Ráno jsem se probudila v pevném sevření Isaaca. Okamžitě jsem se z jeho sevření dostala, což ho probudilo."Co je?" zeptal se polohlasně. Byl ještě rozespalí.
"Musíme do školy a já s tebou ležela v posteli! Doufám že jsi mě nezhulil a pak dělal to co myslím." snažila jsem se o vtípek.
Vystřelil do sedu.
"Heh, zvláštní. Proč mě to nenapadlo?" odpověděl a zamyslel se. Protočila jsem nad ním oči, vzala si oblečení a šla do koupelny. Ranní sprcha, culík, make-up a hned jsem si vyčistila zuby, protože jsem neměla hlad. Vyšla jsem z koupelny už oblečená ve svých černých úzkých džínách a vínovém úzkém tričku.
"Isaacu?" zeptala jsem se už převlečeného a nachystaného Isaaca.
"Kde je Derek?" zpetala jsem se, on jen ale pokrčil rameny.
"Tady jsem," ozvalo se ze dveří, "Můžeme jet?" zeptal se.
Neodpověděla jsem a bez váhání ho objala.
"Promiň za ten včerejšek. Měl jsi pravdu." omluvila jsem se.
"Ne, to já se omlouvám." usmáli jsme se na sebe a kývli na Isaaca na znamení, že už pojedeme. Isaac si nastoupil na místo spolujezdce a já skončila zase vzadu.
Vyjeli jsme na pospas dalšímu dnu blbého učení.
»*«
Vystoupili jsme a rozloučili se s Derekem. Slyšela jsem Isaacův tep, byl vážně nervozní. Chytla jsem ho za ruku. Překvapeně se na mě podíval, ale nakonec mi ji taky stiskl a vydali jsme se do školy.
Všichni na nás koukali. Ignorovali jsme je.
"Co máš první hodinu?" zeptala jsem se po cestě ke skříňkám.
"Historii, ty?"
"Tělocvik. A druhou?" vyzvídala jsem dál.
"Chemii." odpověděl.
"Fajn tak to máme spolu. Uvidíme se tam." řekla jsem a vydala se ke své skříňce.
Isaac ji měl až na druhé straně školy. U skříňky jsem potkala Stilese s Lydii.
"Ahoj." pozdravila mě usměvavá Lydie.
"Ahoj." odpověděla jsem také s úsměvem.
"Ehm...Stiles mi všechno o tobě řekl." začala Lydie.
Hodila jsem po Stilesovi vražedný pohled.
"Musí to vědět." odpověděl na můj pohled Stiles.
"Jo máš pravdu. A Allison to už..."
"Taky ví." přerušila mě zrzka.
"Jak jinak," usmála jsem se a nacpala si věci do skříňky.
"No musím na tělák. Tak zatím" mávla jsem na ně a zmizela v šatnách.
»*«
"Takže dneska si budeme hrát na horolezce?" řekla jsem na Allison se smíchem. Měli jsme společnou hodinu i se Scottem.
"Jo, bohužel" odpověděla All s výbuchem smíchu.
Všichni na nás koukali jak na blbce.
"Tak to stačí vy dvě! Do řady a půjdete po dvojících!" pískl coach. První na řadě byla Allison se Scottem. Poslouchala jsem je. Bavili se o super výhledu, který měl Scott na Allisnino pozadí. Jakmile jsem to uslyšela, musela jsem si skousnout ret, aych nevyprskla smíchy. Nakonec ale Scott spadl. Postupně šli další a další. Já jsem šla poslední s Ericou.
ČTEŠ
Life Is Strong [Teen Wolf FF]
FanfictionJessica přijíždí do Beacon Hills, kvůli své pravé rodině. Svým adoptivním rodičům však řekla, že chce být samostatná. Myslíte, že najde svou rodinu? A ví vůbec, co ji tam čeká? Třeba najde i svou pravou lásku a kamarády na život a na smrt, kdo ví...