[6]

64 5 1
                                    

Tylėdami išėjome iš daugiabučio pastato ir patraukėme tiesiai.
-Taiiii... Kur einam?- po ilgai trukusios, nejaukios tylos paklausiau.
-Man nerūpi,- pasigirdo jo šaltas balsas
-Žinai, jeigu jau taip manęs nekenti, tai gal bent priežastį pasakysi? Nes aš neturiu nė menkiausio supratimo kaip galima nekęst žmogaus kurio net nepažįsti!- net nepajutau kaip pakėliau balsą ir į mus atsisuko keletas aplinkinių. (A.ž. šitą rašiau automobilyje, tačiau mane supykino, taigi mečiau tai ir dabar atsiprašau jeigu staigiai pasikeis rašymo stilius)
-A..aš.. Iškur tu ištraukei, kad aš tavęs nekenčiu?- tyliai paklausė Ethan.
-Tu su manim nekalbi,ignoruoji, į savo klausimus sulaukiu tik lakoniškų šaltų atsakymų,- pykau
-Gal galime tiesiog nekalbėt šia tema, gerai?- jis tyliai paklausė.
-uhhh gerai,- atsidusau- tai kur eisime?
-Nežinau kaip tu, tačiau aš beprotiškai alkanas, tai gal pirma nueikime į kokią kavinukę vėlyvų pusryčių?-paklausė
-Kodėl gi ne,- sutikau.
Susiradome mažą, nuošalią kavinę netoliese ir atsisėdę prie vieno iš staliukų užsisakėme maisto. (A.ž. šiuš. Lauke taip padangos cypia, kad net savo minčių nebegirdžiu) Belaukiant užsakymo, tarp mūsų tvyrojo vėl ta pati nejauki tyla.
-Taiii kodėl tu atvykai gyventi į Los Andželą?- po kurio laiko paklausė Ethan.
-Ar tai būtų pakankamai kvaila, jeigu pasakyčiau, kad pabėgau nuo savo buvusiojo?- nusijuokiau.
-oho, darosi įdomu. Tęsk,- taip pat nusijuokė Ethan.
-Na mes kaip ir susipykom, nes užtikau jį apgaudinėjantį mane su kita, o aš kaip visada pabėgau,- liūdnai šyptelėjau.
-Užjaučiu,- guodžiamai nusišypsojo jis.
-Ai tik nereikia. Visi vaikinai vienodi,- sukrizenau
Ethan atsikrenkštė ir pažiūrėjo į mane pakėlęs antakį.
-Neįsižeisk,- pridėjau.
-Įsižeidžiau,- jis rimtai pasakė, tačiau mačiau, kad vos laikosi neprasijuokęs.
-Drama queen,- pavarčiau akis.
-Nevartyk akių, nes dar žuvėdra iškabins jas,- pasakė
-Ką?- prapliupau juoktis.
-Šitas nuskambėjo kvailai, taip?- nusijuokė Eth.
-Tai jau tikrai,- pro juoko ašaras išlemenau.
Pagaliau atnešė mūsų užsakymus ir mes papusryčiavę išėjome iš kavinės. Vaikščiojome Los Andželo gatvėmis visiškai be jokio tikslo, kai prie mūsų priėjo grupelė merginų ir paprašė nusifotografuoti su Ethan. Ką? Kas jis per įžimybė čia? Sumišusi stebėjau šią mažytę fotosesiją ir kantriai laukiau, kol jo ,,gerbėjos" nuspręs pasišalinti. Kiek joms? Keturiolika? Nepatenkinta papurčiau galvą ir atsidusau. Aš dar daug ko nežinau apie jį ir jo gyvenimą.

Bum.
Dabar nežinau kada kita, nes ne namie esu :D
Nuomonių pls

Paper HeartsOnde histórias criam vida. Descubra agora