13.rész

219 6 2
                                    

Mikor hazaértem, felhívtam Mátét, hogy kicsit kiöntsem a lelkem. Mátéval nagyon jóba vagyok, ő az egyik legjobb haverom, a másik Andris. Andrist nem szeretem hívni az ilyenekkel, mert előjön belőle a védelmező bátyus...ami valjuk be cuki, de most ez nem hiányzott. Most csak Mátéval akartam beszélni.

-Szia Hugi!! Mizu? Nagyon összevesztetek? Csak mert lehetett hallani és látni, ahogy veszekedtek.

-Szia. Hát röviden fogalmazva szakítottunk.-elmeséltem neki mindent ami történt.

-Sajnálom.. Jók voltatok eggyütt.

-De csak voltunk... De nem baj, így több esélyed van neked.-mosolyogtam,és feltehetően Máté is.

-Igazad van..erre nem is gondoltam. Hogy lehet, hogy te mindig mindenben csak a jót látod... Nemértem...-nevettünk.

-Köszönöm.

-Szívesen. De mégis mit?

-Hogy felvidítottál..ez hiányzott nekem.

-Akkor most még vidámabb leszel.....-Máté kuncogott. És valaki kopogott a bejárati ajtón.

Feláltam, és kinyitottam az ajtót. Máte állt ott egy üveg vodkával a  kezében. Mindig tudja mire van szükségem. A nyakába ugrottam és szorosan magamhoz öleltem.

-Elég..megfojtasz..

-Oh, bocsi.

-Semmi baj. De azért örülsz nekem ennyire mert itt vagyok vagy azért mert hoztam piát?

-Mind2!! Ha csak pia lenne egyedül szar lenne meginni, és ha csak te lennél akkor is jó lenne, de mivel van pia, ezért ki-bebaszott k*rva jó!!! Ez kicsit hülyén hangzik, de leszarom..igyunk.

-Igyunk.-Máté felbontotta a az italt, és belekortyolt, majd átadta nekem. Én is beleittam.

Beszélgettünk, hülyéskedtünk, ittunk, mindent csináltunk.

...

Beszélgetés közben szóba került a szex is. És akkor elmondtam Máténak, hogy lefeküdtem Ádival.

-Ha az Andris ezt megtudja kiherél mindannyiónkat.

-Leszarom...jó volt!! És ez hozzátartozik egy párkapcsolathoz.

-Te mondtad nem én...

Belekortyoltam egyet az italba, majd olyat tettem amit alapból soha nem tennél, de most az alkohol befolyásolta a tetteimet. Máté ölébe ültem, vele szembe....és..és..MEGCSÓKOLTAM...a legjobb haveromat....és Ő visszacsókolt.. Úristen, csak ekkor kaptam észbe, hogy mit is csinálok, de nem akartam abbahagyni, olyan jó volt.
Máté bedugta a nyelvét a számba. Úristen!! Olyan jól csókol. Nemtudom hány perce csókolóztunk, de nem akartam, hogy vége legyen.

-Elég.-tolt el magától Máté-ezt nem szabad. Barátok vagyunk, és a barátok nem szexelnek.

-Máté!! Részegel vagyunk!! Ráfoghatjuk arra! És tudom hogy te is akarod.

-De csak most az egyszer, és nem tudhat róla senki. Oké??

-Oké..-szinte meg se várta hogy válaszoljal, már a nyelvével a számban járt, a keze pedig a fenekemen. Az én kezem a nyaka köré fontam, és úgy húztam magamhoz.

.........

Sziasztok!! Remélem ez a rész is tetszett. Nemtudom mikor lesz kövi rész, mert holnap megyek tánctáborba. (Igen, én is táncolok, akárcsak Hugi). De talán tudok hozni részt. Addig is Csók😘

Tipikus Tini Story😜😍😘 |BEFEJEZVE|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora