YERALTI

11.3K 495 292
                                    

   

    Sabah uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu.

    Kızlar kalkmış olmalı. Yataktan kalkıp dolabımın başına geçtim.

   Bella yüzünden beyaz giyinmek zorundaydım. Ofladım.

    Ayağa kalkıp dolabın başına geçtim.

    Ayağa kalkıp dolabın başına geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Gecenin giydikleri )

  
   Üstümü giydikten sonra makyaj masama oturdum. Dudaklarıma nemlendirici sürdüm. Aslında siyah ruj sürerdim ama Bella ile uğraşamam. Off şu kız kötü olsada bende kötü kız kimliğime bürünsem . Üstelik Armina nedir ya. Fazla masum bir isim.

   Makyajım bittikten sonra aynadan kendimi incelemeye başladım. Hala beyaz saçlarıma alışamamıştım. Girdiğim ortamlarda daha çok dikkat çekicem off. Yetmiyormuş gibi birden gözlerimin etrafında küçük gümüş renginde yıldız dövmeleri vardı. Üstelik parlıyorlardı. Sonra gözüm bacağıma kaydı. Bir bacağımı tamamen saran sarmaşık şekilli zarif bir dövme vardı.

   Oflayıp saçlarımı topuz yaptım. Sonra aşağı indim. Bella ve Evren kahvaltı yapıyorlardı. Evren kırmızı beyaz giyinmiş. Bella ise yine pembe. Bu kızın pembeye olan takıntısını anlamıyorum. Kafamı iki yana sallayıp bende oturdum.

  Günaydın demek için fazla üşengecim. Kızlarda öyle sanırım. Ama Evren sürekli kıvranıyor.

" Evren söyle artık " dedim bıkkınca

   Şirince gülümsedi.

" Şeyy ben bir şey yaptım " dedi

" Ne yaptın ki " dedi Bella sonra çatalındaki peyniri ağzına attı.

" Bizi okula kaydettirdim." dediğinde Bella ağzındakileri Evrenin suratına püskürttü. Gülmemek için dudağımı dişlerken Evren ise dehşet bir şekilde kıyafetlerine bakıyordu.

" NEEE !! " diye böğürdü Bella

  Ben bişi demedim. Hatta iyi oldu. Bende bizi kaydettircektim Evren benim yerime yaptı. Harika.

" Nasıl bir okul  hemen anlat " dedi Bella

  Evren derin bir nefes aldı. Bir yandan peçete ile suratını siliyordu.

" Aslında bu okul birazcık farklı " dedi Evren

   Soran gözlerle ona baktığımda devam etti.

" Bu lise oldukça tehlikeliymiş. Sigara içenlerinden uyuşturucusuna , sürtüklerden oruspularına kadar her şey var . Genelde bu okula gitmeye cesaret edenler azmış. Ama oradakilerin hepsi zengin züppe. Playboy dolu. Okulda boş sınıflarda işi pişiriyorlarmış. " dedi Evren

Karanlık Kız 2 ( Siyah Ve Beyaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin