Atrodė, kad mano gyvenimas apsivertė aukštyn kojomis. Grayson?
-brooo, viskas gerai?- Grayson pabudino mane iš minčių
-Huh,- numykiau ir išėjau iš kambario. Galėjau jausti ore tvyrančią įtampą šiuose namuose. Nė nepažiūrėjęs į Cameron išėjau iš buto ir patraukiau link laiptų vedančių ant stogo. Tai vienintelė vieta kur galiu pabūti vienas. Pravėrus duris mane pasitiko nestiprus šilto vėjo gūsis. Ateinu čia jau keletą mėnesių. Manau, kad Grayson ima kažką įtarti, manau jis supranta, kad kažkas negerai. Kartais atrodo, kad savižudybė būtų geriausias sprendimas, tačiau aš niekada negalėčiau taip pasielgti su Grayson, Cameron ir mama. Pasigirdo tylūs žingsniai už manęs ir mano širdį persmelkė nerimas. Kas dar žino apie šią vietą? Kas dar čia lankosi? Apsisukau ir pamačiau Primrose tyliai stovinčią priešais.
-Heyy. Nenorėjau trukdyti, tiesiog sunerimau kai taip staigiai išėjai. Klausiau Grayson priežasties, tačiau jis sakė, kad net neįsivaizduoja...- tyliai pratarė Prim
-Man viskas gerai. Tiesiog norėjau čia ateiti. Žinai, geras oras, jūros kvapas ir tie visi panašūs banalūs dalykai, kurie būdingi Los Andželui,- nusijuokiau. Dar viena kaukė.
-Tau tikrai viskas gerai? Visą popietę atrodai liūdnas,- šyptelėjo
-Supranti, aš tiesiog pavargau. Serijiniams žudikams irgi reikia poilsio,- nusišypsojau žudikiška šypsena.
-Tu turbūt šito nepamirši ir prikaišiosi visą gyvenimą,- prapliupo juoktis Prim. Jos juokas...
-Viiiiisą gyvenimąą,- palinksėjau.
-O čia gražu, iš tiesų,- susižavėjusi sumurmėjo Primrose.
-Ką tu galvoji apie Grayson?- paklausiau ir atrodė, kad mano širdis tuoj iššoks iš krūtinės.
-Jis linksmas, mielas, u know, kiekvienos merginos svajonė... Tačiau aš atvykau čia pradėti naujo gyvenimo, o naujų santykių ir panašiai mano naujajame gyvenime nėra, o kodėl klausi?- atsakė
-Man tiesiog įdomu sužinoti ką merginos mano apie mano brolį, u know,- šyptelėjau.
-Ethan, noriu tau kai ką pasakyt,- Prim atsisuko į mane- Ačiū tau, kad esi man toks malonus. Tu pats geriausias draugas, kokio tik galėjau kadanors norėti!
friendzoned
whoaaaa trečia dalis per dieną po gal mėnesio pertraukos :oo Nu ketvirtos probably šiandien nebus, nebent tas mano draugas įkvėpimas pasirodytų bežiūrint sielonešę penkiasdešimtąjį kartą (nerealus filmas though, bet knyga man labiau patiko)
nuomonių gal?
YOU ARE READING
Paper Hearts
FanfictionNes visų mūsų širdys lyg popierinės: silpnos, lengvai pažeidžiamos, tačiau sunkiai išgydomos...