David

5 0 0
                                    

- Serios David, ești un prost și jumătate, fata aia te-a jucat cum a vrut ea! îmi zice Scott nervos.
Eu ar trebui să fiu nervos, femeia iubită m-a lăsat pentru unu' de douășnouă de ani, zicând că el îi oferă mai multe și indirect că i-o trage mai bine ca mine.
Treaba ei, o iubeam ca pe ochii din cap dar se pare că m-am înșelat în privința ei.
- Fra, mai taci naibi din gură, că ești mai ceva ca o muiere, asta e, ce dracului vrei să fac?îi răspund mai nervos.
- ÎI mâncai din palmă, afirmă el cu un zâmbet tâmpit pe buze.
- Hai las-o așa! Mă ajuți aici?
- Scuze, dar trebuie să plec, îmi zice el, cu ochii în telefon.
- Unde pleci? îi zic eu, când am văzut cã se ridică de pe capota mașini mele.
- Am o treabă, îmi răspunde indiferent.
- Pe bune, cine pornește mașina asta? Îl întreb, deoarece încercam sã fac pe mecanicul, reparând ceva la motor.
- Te descurci tu! Îmi zice el sincer, nonșalant, specific prietenului meu.

După un sfert de ceas, văd o tipă atrăgătoare, plimpându-se, și mă duc să-i cer ajutorul.
Corpul ei era zvelt, frumos, iar din spate, arăta bine, ce-i drept.
O strig ușor, sper să se întoarcă, însă se oprește, zici că e stană de piatră. Atunci, am știut că ceva nu e în ordine.
O întreb dacă mă poate ajuta, și o văd: coleguța mea dragă, Adele, pe care n-am observat-o în 4 ani, acum mă intimidează, și-mi încrucișez brațele.
Știam că mama ei a murit acum câteva săptămâni, și din start știu că am comis o mare prostie. M-a întrebat cu un ton rece, aspru"Ce e?". Arăta bestial, și-mi plăcea ce văd. Un gând îmi fulgerã prin cap: Dacă aș avea-o, cu siguranță, i-aș închide gura lui Scott.

Îi zic că mă descurc, și las la baltă repararea mașini. Adopt niște pași repezi, ca să-mi pot termina treaba și ca sã o las să-și continue drumul.

Ora 20:15.
Cum ai mei sunt plecați tot timpul, hotărăsc să îmi tund peluza. Eram hotărât să fac o treabă bună. Tot atunci o văd a doua oară, și am știut că se mută, iar că mătușa ei o ajuta.
Ziua următoare, după ce mănânc o ombletă, am grijă de casă. Primesc un telefon, spre seară, de la Scott.
Vroia să ieșim să bem ceva și veneau și niște gagici cu noi. Tot atunci, fosta mea prietenă îmi zice că vrea să mă vadă. Nu știu ce naiba mai vrea, dar mă gândesc că poate așa scap de ea.

Mă aranjez, și sunt hotărât să mă distrez în seara asta. Îmbrac o cãmașã, niște jeanși și niște papuci. Îmi îndrept pãrul și adaug un sacou ca să-mi completez ținuta. Îmi iau ceasul și ochelari, mã dau cu un parfum dulce.
Îmi iau mașina, și mă îndrept spre localul respectiv.
Îmi fac intrarea mai încrezător ca de obicei, și atunci o văd. Frate, e Adele, aici cu mine!
Îi fac semn lui Scott să ocupe masa din stânga și mă îndrept spre ea. O văd tristă, din nou, și ca să o destind îi ofer ceva de băut. Mă bucur când acceptă.
Apoi, mă ofer să le duc acasă, pe ea și prietena ei. Tot atunci, fosta îmi dă mesaje, că mă așteaptă la ea.
A fost fraier că m-am dus, a plâns o oră că "iubi" a lăsat-o. De parcă m-ar interesa, apoi ne-am trezit unul lângă altul goi.
Îmi părea așa rău pentru tot, încât m-am dus s-o caut pe Adele. Nu știu de ce, dar simțeam nevoia să povestesc cu cineva, cu o prietenă.
Din păcate, lucrurile nu au mers în direcția bună, căci am fost cu ea în seara aia. Peste noapte, am dormit la fosta mea iubită, cu care m-am împăcat.
Drace, asta era o porcărie, i-am înșelat așteptările, sigur nu mai vrea să mă mai vadă!
După o săptămână, o sun să-i cer scuze. Nu vroiam să vorbească cu mine și mi-o dă pe prietena ei cea mai bună la telefon.
- Hei Mary, spune-i că regret enorm ce-am făcut, și că nu am dorit s-o rănesc, vreau să ne întâlnim!
- Tu ești chiar idiot, nu mai vrea să te vadă! Îmi răspunde ea super furioasă, și-a pierdut timpul cu tine, n-o s-o mai facă!
Mă resemnez, și decid s-o sun mai târziu.
Ce era de făcut? Sunt într-o relație și la ea țin ca la o prietenă.
Adele, Adele, Adele, oftez eu.
Apoi trântesc telefonul pe canapeaua din bucãtãrie și mã duc sã beau ceva, ca sã mã calmez. Mã enervez repede când nu-mi iese ceva, iar asta dupã cum am spus era o mare porcãrie.
Ce dracu? Mă plâng aici, ca o femeie, am nevoie de o ieșire, în plus, sunt sigur cã o sã mã caute, nimeni nu-mi poate rezista, nici chiar ea, oricât de cuminte este..
Pornesc în trobã cu mașina, și mã duc sã-l iau pe Scott. Urma sã petrecem pânã disearã!
- Ce-i frate? Mã chestioneazã el.
- Nimic, mã simt super! Neg eu, dând din cap. Ulterior afișez un zâmbet larg.
- Pregãtit de distracție? Țip
- Nooooormallll! Țipã el înapoi. Se urcã în mașinã și accelerez, depãșind limita legalã pe autostradã.

Played meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum