Kısa ama en az tüyolu yer bulana kadar akla karayı seçiyorum. Kitabımız bugün çıktı. Yani depoya verilmiş dağıtılacak. İnternet sitelerinde çok daha uygun fiyatla satışı var. Yanımda olduğunuz için gerçekten çok çok teşekkür ederim. Şimdi sıra görüşme vakti. Antalya'da olanlar bana zaten kesin ulaşsın Facebook'ta. Okurlarla görüşmeye çoktan başladık. Sizleri çok seviyorum. Gelişmeleri buradan duyuracağım. Kadir ve Çağla Tuna'yı ekleyin, beni de ekleyiiiin. İnsta ve tw'de basakedward'ı kullanıyorum. Sağlıcakla kalın ve d&r'a koşturunnn😘😘😘Bütün düğünlerde en çok merak edilen konu gelin ve damadın dans ederken arasında geçen muhabbetti. Dövmeli onu kollarına aldığı an ''İmzan, sanki kalbimin ritmi gibiydi ve sonunda benim için de attın,''dedi.
''Ben o imzayı çoktandır kalbine atmıştım, kocacığım.''
''Ne dedin sen?'' Gözlerini kısarak cümlesini devam ettirdi. ''Sanırım ağzını yemem gereken bir konu var?''
Çağla bilmezlikten geldi. ''Acaba?''
''Essah diyorum bak.''
Aptalca kahkahaları dikkatleri üzerlerine çekti. ''Şuan herkes ne konuştuğumuzu merak ediyor,''dedi Kadir.
''Ay biliyorum çok havalı!''
Dansın sonuna doğru dövmeli, eşinin adının yazılı olduğu eliyle yüzüne ulaştı. ''Ne düşünüyorum biliyor musun? Hayvan gibi mutluyum, buradan göğe kadar mutluyum hatta. Seninle dünyayı gezmek istiyorum. Her boş anımızda bir yerlere kaçalım ve bir ömrün sınırlarını zorlayarak birlikte olalım. Çünkü ben sensiz nefes alamıyorum.''
Kadir'in itiraflarının bambaşka bir etkisi vardı elbette. Yani ne demek şuan seninle deli gibi öpüşemiyorum?
''Ah Cagliari, bekle bizi!''
Düzeltmeye D&r'a yarın gidin kitap mağazalara bugün teslim edilmiş. Yani depoya, eliniz boş dönmüş olmayın sevgilerle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bu Yüreğe Hapissin
RomanceAspendos Yayınları ile anlaşılmıştır, kitap olacak. Çağla Gürpınar, stilettolarının yerleri dövdüğü bir çift uzun bacak olmanın yanı sıra dişli ve çekici bir kadındı. Yıkılmaz görüntüsü yıkılmışlığından geliyordu. 12 yaşındayken anne babasının yaş...