii sufera. Si ei au o prima iubire, ca oricine.

Cand te uiti la persoana de care iti place unii oameni incontrolabil rosesc si se emotioneaza. De fapt, toti ne emotionam. Toti avem acel sentiment de fluturasi in stomac, toti simtim ca ceva ne gadila pe interior. De multe ori tremuram, ne balbaim sau nu stim ce sa zicem.

Dar stiti vorba aceea "De la ura la iubire este un singur pas." . La fel si invers. Este nevoie de o fapta sau de un cuvant ca un om sa ne dezamageasca. Sa ne devina antipatic. Probabil cu totii am trecut prin asta, indiferent daca e vorba de persoana iubita sau doar de un prieten.

Cred ca cu toti am fost tradati. Si cel mai tare doare cand ne tradeaza cel mai bun prieten sau cineva apropiat. E asa ca si cum o mie de cutite iti trec prin inima , uneori iti doresti sa cazi si sa te spargi pentru ca esti pur si simplu prea dezamagit si urasti , adica nu urasti pentru ca stiti ca nu imi place sa spun asa , iti devine antipatic atat de tare incat daca il vezi ai putea sa-l pleznesti si sa ii scuipi cuvinte de dispret in fata. Dar, nu. Nu faci asta pentru ca pur si simplu nu merita..nu merita sa iti bati capul si atunci o lasi balta.

Voi ce simtiti cand sunteti tradati? Sau cum reactionati?

Your Lou.x

The guy who smiles the most. [L.Tomlinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum