L-am urcat pe Dani în camera cu greu pot spune căci nu prea am primit ajutor, dat fiind ca ceilalți erau ocupați cu antrenamentele. Când am ajuns în camera am încercat sa îl așez ușor pe pat însă nu prea am reușit căci Dani m-a tras imediat peste el. Îl priveam în ochii, buzele nostru erau despărțite doar de câțiva centimetri, simțeam cum inima mea o lua la sănătoasa și ce era cel mai rău e ca el auzea ăsta. Știam deja ăsta de la Ion, mereu stia când mint și mi-a spus odată ca el poate auzi bătăile inimi și așa își da seama. Dar și eu auzeam, îi auzeam inima sau era a mea?
Mă trezisem la realitate și am dat sa mă ridic însă a făcut în așa fel încât sa schimbam locurile, acum chiar nu mai puteam scăpa.
-Se pare ca cineva și-a revenit!
Mi-a zâmbit la fel de prefera ca pana acum.
-Se pare ca cineva are emoți!
Și-a coborât privirea către inima, se pare ca am avut dreptate.
-Nu e de la emoți cred ca e de la insuficienta respiratorie căci nu prea pot sa respir!
Mi-a zâmbit amuzat. Doamne ce ochii frumoși are! S
-Dani cred ca a venit momentul în care tu te dai jos, știi nu mi-aș dori sa repet faza de afară!
Și-a dat ochii peste cap după care s-a trântit pe pat în dreapta mea, imediat m-am ridicat de pe pat și am ieșit din camera, nu mai puteam sta acolo. Am coborât, încă mă gândeam la episodul din camera când l-am văzut pe Ion afară. Mă uitam la el prin fereastra, îmi e dor de el însă nu merita. Cum se poate uita în ochii mei și sa îmi spună ca a ales cu inima, atunci eu ce dracu mai sunt pentru el. Am înghițit în sec și am simțit cum o lacrima îmi curge pe obraz, mi-am șters lacrima și m-am întors cu spatele.
-Știi ca poți sa vorbești cu el nu?
Tati văzuse tot episodul și știu exact la ce se referă.
-A ales haita, și a spus-o privindu-ma în ochii! A renunțat la mine.
Am mai aruncat o privire către el și l-am zărit cum le explica unor puști de aceiași vârstă cu mine.
-Dacă asta a fost decizia lui, bine. Însă decizia ta care e?
Nu înțelegeam ce vrea sa spuna, nu eu am luat decizia de a renunța la mine ci el.
-Eu nu am ce sa aleg!
Tati a schițat un zâmbet nevinovat și a plecat lăsându-mă cu ochii în soare, urăsc când face asta.
Nu am chef de nici o lecție sau vro confruntare, vreau sa am și eu un pic de liniște. As vrea sa plec acasă, însă din câte îmi aduc aminte nu prea am cum sa plec de aici.
Am ieșit afară, vreau sa îl caut pe tati, am și eu nevoie de o camera nu? Nu a durat mult pana l-am găsit din păcate vorbea cu Ion, ce Noroc pe capul meu!
-Tati pot sa mă duc acasă?
Privirile celor doi s-au întors imediat către mine.
-Nu! Vei rămâne la cabana cu Dani și Ion și restul, e prea periculos!
Ion mă analiza din cap pana în picoare, ce ciudat e omul ăsta.
-Îmi arătați și mie camera?
Au început sa rada amândoi, astia sunt din ce în ce mai ciudați.
-Inițial m-am gândit la Ion, dar te cunosc și îmi doresc ca cabana ăsta sa rămân întreaga. Vei împărți camera cu Dani, știi deja unde e camera!
Cerul a căzut pe mine, cum și-a dorm eu cu Dani, nu, nu, nu!
-Din cate știu cred ca tocmai ti-am sosit bagajele de la aeroport!
Cred ca mă priveau foarte amuzați căci aveam o fata de zici ca văzusem 3 fantome.
Ideea de a dormi sau de asta și eu măcar 3 minute liniștită tocmai s-a dus dracu. Am tras adânc aer în piept și am plecat către balcon, aveam sa intru pe geam, bănuiam ca un anume dobitoc știa despre ăsta de mai mult timp. Am sărit perfect absolut perfec, de cum am pășit în camera am văzut bagajele, tați chiar nu glumea.
-Știai?
Dani a început sa rada, era logic ca știa.
-Puștoaico spune-mi pe ce parte dormi? Dacă vom dormi...
Offf, dacă ăsta crede ca eu voi face alceva decât dormit la propriu cu el se înșeală amarnic.
-Nu, uite cum facem! Eu dorm în pat tu pe podea, toată lumea fericita clar?
Dani s-a sculat din pat și s-a apropiat de mine zâmbind ca un pervers ce e!
-Asta e camera mea și dacă vrei sa dormi în pat trebuie sa îl împărți cu mine, dacă nu podeaua e obținea ta nu a mea!
Ce pot spune a câștigat runda ăsta însă războiul dabea a început. Mi-am luat bagajele și mi-am căutat ceva de îmbrăcat, îmi părea rău că renunț la tricoul lui însă nu voiam sa știe. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurți și un tricoul abastru și desigur o noua lenjerie intima, de culoare albastra. Le-am așezat pe scaun, m-am așezat și eu cu grija sa nu le șifonez și mi-am dat jos bascheți și jampieri. Dani mă privea atent la fiecare mișcare de-a mea. M-am ridicat, m-am întors cu spatele la el și cu fata către ușa din baie și am mers pana aproape de ușă. Am apucat de colturi tricoul și l-am dat jos, mi-am întors capul și I l-am aruncat.
-Mulțumesc!
I-am zâmbit pervers și el era pur și simplu stana de piatra. Am intrat în baie unde mi-am făcut un dus și m-am îmbrăcat. Când am ieșit din baie Dani era culcat pe pat uitându-se la televizor
-Trebuie sa mergem la masa vezi tu, e ora de masa după care somn, așa e pe aici puștoaico!
Mi-am dat ochii peste cap și am ieșit pe ușa, holul era pustiu. Am mers pana la parter căci eu am crezut ca acolo se va tine masa însă am avut neplăcută surpriza sa aflu ca masa se va tine la sbsol. Am coborât scările cu grija, sala de mese era imensa. Erau pe puțin 10 mese rotunde și 2 pătrate. Dani a luat-o înainte iar eu după el, am analizat sala în amănunt pe jos era gresie neagra, iar pe pereți era o nuanță gri, singurul lucru alb era tavanul și tejgheaua de unde primeam mâncare.
-Bună seara!
Bucătăreasă nici nu m-a privit mi-a dat un fel de farfurie de plastic cu ceva ce semăna a orice dar a mâncare nu.
-Hai puștoaico sau mai degrabă baba!
Mi-am dat ochii peste cap și l-am urmat, toată lumea se uita la noi, bine de fapt se uita la mine, eram absolut singura codată cu parul alb, de aici glumele cu baba.
-Nu eu am vrut sa am parul gri sau alb clar?
Dani s-a așezat la masa și mi-a zâmbit.
-Știu, însă glumele cu baba nu au legătură cu parul mă jur, de fapt mie unul îmi place, ești mult mai sexy așa!
CITEȘTI
Iubire Blestemată
WerewolfHaita sau inima conteaza? O iubesc sau nu? Îl iubesc pe el sau pe.... Inima mea cui îi aparține?