"Pátek! Joo! Konečně!" vystřelila jsem z postele a tím probudila Isaaca."mmm..." zamručel.
Tenhle týden utíkal tak pomalu. Už jsem chtěla prázdniny.
"A nezůstaneme dneska doma?" řekl do polštáře.
"Jo zůstanete. Zítra je úplněk, potřebujete trénovat." vynořil se Derek.
"Já se umím ovládat a trénink zase tak nepotřebuju. Navíc dneska budu brát učivo, které bude na písemce z historie." snažila jsem se. Byla jsem dneska nějaká energická, takže jsem mluvila rychle a u toho poskakovala.
"To máš blbé. Ještě můžete odpočívat. Odpoledne vyrazíme. Čeká vás dlouhý den." dopověděl brácha a někam odešel.
Isaac se šibalsky usmál.
"Když teď máme volno..." zvedl hlavu.
"Ne." odbyla jsem ho, znovu si lehla zády k němu a snažila se spát. Nemohla jsem.
Začal mě líbat na krku. Otočila jsem se a už chtěla něco říct, ale on své rty přemístil z krku na ty mé. Začali jsme se líbat.
"Hele vy dva, furt jsem tu já." vylezla z ložnice Erica jen ve spodním prádle.
"Myslím že si tu někdo večer užil." zasmála jsem se.
"Jojo, konečně." zasmála se taky. Vstala jsem a objala ji. Měla jsem za ni radost. Můj bratr a má nejlepší kámoška. Prostě jsem jim to přála.
"Nemáš žízeň?" zeptala jsem se Isaaca. Ten jen naštvaně hleděl.
"Takže já tě už skoro donutím, aby sis se mnou užila, ale najednou to překazí spokojená Erica a pak se ptáte jestli nemám žízeň?!!" vybouchnul.
"Ehm..." nevěděla jsem co říct.
"Tak víš co Erico?! Je mi jedno, jestli tu jsi nebo ne!" zařval, vstal z postele, přišel ke mě a začal mě líbat.
"Fajn, ale hlavně ji nesežer." odpověděla mu a odešla.
Přesunul mě na postel a jedním trhnutím mi sundal tričko. Udělala jsem totéž a pokračovala v líbání, až jsme na sobě neměli žádné oblečení...
»*«
"Co jste...!!?" zařval Derek, ale zarazil se když uviděl naše rozházené oblečení.
Kryla jsem se peřinou a nevěděla co říct.
"Isaacu!!! Je to moje sestra!!!" křičel.
"Sexy sestra." zasmál se.
"Já tě zabiju!" jeho oči svítily rudě.
"Ne! Nenene! Dereku stůj!" řvala jsem. Prudce se zastavil.
"Ještě jednou...a zabiju tě." snažil se Derek uklidnit. "Oblečte se a jdeme." řekl a radši odešel zpátky do svého pokoje pro nějaké věci.
Začali jsme se smát. Fakt, byl to mega záchvat smíchu.
"Musíme-se-obléct." říkala jsem ve smíchu.
"Mně se líbíš takhle." uklidnil se Isaac a usmál se.
"Tak to máš smůlu." usmála jsem se a vzala si nové oblečení. To staré bylo roztrhané, tak jsem ho vyhodila.
Ze dveří zase vyšel Derek a sjel Isaaca vražedným pohledem. Isaac vypadal vyděšeně.
"Jdeme." řekl, ale z Isaaca pohled nestrhnul. Šli jsme k hlavním dveřím a vydali se do lesa na to místo, kde jsme byli minule. Ta "opičí dráha."
ČTEŠ
Life Is Strong [Teen Wolf FF]
FanfictionJessica přijíždí do Beacon Hills, kvůli své pravé rodině. Svým adoptivním rodičům však řekla, že chce být samostatná. Myslíte, že najde svou rodinu? A ví vůbec, co ji tam čeká? Třeba najde i svou pravou lásku a kamarády na život a na smrt, kdo ví...