Nagyon sokat beszélgettünk, és hülyéskedtünk. Kezdek újra belezúgni. Lehet ,hogy összejövünk?! Nem. Biztos hogy nem. Tuti, hogy ő csak barátként tekint rám.. De akkor miért ilyen kedves velem?! Na mindegy. Hagyuk!
-Elmondthatok neked egy nagy titkot? Nem bírom ki, hogy valakinek ne mondjam el.-megbízok benne. Lehet, hogy ez baj?!
-Persze. Nem mondom el senkinek. Eskü!!-tette a kezét a mellkasára.
-Ha már az elöbb beszélgettünk a Kingáról, meg a Mátéról, akkor jobb ha tudod, hogy egy kicsit hazudtam, mert nem csak úgy elaludt nálunk a Máté, vagyis meg volt rá az ok amiért elalut. Tudod, kicsit ittunk, és beszélgettünk a szerelemről, meg a szexről is...és.....hát...mi...öö...lefeküdtünk.
-Úristen!!!! Ez komoly?!???! De..hát....A Kinga tudja?? És az Andris?? Ki kezdeményezett??
-Nyugi... Olyan vagy mint egy legjobb barátnő aki megtudta, hogy a legjobb barátnője bepasizott.. És csak te tudsz róla, meg ugye a Máté és én. És én kezdeményeztem.
-És a Máté belement?? De a Kinga..-Nem hagytam, hogy befejezze.
-Nagy hiba volt tudom, de jó volt. És tulléptem Ádin. Semmit nem jelentett, csak egy baráti szex volt. De segített rajtam.És ez a lényeg.
-Nem ítélkezem.
-De ezt kérlek nem mond el senkinek.
-Dehogy mondom.. Amúgy mikor érnek haza a szüleid?
-Vasárnap este. Azthiszem.
-Huhh....nem szoktál egyedül félni, egy ilyen nagy házban?
-Nem. Már megszoktam. Sokat vagyok egyedül, és szeretek is egyedül lenni. De azért jól esik, ha valaki van itt.
-Kérehtnék egy szívességet?
-Persze. Mond csak.
-Szombaton lesz apám és a "nője" eljegyzési partija, eljönnél velem?
-Persze. De miért hívsz meg? Kötelező egy lány melléd?
-Nem kötelező, csak az a lányt akit magammal viszek a partira, az lesz majd a párom az esküvőn is. Mert nem akarok eggyikre sem az unokatesómmal menni, mert apám tanúja leszek, és oda kell mellém egy lány. És szeretném ha egy ilyen gyönyörű lány lenne mellettem, mint te. És remélem az esküvőre is velem tartasz majd.
-Értem. És nem vagyok gyönyörű. És persze, veled tartok majd.
-De az vagy. Ha én mondom akkor úgy van.
-Nem vitatkozom inkább.. Kérsz még inni?
-Igen, köszi.-töltöttem még inntit magamnak és Márknak is. Majd beszélgettünk még.
Márkot felhívta az apja:
-Szia apa. Mizu?
-***********
-Egy barátomnál.
-***********
-Nemtudom, majd valamikor.
-***********
-Jó, de hagytatok itt kulcsot? Mert én otthon hagytam.
-***********
-Remek......akkor most hol alszok?!
-***********
-De nem akarok a mamánál aludni, büdös van ott...és kényelmetlen az ágy is..
-***********
-Jó mindegy. Majd megoldom. Csáó!
-***********
-Mi történt?-kérdeztem meg, miután Márk letette a telefont.
-A fateromék leléptek és nálam nincs kulcs, egyszóval nemtudok hazamenni.
-Így már jártam én is, nyugi. De alhatsz itt ha szeretnél.
-Nem akarok a terhedre lenni.
-Nem leszel a terhemre, sőt, még örülnék is neki ha itt aludnál.
-Jó, akkor maradok. De csak ha tényleg nem gond.
-Miért lenne gond? Szülők nincsenek, kaja van, pia van.
-Jó, oké, értem. Az esti program az, hogy leisszuk magunkat a sárga földig.
-Így is fogalmazhatunk. Mit kérsz? Van whisky, vodka, sör, jager, pálinka, baileys..minden van.
-Te mit iszol?-jött oda hozzám a konyhába.
-Szerintem maradok a vodkánál.
-Akkor én is.
-Narancslevet kérsz hozzá?
-Te iszol hozzá?
-Nem.
-Akkor én sem.
-Íme az itala uram.-nyomtam a kezébe a poharat, és visszamentünk a nappaliba.
Sokat beszélgettünk még, meg persze sokat ittunk is. Az üveg vége fele, már éreztem a hatását. Hirtelen ötlettől vezérelve, bekapcsoltam a TV-t, és valamelyik zenesatornára kapcsoltam, és felhangosítottam max-ra. Nekiáltunk táncolni, vagyis valami olyasminek, mert már nem igen tudtunk megálni a lábunkon. Jött egy lassú szám, Márk kivette a poharat a kezemből, és az asztalra rakta az övével eggyüt.
-Szabad?
-Talán...
Megfogta a derekam, én pedig a nyaka köré tekertem a kezem, és a fejemet a mellkasába fúrtam. Nagyon jó illata volt. Valamilyen ötlettől vezérelve, felmemeltem a fejem és megcsókoltam. Nemtudom miért... És ami méginkább meglepett, hogy visszacsókolt. Mikor észrevettem, hogy mit is csinálok, elváltam tőle, és hátra léptem.
-Sajnálom, nemtudom miért csináltam. Biztos a pia miatt. Ne haragudj. Én csak...-nem hagyta, hogy befejezzem.
-Nyugi. Nemharagszom. Örülök, hogy megtetted.-és most ő csókolt meg. De most a keze nem a derekamon, hanem a fenekemen pihent. Percekig csókolóztunk. Nagyon jól csókol. Még Máténál is jobban. És nagyon puha ajkai vannak.
-Nem megyünk fel a szobámba?
-De, mehetünk.-öszekulcsoltam ujjainkat, és úgy vezettem fel a szobámba. Mikor beértünk a szobába, egyből nekinyomott a falnak, és vadul csókolni kezdett. Felemelt, és én a dereka köré fontam a lábamat. Óvatosan ledöntött az ágyra, És úgy csókolt tovább. Az eggyik kezét levezzette a pólóm aljához, és benyúlt alá, a hasamat és a derekamat kezde el simogatni. Eggyik kezemmel a nyakát fogtam, a másikkal pedig a hajába túrtam. Egyre hevesebben vert a szívem.
-Akarod?-nézett a szemeimbe.
-Mindennél jobban.-meg se várta a válaszom, már csókolt is tovább.
Sziasztok, ez lett volna az új rész, remélem tetszett.Ez most egy kicsit hosszabb volt, mint az eddigiek, de remélem ennek örültök. Nemsokára hozom a kövit. Csók😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tipikus Tini Story😜😍😘 |BEFEJEZVE|
RomantizmMivan ha beleszeretünk egy osztálytársba?? És mivan ha elkezdünk járni?? És ha 2hónap járás után szakítunk?? Még éveken keresztül bámulhatjuk a tetves fejét a tetves suliban.. De mindenkinek van egy hobbija. Egy szenvedélye. Amelynél nincs fontosabb...