18.rész

217 4 0
                                    

Mivel az este kicsit sokáig tartott, ezért elég későn keltünk fel. Vagyis a szüleim keltettek fel minket, ahogy megjöttek.

-Ébresztő!!-kopogott anyu az ajtómon.-kelj fel gyorsan.

Felkeltem, és felébresztettem Márkot.

-Jó reggelt.-köszönt kómásan.

-Jó napot!! Délután 3 óra van.

-Jóvan, mindegy. Aludjunk még. Nemis.. Jobb ötletem van...-húuta perverz mosolyra a száját, és megcsókolt.

-Tetszik az ötlet, de hazaértek a szüleim.

-Ez komoly?? Na nemár...

-Nekem se tetszik annyira, de ez van. Na gyere, keljünl fel.

Felöltöztünk, majd lementünk.

-Na végre felkel..ő meg ki?? És miért van itt?-akadt ki anyu.

-Anyu ő Márk. És azért van itt, mert itt aludt.

-Ádi mit szól ahhoz, hogy fiúkkal alszol??

-Anyaa.. Ádival már rég szakítottunk.

-Mii?? Miért?? És én erről miért nem tudok??

-Azért szakítottunk, mert Ádi féltékenykedett, és nem bízott bennem. És azért nem tudsz erről, mert 3 hetente látjuk egymást.

-Jajj szivem. Boztos rossz volt a szakítás.

-Nem, nemannyira. De Márk boldoggá tesz, és nem gondolok Ádira.

-Jólvan. Én engedem, hogy járjarok, de-itt Márk felé fordult-ha összetöröd a szívét.. halott vagy.

-Nem szándékozom megbántani a lányát. Ő a legfontosabb. És halálomig szeretni fogom.

-Úgylegyen..

Ezek után leültünk reggelizni,   közben apa is bejött a konyhába, és neki is elmeséltünk mindent, majd reggeli után Márk felöltözött és hazament.

...

Hétfő:

Unottan keltem ki az ágyamból. Majd elindultam a furdőszobába készülődni. Hamar elkészültem, utána visszamentem a szobámba és felöltöztem, majd összepakoltam a táskámat, és lementem reggelizni. A müzlim fogyasztása közben rezgett a telefonom, megnéztem és Márk írt.

Jóreggelt Hercegnőm!❤ Hogy aludtál?😘

Nekedis Hercegem!! 💜 Jól, bár hiányoztál mellőlem.😍 Te hogy aludtál??😘

Nemvoltál mellettem, tehát rosszul..😩 De ma találkozunk majd edzésen, úgyhogy jó napom lesz. 😍😍💜

Ki nem hagynám😍💜😘

😍😘❤

Ezek után eltettem a telefonomat, befejeztem a reggelimet, fogatmostam, majd elindultam a suliba.

Az órák unalmasan teltek, és Ádi is próbált velem beszélni, de én nem akartam vele semmit sem megtárgyalni.

Amikor kicsengettek az utsó  óráról, gyorsan indultam ki az épületből. Kiléptem az ajtón, és Márkot láttam meg először, utána Ádit. Gyorsan odafutottam Márkhoz, a nyakába ugrottam és megcsókolta. Olyan jó érzés volt, újra érezni azt, ahogy csókol.

-Nocsak-nocsak. De hamar tulléptél rajtam?! Hány pasi van még a dologba ezen a díszb*zin kívűl?

-Tudod, Ő ezerszer jobb mint te voltál. És Ő az eggyetlen, nem kell több fiú ahhoz, hogy boldog legyek. Elég ha Márk ott van. És, az eggyetlen díszb*zi it, te vagy..pusszantalak!!!-és bemutattam neki a középső újjamat.

-Visszasírsz te még majd engem!!!-kiabált utánunk Ádám.
De ez minket nemérdekelt, mi csak kézenfogva sétáltunk el a sulitól, a táncterem irányába. 

...

Az edzés nagyon jó volt, mint mindig. Andris kicsit kérdőre vonta Márkot, de semmi komoly nem volt, csak a lekére kötötte, hogy ha összetöri a szívemet, kinyírja. Máté is örült nekünk, ahogy Viki is, és a többiek is. Ezek után Márkkal hazamentünk, megírtuk a leckénket, és persze szórakoztunk is egy kicsit! 😉 ( a szüleim persze már elmentek itthonról újra 1,2 vagy akár 3 hétre is.)

Sziasztok! Ennyi lett volna ez a rész. Remélem tetszett, és hogy várjátok a folytatást. Neemtudom mikor lesz következő, hiszen mindjárt kezdődik a suli, és szeptembertől, több edzésem is lesz mint tavaly volt, úgyhogy nemtudom mikor lesz kövi rész, de megpróbálom minél hamarabb hozni. Addigis Csók😘

Tipikus Tini Story😜😍😘 |BEFEJEZVE|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant