Prima dată

6 0 1
                                    

Dimineață de sâmbătă. După ce am fost în oraș cu Mary, mă întorc neobișnuit de zâmbăreață acasă...
Un miros de legume, vanilie și alte arome dăinuia în apartamentul meu. "E mâna mătuși, declar eu".
- Bună Adele!
- Bună mătușă, ce gătești?
- Legume mexicane cu pui și cozonac cu nucă, preferatul tău.
Mă îndrept și o îmbățișez.
- A, te-a căutat un băiat, te așteaptă afară!
- Cine? întreb eu fără ce mai mică idee.
- Cred că îl cheamă David.

Trebuie să vă mărturisesc că David a fost iubitul meu din clasa I, și că comportamentul lui de-aseară m-a făcut să fiu atrasă de el. Dar nu-mi fac speranțe, sunt destul de cerebrală, cred eu...
Ies să văd ce vrea. Nu o să stau mult așa că îmi propun să fac o baie și să mă uit la un serial.
N-a fost deloc așa...Dintr-un motiv, nu știu care mătușa a plecat mai repede. Noi, doi fraieri, am urcat sus, fiindcă vremea s-a înrăutățit și a început să plouă.
El fredona:"Și dacă ploia s-ar opri...!", iar pe mine m-a apucat râsul.

Lumina gri a nopții și furtuni se așează peste California. Camera mea, având un geam mare, astfel încât să vă orașul, era deosebit de întunecată.
Intru în cameră și el intră cu mine, eram în fața patului, foarte apropiați, prea apropiați.
Ne privim minute bune, după care el își strecoară mâna sub bluza mea kaki, și mă face să tremur.
Îl prind de gât cu palmele întinse, iar el își bagă limba în gura mea, cu multă poftă.
Îi dau tricoul jos, iar corpul lui zvelt se observă în lumina nopții...El îmi dă bluza și apoi sutienul, ne așezăm pe pat și de sărutăm de mama focului.

Mă uit în oglindă, văd o fața albă, niște ochi căprui-verzui, și un păr blond, cu niște bucle căzute pe umeri.
Se uită la mine, rezemat de ușă.
- Ești foarte frumoasă!
Zâmbesc la auzul complimentui. Mă ia în brațe și mă conduce în pat în pași de dans, mă trântește și mă sărută cu patos.
- Trebuie să plec, îmi zice el.
- Ok!
Nu mă așteptam să rămână, totuși, nu înțelegeam motivul, așa dintr-o dată...

- Pleacă! îi zic nervoasă.

Indiferența lui mă surpinde, dar mă ascultă, își ia hainele și pleacă.
Și plecat a fost! dacă înțelegeți ce zic.

Următoarea zi, mă simțeam ca o ratată, bravo Adele, v-ați tras-o și-ai rămas cu ochii-n soare. Așa că, ca să nu cad într-un fel de depresie, îmi spun prietena.
- Nu am avut timp, am fost ocupată, îmi replică ea tăios atunci când am întrebat de ce nu m-a mai sunat.
Eu chiar treceam printr-o fază nasoală, și speram să-mi fie alături. Nu că eu n-aș fi de vină. David nu m-a sunat și bănuiam că am fost doar o alta pe lista cucerilor.
Mi-aș fi dorit să-i zic câteva prietenei mele, dar m-am abținut din bun simț. De când și-a tras iubit s-a schimbat, dar nu o judec.
David m-a schimbat, m-a lăsat să fiu eu, m-a învățat să nu mai fug și cum se face un sex bun.
Și sufletește m-a schimbat, sunt alt om.
Pentru început nu mai cred în oamenii, pe nimeni nu interesează cu adevărat de soarta mea.
Mami, unde ești?

Played meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum