Hei . Ce mai faceti ? Stiu, stiu nu am mai vorbit de mult cu voi.
Dar azi, inainte sa va continui povestea...vreau sa vorbesc cu voi despre ceva, ceva ...important in viata noastra.
Despre dragoste.
Cu totii stim ce e dragostea , cu totii probabil am fost indragostiti , suntem sau in mod sigur vom fi. Dar deobicei cand ne indragostim , se intampla ca acea persoana sa ne ignore , sa fie la km distanta, sa ne raneasca. Normal, se poate sa ne indragostim si sa fim fericiti.
Dar, revenind, de multe ori confundam dragostea/iubirea cu dorul , durerea, dezamagirea, singutatatea si alte sentimente neplacute.
Nu, iubirea nu doare. Celelalte dor. Iubirea e vindecarea la sentimentele celelalte, iubirea e cel mai frumos lucru. De fapt,daca ma gandesc bine , cand vedem ca cineva nu ne iubeste inapoi , avem tendinta sa il ignoram , desi suntem raniti.
Nu sunt foarte sigur de asta, dar ...probabil ar trebui sa ii aratam ca iubim acea persoana , ca putem sa il iubim mai mult ca oricine altcineva ..cred , nu vreau sa va incurc . Sa incerc sa va indrum gresit asa ca nu mai insist pe partea asta.
E valabil cu iubirea fata de aproapele. Adica nu aia intre tine si ...iubitul/iubita ta. Ci stii tu , cea prieteneasca, cea catre familie etc.
Trebuie sa iti iubesti parintii, chiar daca te supara . Mai bine taci , fiindca esti mai inteligent. Fii mai matur decat ei , taci. Tacerea e un lucru mare. Fiindca maine s-ar putea sa nu ii mai ai, si te va durea. Asa ca ai mai mult de castigat.
La fel e si cu oamenii . De multe ori trebuie sa taci , fiindca iti dai seama de prostia celuilalt.
Adica, nu , nimeni nu e prost. Pur si simplu nu il duce capul..
Dar tu nu esti prost. Demonstreaz-o.
Nu fi destept, fii inteligent !
Mai bine taci, decat sa ii zici unei persoane ca nu o suporti.
Adica, macar prefate ca iti pasa.
Stii ideea e , ca nu poti avea in nimeni incredere . Decat in tine. In ziua de azi, loialitatea , prietenia adevarata , increderea au disparut.
Rar gasesti persoane cu bun simt.
Toti suntem putin raniti pe dinauntru , indiferent de situatie. Toti avem o cicatrice cat de mica o fi ea , pe inima. Si avem nevoie de consolare si ..imbratisari.
Dar de multe ori , nu avem la cine apela.
Cand esti bine , toti sunt prieteni. Cand te simti rau , vezi cine iti sunt prieteni cu adevarat.
Tradarea. De multe ori am fost tradati, adica de cate ori nu ti-ai pus increderea in cineva si apoi te-au dezamagit?
Apoi, cate persoane nu ai numit "prieten cel mai bun " pe viata? Cate? Si apoi? Si apoi ce? S-a racit relatia . Pentru ca ti-au oferit ignoranta.
Ati avut o mica cearta si orgoliul. Orgoliul e groaznic, calca-ti pe orgoliu, frate!
Fii inteligent, nu destept !
Daca vrei iubire, ofera iubire.
Nu oferi sfaturi daca nu le respecti.
[Ok , in mare parte si eu invat de la mine, nici eu nu sunt cea mai buna persoana din lume , recunosc]
Cel putin incearca. Noteaza-ti pe o foaie .
"Ofera iubire si imbratisari" si lipeste-o undeva , unde sa o vezi de fiecare data cand te trezesti sau te culci.
Inca ceva. Noi mereu cautam fericirea. O cautam deoarece ne simtim tristi , din motivele noastre.
Dar , fericirea nu trebuie cautata... fericirea se primeste. Fa fericit pe cineva si fii sigur ca o sa primesti si tu. Nu te astepta la ceva sa vina asa *boom* .
Trebuie sa faci ceva . "Dupa fapta si rasplata" , ai uitat?
Dar, trebuie sa o faci si cu inima. Sa nu fi niciodata trist de fericirea altuia , fiindca mania e cel mai urat lucru.
