( Medya : Adras )
Sabah erkenden kalktım. Bugün kızlarla okula başlayacaktık. Artık lise 4 ' e gidiyordum. Kızlarda öyle.
Kızlarıda uyandırdıktan sonra banyoya girdim. Duş alsam iyi olacak.
Kıyafetlerimi çıkarıp yere attım. Sonra duş kabinine girdim.
Duş aldıktan sonra bornozuma sarılıp odaya geri döndüm. İç çamaşırlarımı giydikten sonra dolabın başına geçtim. Acaba ne giysem.
İşte buldum.
( Gecenin giydikleri )
Üstümü giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım. Gözlerimin etrafındaki parlayan yıldız dövmeleri daha çok ortaya çıkmıştı. Üstelik giydiğim şorttan dolayı bacağımı kaplayan sarmaşık şekilli dövme ortadaydı. Aman ne harika.
Giydiğim büstiyerin hemen üstümdeki kelebek dövmemde gözüküyordu. Off.
Dövmelerimi incelemeyi bırakıp saçlarımı saldım. Boyu yakında dizlerime gelecekti. Çok fazla uzundu. Beyaz saçlarım ve mavi gözlerimle karlar kraliçesini anımsatıyordum.
Bella benim böyle iyi göründüğümü söylüyor ama yine kötü sinyaller veriyorum. Boş bakan mavi gözlerim ve duygusuz ifadem insanları etkiliyor ama aynı zamanda ürkütüyor.
Bembeyaz tenimin üstündeki koyu mavi gözlerim çok dikkat çekiciyci. Hiçbir zaman anlamam. Tenim fazla beyaz. Belkide güneşe pek çıkmadığım içindir. Üstelik tenim her zaman soğuktu.Saçlarım dümdüz biçimde dizlerime doğru uzanıyordu. Belki uçları farklı bir renk olsaydı daha güzel olurdu. Bilemiyorum neyse.
Sonra piercinglerimi taktım. Ama siyah değil gümüş renginde piercing taktım. Dudağıma ve burnuma.
Ayağıma beyaz topuklu ayakkabılarımı geçirdim. Hazırım işte.
Aşağı indiğimde kızlarda inmişti. Onları süzdüğümde çok güzel olduklarını farkettim. Evren gri omzu düşük bir tişörtün altına kırmızı bir şort giymişti. Gümüş rengi gibi olan saçları dalga dalga beline iniyordu.
Sonra Bellaya baktım. Pembe kısa bir elbise giymişti.
Belden oturtmalı , kalın askılı mini bir elbiseydi. Elbisenin üst kısmı vücudunu sararken etek kısmına doğru bollaşıyordu. Oda o çok güzel ve şirin gözüküyordu.
" Çok güzeliz. Kahretsin " dedi Evren ukala bir gülümseme ile
Göz devirdim.
" Hadi geç kalıcaz " dedim
" Ama bir şeyler yiyelim. Karnım aç " dedi Bella
" Okulda yeriz " dediğimde kafasını tamam anlamında salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kız 2 ( Siyah Ve Beyaz)
Teen FictionKaranlık Kız ( intikam ateşi ) Adlı kitabın devamıdır. Buna başlamadan onu okumanızı tavsiye ederim. **** " Artık yaşamak istemiyorum " dediğimde üzgünce bana baktı. Daha sonra aklına birşey gelmiş olacakki sırıtmaya başladı. Noldu anlamında başımı...