2. Kapitola

734 27 0
                                    

"Panebože" sedla jsem si na zem a hlavu zabořila do svých dlaní.

"To nemůže být pravda Dereku." postavila jsem se a obejmula Dereka se slzami v očích.

"Jo, taky jsem tomu nechtěl věřit." zamumlal mi do vlasů.

"Haleovi jsou už jen tři." ozval se hlas za námi. Oba dva jsme se prudce otočili.

"Strýčku?" řekla jsem překvapeně a šla ho obejmout. Objetí mi opětoval. V tom mě však Derek hned od něj odtáhnul.

"Proč jsi..."

"Je to vrah. Málem nás všechny zabil." skočil mi do řeči Derek. Nevěřícně jsem se na Petera otočila a nadzvedla obočí.

"Jo je to pravda, ale nevím kdo mi tu roztrhal hrdlo a tím mě zabil." podíval se na Dereka.

"Takže jsi teď alfa?" zeptala jsem se. Derek mi odpověděl svýma rudýma očima.

"Aha, chápu," zasmála jsem se.

"Neměl by jsi ji říct, co se vlastně stalo?" řekl provokativně Peter. Derek po něm hodil vražedný pohled. Já zase po Derekovi tázaví. Nakonec začal:

"Byli v klidu doma. No vlastně tušili že jdou po nich lovci. Chtěli utéct, ale už nemohli. Zamkli je do sklepa a dům zapálili. Peter byl všude popálen, ale jinak z toho vyvázl živý. Nevěděli že zajdou lovci tak daleko. Vlastně to byl jeden lovec..."

"Kate Argentová." skočil Derekovi do řeči Peter.

"Kate Argentová," zopakovala jsem potichu a snažila se zapamatovat si to jméno.

"Myslíš na pomstu? Ty se mi líbíš," řekl s úsměvem Peter, když viděl můj pohled.

"Jess, nenech se ovládnout. My to zvládneme," začal na mě mluvit Derek.

"Kde je náš dům?" zeptala jsem se. Oba dva na mě beze slova koukali.

"Kde je náš dům!?" zařvala jsem.

Peter se rozešel jedním směrem. Já ho následovala. Derek s nechutí ve tváři taky.

»*«

Došli jsme k domu uprostřed lesa. Byl celý zničený a ohořelý. Pomalu se ve mě hromadil vztek.

"Tak toto udělala Kate. Lovec z rodiny Argentových." chodil kolem mě Peter a snažil se mě vyprovokovat.

"Nechej ji," řekl Derek.

"Jen ať vidí jací jsou, co nám dělají!" zařval Peter a jeho hlas se ozýval celým lesem.

Oba rozzářili své oči. Derek rudé a Peter světle modré. Chystali se po sobě skočit.

"Tak dost!" vstoupla jsem si mezi ně a natáhla ruce. Oba dva se uklidnili, hodili po sobě vražedný pohled a Peter byl v tu chvíli pryč. Koukla jsem se na Dereka. Přišel ke mě a znovu mě objal.

Vykládal mi snad všechno. Historii, co nového se přihodilo, nebo o středoškolských vlkodlacích.

"Pamatuj, Scott McCall, Stiles Stilinsky, Lydia Martin, Allison Argent a Jackson Whittemore," vyjmenoval mi lidi ze střední školy, na kterou mám nastoupit. Tihle ví o vlkodlacích a všem okolo tohoto tématu, takže třeba nebudu ve škole sama.

"Páni, to si nemůžu zapamatovat," zasmála jsem se.

"Věř že jo," usmál se "taky se tu objevil jeden kluk. Dobrovolně šel do mojí smečky."

"Nechal se pokousat?" zeptala jsem se překvapeně.

"Isaac Lahey" neodpověděl na mou otázku.

"Taky chodí sem na střední?"

"Ano, řeknu mu o tobě, ale teď je pohřešovaný za vraždu svého otce. Ale doopravdy to nebyl on, pouze se schovává," vysvětlil mi.

"A kdo to teda byl?" byla jsem zvědavá.

"To nikdo neví, snažíme se to zjistit.. a jinak, ty bydlíš..."

"...sama. Ty?" rovnou jsem mu odpověděla a taky se zeptala.

"Mám byt."

"Jo!" zařvala jsem radostí. Derek na mě nechápavě koukal.

"Mám vlastní dům. Jsem na tom líp." mrkla jsem na něj.

Usmál se, zakroutil hlavou a vydal se domů. Šla jsem ještě kousek s ním a vyptávala se na...všechno.

"Tak jo. Uvidíme se zítra. Běž spát, první den školy bude náročný." dal mi pusu na tvář.

"Dobře, ahoj Dereku." ještě jednou jsem ho objala a vydala se na cestu domů.

»*«

Došla jsem kolem 11:00 večer. Stihla jsem si dát sprchu a nachystat si věci do školy. Neměla jsem hlad, takže jsem rovnou zalezla do postele. Zkontrolovala jsem si mobil, jestli mi někdo nevolal. 5 zmeškaných hovorů. Máma. Napsala jsem ji rychlou výmluvnou SMSku a už spala.

»«»«»«»«

Ahoj! Tak další díl je na světě :-D snad se líbí.
Kdyžtak zanechte votes nebo koment ať vím jestli se líbí a jestli mám pokračovat ;-)
No nebudu zdržovat...tak ahoj! :-D
Vaše Maxirra <3

Life Is Strong [Teen Wolf FF] Kde žijí příběhy. Začni objevovat