Iar frumusetea exterioara vine o data cu frumusetea interioara.
Degeaba esti frumos, daca esti rautacios, manios, egoist, zgarcit , orgolios.
O sa te uratesti cu timpul, vei vedea.
Cand suntem tristi de multe ori ne gasim alinarea in ceva. Muzica , meditare, diferite retele de socializare , anumite persoane probabil , plans, mancare ...self-harming.
Hei , daca te tai, eu nu te judec. E alegerea ta, responsabilitatea ta. Dar eu iti spun ca e mai bine sa gandesti asa : Nimanui nu-i plac milogirile. Nimeni nu vrea sa fie bagat in seama din mila. Asa ca gandeste ca cineva poate iti vede "ranile" si iti ofera mila . Si tu nu vrei asta . Asa ca e mai bine sa iti pastrezi ranile in inima.
Sigur , acum vei zice. "Nah, nimeni nu im da mila , toti ma judeca"
Sigur, te vor face psihopata. Dar ei nu isi dau seama ca esti "psihopata" din cauza lor. Oamenii mereu vor judeca. Daca esti bun , esti naiv. Daca esti rau, esti prea rau.
In ziua de azi oricum raul e mai acceptat decat binele . Ceea ce e trist, foarte trist. Ei nu isi dau seama ca si ei sunt cauza micilor tale depresii.
Aaa , da. Poate nu esti tu in cazul care se taie, dar cunosti. Pur si simplu imbratiseaza-i. Pentru ca acum ei sunt in situatia cand au nevoie de consolare si iubire.
De multe ori cei care consoleaza , care rad cel mai mult sunt cei mai raniti.
Nu trebuie sa ai 100 de ani de viata ca sa stii sa judeci o situatie. Sa stii cum e sa fii trist. Sa stii sa traiesti anumite sentimente.
Pentru ca la un copil, faptul ca i se strica jucaria preferata, e o durere aproximativ asemanatoare cu aceea cand te paraseste cineva.
Poate faptul ca i s-a stricat jucaria nu a fost intamplator.
Dumnezeu a vrut asa ?
Acel copil , in schimb se pregateste pentru sentimentele dure pe care viata le pregateste.
Cand parintii mei au divortat, m-am simtit oribil. E foarte greu. Si exista o gramada de cazuri in lume
Copiii se impart in doua parti, e obositor . Dar ei tac pentru ca vor ca parintii lor sa fie fericiti , chiar daca ii doare . Ii apasa .
De multe ori, daca avem esuari in viata , ne razbunam cumva. Ceea ce nu e bine. Ne comportam indiferent , suntem irascibili. Sigur nici eu nu ma pot controla mereu , dar trebuie.
Trebuie , fiindca avem de castigat.
Viata nu e complicata, noi o complicam. Oamenii sunt complicati.
Nimic nu e usor . Crezi ca dansatorii profesionisti s-au nascut asa? Au mers in sala de dans si gata au fost pe podium?
Crezi ca muzicienii au fost direct descoperiti ?
Nu, totul se primeste prin munca . Stiu, si mie mi-e lene de multe ori.
Dar stii, in loc sa stai sa te gandesti la lumea asta monotona, citeste o carte . Unde nici macar acolo nu e perfecta viata. Dar oarecum se termina bine, totul.
Proasta miscare a celor care au creeat desenele, e ca acolo mereu se termina bine si totul e magic. Cati copii nu vezi prefacandu-se ca au puteri magice? Ok, nu am nimic cu asta.
Faza e ca , le este totul dat pe tava , iar de la o varsta nu se pot descurca.
Mama, cate subiecte am dezbatut.
Cu ce am inceput si cu ce am terminat..
As mai avea multe de spus ...si probabil o sa le spun in urmatoarele parti.
Data viitoare promit ca va povestesc mai departe ! Hugs and kisses guys ! xx
Your Lou .
CITEȘTI
The guy who smiles the most. [L.Tomlinson]
Teen FictionDupa un zambet...se pot ascunde multe. Ce fel de sentimente ? Nimeni nu stie. Ce fel de ganduri? Nimeni nu stie. Ce fel de secrete? Nici macar cel mai bun prieten. Acea persoana care zambeste cel mai mult, ascunde cele mai multe secrete si sentimen...