10.rész (18+)

410 9 2
                                    


Ádi elkezte egyre feljebb húzni a pólóm alját, és simogatni, cirógatni kezdte a hátam. Olyan jó érzés volt. Hirtelen megált.

-Leálhatunk ha nem akarod.-nézett aggódóan a szemembe.

Nem válaszoltam, csak megcsókóltam.

-Akarom!!-néztem komolyan a szemébe.

-Rendben. De nincs nálam gumi. Úgyhogy valahonnan szerezni kéne.

-Mindjárt jövök.-mondtam és feláltam, majd kimentem a szobából, át a szüleim szobályába, ahol kihúztam anyukám fehérneműs fiókját, és a ruhadarabok alól kivettem egy óvszert. Majd visszatértem Ádihoz, akin addigra már nem volt póló. És az ágy szélén ült. A kezébe nyomtam az óvszert, és beleültem az ölébe. Úgy csókolóztunk tovább.

Lenyúltam Ádi nadrágjához. és azon keresztül kezdtem simogatni, ami nagyon tetszett neki, hiszen belenyögött a csókunkba. Megfogta a pólóm alját, és egy rántással lehúzta rólam. Csókolóztunk még egy kicsit, majd elkezdte a nyakamat csókolgatni, és szívni.

-Ne!!! Nyoma marad.

-Nembaj! Legalább tudják, hogy foglalt vagy!-mosolygott perverzen.-Nyugi! Mire hazaérnek a szüleid, elmúlik.

-Ajánlom is!! Különben...

-Különben mi lesz?

-Majd meglátod.....ha nem múlik el.

-Most fenyegetsz?!

-Meglehet....-csókoltam meg, és ő megharapta az alsó ajkam.

Szépen lassan mindeggyikőnkről lekerültek a ruhadarabok, már csak fehérneműben voltunk. Ádi hátranyúlt a melltartóm csatjához, és rám nézett, amolyan "tényleg szabad" nézéssel. Bíztatóul megcsókoltam, és közben kicsatolta az említett ruhadarabot, levette rólam, és eldobta a szoba másik felébe.

Gyönyörködni kezdett a melleimben. Elkezdte gyúrni, csókolgatni, szivogatni, nyalogatni...egyszóval kényesztetni. Nagyon jól esett, és éreztem, hogy egyre jobban felizgulok.

Ádi hanyatt döntött az ágyon és egyre lejjebb haladva hagyott apró, pici, nedves puszikat a testem minden pontján, míg elért a bugyim széléig. Ott megált, felnézett rám, én bólintottam, és óvatosan lehúzta rólam a bugyimat. A combom belső felét kezdte el puszilgat, a középpontom felé haladva, míg elért addig a bizonyos pontig. Megált egy pillanatra, majd hirtelen elkezdte nyalni a forró, lüktető és dúzzadt középpontomat. Nagyon jól csinálta. Látszik, hogy volt már benne tapasztalata. Óvatosan feldugta egy újját, erre kicsit felszisszentem, mert hirtelen ért, de nagyon jól esett. Elkezdett óvatosan ujjazni, ami nagyon jól esett, én csak sóhajtoztam és nyögtem. Majd megéreztem még egy újját magamban. Nagyon feszített, és fájt, de ezt az érzést, hamar felváltotta, egy sokkal jobb, kellemsebb érzés. Éreztem, egy furcsa,de jó érzést az alhasamban. Közel voltam az első orgazmusomhoz. Ezt Ádi is észrevette rajtam, mert abbahagyta minden tevékenységét, és azt mondta, hogy "nem azt szeretném, hogy az újjamtól élvezz el életedben először."

Levette az alsóját, felbontotta az óvszeres zacskót, és felgörgette magára.

-Készen élsz?-kérdezte.

-Igen. A lehető legjobban.

Óvatosan elkezdte belémnyomni a férfiasságát. Nagyon fájt. Egy könnycsepp gördült le az arcomon.

-Abbahagyjuk?-kérdezte miközbe letörölte a könnycseppet az arcomról.

-Ne!! Mindjárt jobb lesz.

Lassan, óvatosan, és türelmesen nyomta egyre beljebb a szerszámát belém. Minden centi után megállt, és várt hogy szokjam.

Mikor már az egész bennem volt, már nem is fájt. Ádi óvatosan elkezdte, ki-be huzogatni bennem a férfiasságát. Ez is fájt egy kicsit, de a harmadik után, már nagyon jó volt. Ádi egyre gyorsabban lökött. Közben csókolta a számat, a nyakamat, a melleimet. Nagyon jó volt. Sőt inkább fantasztikus. Leírhatatlan érzés volt. Hamar el is értem a gyönyör kapujába.

-Mind...járt..-nyögtem Ádinak. Ekkor Ádi gyórsított a tempón, és egyszerre élveztünk el. Fáradtan dőlt le mellém. Rendeződött a lélegzetünk, utána Ádi eldobta a használt óvszer, és betakart minket, kiskifli-nagykifli pózban feküdtünk.

-Na milyen volt?-kérdezte Ádi.

-Fantasztikus.

-Ahhoz képest, hogy neked ez volt az első, nagyon jó voltál. Meg kell ismételnünk ezt még majd jópárszor!!-mosolgyott rám perverzen a barátom. Majd álomba szenderültem.

Sziasztok! Ez lett volna a 10. "jubileumi" rész!
Remélem tetszett! Hamarosan jön a kövi rész! Csók

Tipikus Tini Story😜😍😘 |BEFEJEZVE|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora