Loumeline.

7 1 0
                                    

Deja am facut un obicei din a iesi cu Emma. Eram la Starbucks, ca deobicei, si stateam la rand povestind despre diferite subiecte. Lumea se uita ciudat la mine, deoarece "celebrul Louis Tomlinson este cu Eleanor Calder, ce face cu  aceasta misterioasa fata?". Vreau sa stiti ca Eleanor si Tina sunt mai mult de fatada. Si pro babil stiti si de ce. Da, Tina. Cristina Calder. Sunt gemenele Calder si intr-adevar ma inteleg bine cu ele, atat. Cu Tina obisnuiam sa merg la petreceri mai de mult. Tina  obisnuia sa-mi poarte pica acum ceva timp, fiindca nu voiam sa fiu cu ea si o placeam mai mult pe Eleanor. Eleanor e mult mai draguta si mai prietenoasa si e chiar o fata la locul ei. Cristina e destul de "salbatica", plus ca intr-o vreme ma deranja  efectiv prezenta ei, Harry mi-a marturisit ca a vrut sa se culce cu el si inca tot am o presimtire ca au avut o partida desi niciunul nu recunosc asta.

Desi cu Eleanor am avut o relatie timp de cateva luni, cu toate ca deja "suntem de doi ani impreuna" ne-am decis sa ramanem doar prieteni. Chiar nu mergea relatia asta si mai tinem legatura, evident, suntem nevoiti sa o facem. El' e deseori plecata cu serviciul, iar Cristina ii tine locul de "iubita" si desi Modest crede ca nu se vede acest lucru, se observa. Majoritatea fanilor au observat asta si cred ca si tu.

Destul cu  asta.

Am reusit in final sa ne luam doua cafele si am plecat intr-un loc mai retras. Chiar nu aveam dispozitia necesara de a interactiona cu diferite persoane si papparazzi. Oricum, deja din cauza mea Emma e destul de celebra (cel putin mi-a spus ca o opresc persoane pe strada si ii pun intrebari).

Emma e singura persoana careia ii spun despre micul meu jurnal si de asemenea ii stiu si eu jurnalul ei. Chiar e singura persoana dupa Harry si mama mea la care m-am deschis cu totul. Care imi stie toata viata, toate sentimentele si care chiar ma intelege. E un fel de versiune feminina a mea, doar ca mai timida.

-Lou?.. mi s-a adresat cu o voce mica.

-Hm? m-am uitat catre ea.

-Crezi ca vom fi prieteni pentru totdeauna?

Am ramas confuz de intrebarea ei, dar apoi am inteles-o. O inteleg. Si mie mi-e frica de prieteniile prea stranse, de increderea prea multa intr-un om pentru ca la sfarsit voi fi dezamagit. Doar ca, trupul firav al Emmei, ochii ei mari, personalitatea ei inocenta impreuna cu rasul ei, nu-mi inspira rautate si tradare deloc. Pentru ca stiu ca a suferit mult dupa o gramada de prietenii si ea niciodata nu a lasat pe mine, cel putin a incercat. Eu insa poate am fost nesimtit uneori din cauza orgoliului si sarcasmului meu, doar ca mi s-a intors si nu mi-a picat bine. De atunci nu mai am incredere deplina. Decat in Harry. Ei bine, acum e cu Diana si nu stiu ce sa mai cred. Dar, Emma. Emma e diferita si sper ca atunci cand voi fi mai sigur de asta, sa nu-mi arate contrariul. Sper ca are la fel de multa incredere in mine cata am si eu in ea. Am privit-o direct in ochi si mi-am asezat mana pe umarul ei.

-Emma...nu-ti promit pentru totdeauna, dar iti promit ca voi incerca intotdeauna. Voi incerca intotdeauna sa fiu prietenul tau, sa-ti fiu alaturi oricand e nevoie. Voi incerca intotdeauna sa tinem legatura oricat de departe as fi. Iti promit ca voi incerca. Bine?

-Si eu iti promit, Lou. a zambit la fel si eu. Am facut o scurta pauza si i-am analizat fata frumoasa.

-Loumeline? i-am spus intinzandu-i degetul mic.

-Loumeline. mi-a spus impleticindu-si degetul mic cu al meu, zambind amandoi.

The guy who smiles the most. [L.Tomlinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum