Az edzés nagyon jó volt, ilyenkor mindig kikapcsol az agyam, és nem gondolkodok semmin, átadom magam a zenének, és a táncnak.
Mikor kijöttem a teremből elmentem gyors átöltözni.
Indultam volna hazafelé, de belebotlottam Kingába.-Szia!
-Ne sziázgass itt nekem!!! Máté miattad nem jött el tegnap este hozzám, pedig megbeszéltük, hogy eggyütt leszünk. De te fontosabb vagy neki.-förmedt rám.
-És most engem hibáztatsz azért mert a legjobb barátom segített kiheverni a szakításomat?!
-Ha nem sajnáltatnád magad, akkor nem itt tartanánk...
-Sajnálom ha nem úgy alakult a tegnap estéd ahogy szeretted volna, de ezt a Mátéval beszéld meg, ne velem bunkóskodj!! -és ott hagytam.
Elindultam hazafelé. Kb. 3 métert tehettem meg a kaputól, mikor valaki utánam kiabált. Megfordultam és Márkkal,-a régi szerelmemmel-találtam szembe magam. Régen nagyon bele voltam zúgva, de aztán jött Ádi...
-Szia. Mi volt ez az elöbbi veszekedés a Kingával? Hallottam, meg láttam, hogy veszekedtek.
-Semmi, csak engem hibáztatott hogy tegnap este velem volt a Máté, mert "randiztak" volna.
-De akkor miért volt veled a Máté??
-Segített kiheverni a szakítást. És kicsit többet ittunk a kelleténél, úgyhogy elaludt nálunk.
-Amúgy is agyba-főbe eggyütt vannak. Legalább egy estét külön voltak.-mosolyodott el.
-Az igaz..-mosolyogtam én is. :)
-Nem megyünk el kajálni?? Vagy valami kaját venni?
-Én arra gondoltam, hogy ha hazaérek akkor rendelek egy pizzát, gyere fel. Ha az megfelel.
-Végülis..Amúgy sem akarok hazamenni mert ittvannak az unokatesóim és most ők pont nem hiányoznak a mai szar napomból.
-Megdumáltuk.-elővettem a telóm és rendeltem egy pizzát, hogy mire hazaérünk, ne keljen annyit várnunk. Közben sétáltunk hazafelé.
...
Mikor hazaértunk a kutyám sebesen futot Márk felé.
-De szép....és aranyos!! Akárcsak a gazdája!!
-Köszönjük mind ketten!!-pirultam el.
Bementünk, beszélgettünk, hülyültünk, táncoltuk a ma tanult korit (koreográfiát). Közben megjött a pizza, amit meg is ettünk.
-És ki volt az aki miatt Máté nem a Kingával volt hanem veled?
-Az egyik osztálytársam. Aki valamilyen szinten kihasznált. És féltékenykedett folyton.
Ráadásul azt hitte hogy a Mátéval csalom.-Hahah...! Ez jó!! De sajnálom.
-Ne sajnáld!! Ha nem szakítunk, most nem vagy itt, és nem érezzük magunkat ilyen jól, mert valószínű vele lennék.
-Ez igaz!
Sziasztok!! Itt az új rész! Tudom kicsit uncsi, de a következőt nagyon jónak és izginek szánom! Hamarosan azt is hozom! Csók😘
BẠN ĐANG ĐỌC
Tipikus Tini Story😜😍😘 |BEFEJEZVE|
Lãng mạnMivan ha beleszeretünk egy osztálytársba?? És mivan ha elkezdünk járni?? És ha 2hónap járás után szakítunk?? Még éveken keresztül bámulhatjuk a tetves fejét a tetves suliban.. De mindenkinek van egy hobbija. Egy szenvedélye. Amelynél nincs fontosabb...