-Harry, nu te mai suport, serios! am tipat la el.
-Tu vorbesti?! Toata ziua te plangi din cauza Dianei si faci pe tristul, iar cand vreau sa petrec ceva timp cu tine tu esti cu Amber aia! Si tot tu esti cel care se plange !
-In primul rand, e Emma si nu te lua de ea! E o persoana minunata! Aha si, nu-ti pica bine, nu?! Sa vezi cum te resping! Te simti prost, nu?! Ei bine, eu ma simt asa de vreo doi ani incoace si tu nu rezisti 5 minute! Esti jalnic, Harry! Esti cel mai jalnic om de pe pamant! Poate esti tu bun la suflet, uneori sau cel putin pretinzi faptul asta, poate esti tu atragator, dar esti un om jalnic! Ghici, ce? Toti facem fapte bune ori, stii? Toti avem o mica bunatate noi asa ca nu te simti special! Esti un egocentrist si un lenes! Nu vrei sa vii la repetitii pentru ca zici ca stii cantecele sau spui ca o sa improvizezi tu ceva si alegi sa petreci timp cu blonda aia la fel de jalnica ca tine, in loc sa mai faci ceva pentru trupa asta! Ma dezgusti, pe bune!
-Daca eu nu imi permit sa ma iau de Emma aia a ta, nu te lua nici tu de iubita mea, a spus accentuand cuvantul "Iubita", eu sunt egocentrist?! Chiar crezi ca nu imi pasa deloc de trupa?! Eu sunt cel care intarzie de cele mai multe ori la repetitii? Serios?! Alta minciuna chiar nu ai putut inventa?! Tu esti acela care intarzie, tu esti acela care se plange ca nu stau cu tine, tu esti acela care e indragit de toata lumea din cauza "personalitatii tale amuzante si sarcasmul tau adorabil", tu esti acela care se plange de orice lucru marunt, mai ales ca imi petrec prea mult timp cu Diana, care iti reamintesc, e iubita mea! Tu, tu,tu si iar tu ! Dar, normal, mereu eu sunt de vina! Harry e tot timpul de vina! a urlat gesticuland frenetic din maini, iar dupa ce s-a descarcat si-a prins parul in pumni si s-a intors cu spatele la mine.
-Din cate imi amintesc la concursuri nu eu sunt nominalizat pentru "cel mai frumos zambet" sau stiu eu ce, fata mea nu e peste tot si nu eu sunt cel considerat "liderul trupei" cand noi nici macar nu avem asa ceva, pentru ca suntem un boyband. Daca am intarziat de cateva ori la repetitii nu inseamna ca nu ma dedic deloc! Cand ai fost cu Taylor cine a fost cel care a lipsit? Caroline Flack? Kendall Jenner? Emma Ostilly? Acum Diana? Sa mai spun? Macar cu Diana ai o relatie cat de cat serioasa!
-Da, macar nu pretind sa am o relatie si folosesc o pereche de gemene drept iubite! De doi ani minti fanii , Louis, DE DOI ANI!
-Nu eu ma intalnesc cu ele! Managementul ma pune! Chiar crezi ca vreau sa le am pe cap tot timpul? Nu e alegerea mea, idiotule !
-Louis, spune drept. a spus calm, privindu-ma fix in ochi. Si-a pus mainile pe umerii mei. Esti indragostit de mine?
Am ramas perplex. Am inghitit in sec, uitandu-ma oriunde, dar nu in ochii lui pentru ca nu puteam. Ce aveam sa-i raspund? De fapt, ce simt? Sunt indragostit de el sau nu? Ce dracu sa fac?
-Nu.am spus cu inima grea, stragandu-mi ochii dupa care am fugit de acolo. Am fugit de propriul meu raspuns.
-Louis, stai! a strigat dupa mine, dar nu l-am ascultat.
CITEȘTI
The guy who smiles the most. [L.Tomlinson]
Teen FictionDupa un zambet...se pot ascunde multe. Ce fel de sentimente ? Nimeni nu stie. Ce fel de ganduri? Nimeni nu stie. Ce fel de secrete? Nici macar cel mai bun prieten. Acea persoana care zambeste cel mai mult, ascunde cele mai multe secrete si sentimen...